Irtosuhteet ja miesten hajusta
Onko muille tullut vastaan pahaa nivushajua/pallihikeä? Nuorilla miehillä yleistä vaikka olisi muuten itsestään huolta pitävä.
Kommentit (7)
Aina miettinyt, tuoksuuko muutaman päivän samojen boksereiden sisällä hautunut pallihiki hyvältä naisen mielestä? Minusta tuoksu on huumaava varsinkin kankaaseen pinttynyt mutta edelleen hiestä kostea. Haistelen ja liehutan sitä hajua.
Olen tarkoituksella vähentänyt alapään pesemistä, koska naiseni jumaloi k*llin tuoksua. En tarkoita mitään elttaantunutta smägmää, mutta hän kiihoittuu ehdottomasti enemmän miehen hajusta kuin saippuasta.
Näin vaan meillä on ja sama juttu itselläkin. Naaraan haaroväli on paljon kiihoittavampi vaikka lenkin jälkeen kuin juuri saunapuhtaana.
Vierailija kirjoitti:
Aina miettinyt, tuoksuuko muutaman päivän samojen boksereiden sisällä hautunut pallihiki hyvältä naisen mielestä? Minusta tuoksu on huumaava varsinkin kankaaseen pinttynyt mutta edelleen hiestä kostea. Haistelen ja liehutan sitä hajua.
Se on sen kanssa sama juttu kuin pierujenkin kanssa: vain omia kiinnostaa haistella ja muiden haisee pahalle.
Kyllä useimmat miehet hikoilevat seksin aikana. Hikoilet luultavasti myös itse seksin aikana, joten jos hiki on ongelma niin kannattaa jättää seksi väliin suosiolla ja kokeilla virkkaamista.
Hommaa koira. Perä haisee kakalle, turkki ulolle ja henki raadolle, mutta pallihiki ei haise. Täydellinen naiselle!
Olen tuollainen nivusista haiseva mies. Nivuseni ovat jatkuvasti kosteat niin kuin naisen pimppi. Vaikka olisi pessyt suihkussa niin parin tunnin päästä hajua tarttuu sormeen jos sipaisee.
Ei ole tullut vastaan enkä kyllä menisi minkään haisunäädän kanssa sänkyyn.