Muuttolaatikko
Pahvinen. Onko se valmiiksi laatikon olomuodossa vai täytyykö se kasata? Tiedän että kaupasta saa banaanilaatikoita ilmaisexi ja minulla on jo niitä ja hankin vielä lisää.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 09:31"]Pahvinen. Onko se valmiiksi laatikon olomuodossa vai täytyykö se kasata? Tiedän että kaupasta saa banaanilaatikoita ilmaisexi ja minulla on jo niitä ja hankin vielä lisää.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 09:31"]Pahvinen. Onko se valmiiksi laatikon olomuodossa vai täytyykö se kasata? Tiedän että kaupasta saa banaanilaatikoita ilmaisexi ja minulla on jo niitä ja hankin vielä lisää.
[/quote]
[/quote]
Pahvilaatikot myydään litteinä ja kasataan itse. Ajattele, jos hakisit 40 muuttolaatikkoa ja ne olisivat valmiiksi kasattuja; millä kuljetat, kun laatikot eivät mene sisäkkäin?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 09:52"]Pahvilaatikot myydään litteinä ja kasataan itse. Ajattele, jos hakisit 40 muuttolaatikkoa ja ne olisivat valmiiksi kasattuja; millä kuljetat, kun laatikot eivät mene sisäkkäin?
[/quote]
Näin toivoinkin :) hienoa.
Okei okei, tuli selväks..
Kai niitä on erilaisia, riippuu mistä ostat
Vuokraa oikeita muovisia muuttolaatikoita. Edullisia, helppoja täyttää ja kuljettaa ja eivät jää pyörimään varastoon.
Jos on muuttofirma, niin ne ei kyllä mistään banaanilaatikoista tykkää
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 09:56"]Jos on muuttofirma, niin ne ei kyllä mistään banaanilaatikoista tykkää
[/quote]
Ihan sama tykkäävätkö vai eivät. Minun muuttoni, minun tavarani.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 09:53"]Vuokraa oikeita muovisia muuttolaatikoita. Edullisia, helppoja täyttää ja kuljettaa ja eivät jää pyörimään varastoon.
[/quote]
En vuokraa, tulee kalliiksi.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 09:59"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 09:56"]Jos on muuttofirma, niin ne ei kyllä mistään banaanilaatikoista tykkää [/quote] Ihan sama tykkäävätkö vai eivät. Minun muuttoni, minun tavarani.
[/quote]
Toivottavasti ne on tuntipalkalla....
Tuommoisen muuttolaatikon vuokra on jotain kymmeniä senttejä per päivä. En jaksa enää leikkiä banaanilaatikoiden kanssa piilosta ja muiden laatikoiden kanssa palapelien kokoamista...
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 09:59"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 09:56"]Jos on muuttofirma, niin ne ei kyllä mistään banaanilaatikoista tykkää [/quote] Ihan sama tykkäävätkö vai eivät. Minun muuttoni, minun tavarani.
[/quote]
Toivottavasti ne on tuntipalkalla....
[/quote]
Öö? Ovat joo, mitä sitten? Miksi he pahoittavat mielen sä banaaniöaatikoistani, siksikö että ne ovat minulle ilmaisia? Vai oletko itse joku katkera muuttotyöntekijä? En nyt tajua tuota show'ta minun laatikoistani.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 09:56"]Jos on muuttofirma, niin ne ei kyllä mistään banaanilaatikoista tykkää
[/quote]
Vahinkoyläpeukku
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 10:26"]Tuommoisen muuttolaatikon vuokra on jotain kymmeniä senttejä per päivä. En jaksa enää leikkiä banaanilaatikoiden kanssa piilosta ja muiden laatikoiden kanssa palapelien kokoamista...
[/quote]
Miksi banaanilaatikoiden kanssa täytyy leikkiä piilosta? En ymmärrä mihin ja miten ne kipittävät sinua piiloon?
Samaa mieltä..banaanilaatikot on pieniä, heikkoa tekoa, niitä ei saa kasattua pinoon niihin kärryihin eli pitää kantaa käsissä. Kestää kauemman ja maksaa enemmän jos on tuntiveloitus, niin kuin yleensä kai on.
Neljä banaanilaatikkoa (joissa siis kannet) menee oikein hyvin päällekäin nokkakärryillä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 10:56"]
Samaa mieltä..banaanilaatikot on pieniä, heikkoa tekoa, niitä ei saa kasattua pinoon niihin kärryihin eli pitää kantaa käsissä. Kestää kauemman ja maksaa enemmän jos on tuntiveloitus, niin kuin yleensä kai on.
[/quote]
Ei ne kauheen heikkoa tekoa voi olla, kun niissä kuljetetaan monta kiloa banaaneja.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 10:51"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 10:26"]Tuommoisen muuttolaatikon vuokra on jotain kymmeniä senttejä per päivä. En jaksa enää leikkiä banaanilaatikoiden kanssa piilosta ja muiden laatikoiden kanssa palapelien kokoamista... [/quote] Miksi banaanilaatikoiden kanssa täytyy leikkiä piilosta? En ymmärrä mihin ja miten ne kipittävät sinua piiloon?
[/quote]
Oman kokemukseni mukaan niitä etsitään muuton alla kissojen ja koirien kanssa. Etsitään omista varastoista, kavereilta ja sitten kierretään kauppoja hakemassa niitä. Pelkkien laatikoiden etsimiseen menee tuntikausia.
[/quote]