Miksi ihmeessä joku valitsee harrastuksekseen tankotanssin?
Ja vieläpä pitää sitä ihan normaalina harrastuksena, eikä siis itsensä esittelynä?
Kommentit (36)
Notkeutta, voimaa, tasapainoa. Eli kokonaisvaltaista kehon hallintaa. Kuulostaa ihan hyvältä harrastukselta.
Miksi valitsin harrastuksekseni hirvenmetsästyksen?
Tätä olen itseltäni kysellyt useita kertoja vuosien varrella syksyisessä räntäsateessa tunnista toiseen seisoessani jossain jumalan selän takana hakkuuaukealla.
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen itseltäni kysellyt useita kertoja vuosien varrella syksyisessä räntäsateessa tunnista toiseen seisoessani jossain jumalan selän takana hakkuuaukealla.
Siinä vasta upea harrastus, sata äijää jahtaa yhtä luontokappaletta haulikot tanassa ja sitten ryypätään. Useimmilla ei kunto riittäisikään muuhun, kuin jököttämiseen kuusen takana.
Huomionhakuinen munahaukka. Itsensätehostaja. Usein narsisti.
Jotkut valitsee ammatikseen h u o r a a m i s e n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vasta upea harrastus, sata äijää jahtaa yhtä luontokappaletta haulikot tanassa ja sitten ryypätään. Useimmilla ei kunto riittäisikään muuhun, kuin jököttämiseen kuusen takana.
Huom. ei haulikot, kiväärit. Se on parempi, että seisovat siellä kuusen takana kuin että masentuvat ase kourassa kotona.
Minusta on irvokasta, että tänä päivänä lapset harrastavat tuota.
Vierailija kirjoitti:
Notkeutta, voimaa, tasapainoa. Eli kokonaisvaltaista kehon hallintaa. Kuulostaa ihan hyvältä harrastukselta.
Silloin esimerkiksi telinevoimistelu toimisi kyllä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se käy. Täytyy olla huomiota herättävä pimpinhinkkauslaji. Koska libido ja narsismi.
Tankotanssi ei paljoa eroa jonkun kireän tai paljastavan paidan tai hameen käytöstä tai liiallisesta huomionhakuisesta meikkaamisesta, pakko esitellä itseään vaikka väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Miten ne eroaa toisistaan niin että telinevoimistelu olisi hyväksyttävämpi harrastus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se käy. Täytyy olla huomiota herättävä pimpinhinkkauslaji. Koska libido ja narsismi.
Itse kävin tankotanssikurssilla, koska halusin tietoisesti päästä ulos ujosta kuorestani aikuisiällä. Ujous kahlitsee ihmistä pyörtyessä esiintyessä ja jännittäessä, jonka vuoksi olen jättänyt pois useita työkeikkoja, vaikka olen hyvä työssäni. Se on vaikuttanut etenemiseen urallani.
Olihan se jännittävää, mutta ei siellä salilla ollut kuin muu alkeisporukka ja opettaja. Huomaamatta kasvoi myös istumatyöläisen yläkehon voima. Miksikö ei telinevoimistelu? Ei ollut saatavilla aikuisten alkeita.
Libido ja narsismi.. Nojoo, onhan se aikuisella naisella tarve seksiin. Ihan normaalia ymmärtääkseni. Terveitä narsismin piirteitä jopa kaipaisin itselleni enemmän, koska elämä olisi helpompaa kuin toivoa katoamista ja peläten esille joutumista.
Minulle tankotanssi oli tietoinen valinta turvallisessa ja suljetussa paikassa heittäytyä muiden mukana omalle epämukavuusalueelle. En ole koskaan esiintynyt tankotanssissa.
Olen miettinyt näin muutoin, että miksi naisen seksuaalisuus halutaan piilottaa? Kyllä henkisesti ja fyysisesti terveellä naisella on seksualiset tarpeet. Jos haluaa löytää keinot piristää omaa seksuaalisuutta parisuhdettaan varten, miksi se on väärin? Kurssillani oli useita mammoja, jotka kokivat synnytyksien kadottaneet naisellisuuden ja itsevarmuuden naisena puolisonsa silmissä. Ei hekään muualla käyneet kuin tunneilla. Miksi ihmisen seksuaalisuuden tukeminen on väärin ja sitä saa halventaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun sä ajat hirvikolarin tuolla maantiellä, alkaa parku, että miksi näitä petoja ei poisteta Suomen luonnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä löydät telinevoimistelun aikuisten harrasteryhmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä jännä harhaluulo.. telinevoimistelu ei kehitä keskivartalon tukirakennetta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä löydät telinevoimistelun aikuisten harrasteryhmän?
Ainakin pk-seudulla kaikilla telinevoimisteluseuroilla on aikuisryhmiä.
Kenelle siellä salilla itseään oikein esitellään?