Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iida Tanin kolumni Dubain matkailusta

Vierailija
15.03.2022 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais osua? 🤪

22/30 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Dubain ja Arabiemiraattien matkailuun liittyvistä eettisistä seikosta on hyvä ehkä aina välillä huomauttaa, niin yhteys Ukrainan konfliktiin jäi epäselväksi. Olisi ollut kiinnostavaa kuulla toimittajalta pohdintaa esimerkiksi siitä, miksi Ukrainan sota herättää ihmisissä niin voimakasta tunnetta vääryydestä, mutta Dubai ei aina niin paljon. En nyt sanoisi, että juttu on huono, mutta ei se ehkä hirveän oivaltavakaan mielestäni ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/30 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen merran käynyt Dubaissa ja se on paras matkakohde, jossa olen ikinä käynyt.

Vierailija
24/30 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo iida tani on itse kaksinaismoralismin ruumiillistuma, että en tajua miten kehtaa taas moraalipaasata

Vierailija
25/30 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Olen merran käynyt Dubaissa ja se on paras matkakohde, jossa olen ikinä käynyt.

Näkyikö pirua siinä merrassa?

Vierailija
26/30 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukraina on käyttänyt somea menestyksillisesti aseena, luulenpa että asia olisi jo maailmalta unohtunut ellei siltä tulisi päivittäin somepäivityksiä. Tästä täytyy myös Suomen armeijan ottaa oppia.

Vierailija
27/30 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä lailla samanlaista moskaa on muuallakin, eli riistoa ja hyväksikäyttöä, kun matkaílumaista puhutaan. Köyhät siellä raataa sormet ruvella pitkää päivää ja hotellista saa jopa lapsen yöksi sänkyynsä, kunhan maksaa.

Mutta aina otetaan vain joku yksi joukosta. Näinhän se on Dubaissa kävijöissäkin, heti oltiin kysymässä keneen kolumnisti viittaa? No mitäs luulisitte? Oisko taas se yksi ja ainoa valkku mitä aletaan taaas kohta joukolla solvaamaan??

Vierailija
28/30 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubai ei ole ensisijainen kohde, mutta varmasti meen jossain kohtaa käymään! Haluan käydä niin monessa maassa kuin mahdollista!

Vierailija
29/30 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomakohde on hyvä palstalaisten mielestä, kun siellä on orjia töissä. Hyvä ja halpa ja kimaltaakin.

Vierailija
30/30 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko joku influencer todella tehnyt kuvatun kaltaisen ig-päivityksen? Kuka? Haluan lukea :D