Iida Tanin kolumni Dubain matkailusta
Kommentit (30)
Vaikka Dubain ja Arabiemiraattien matkailuun liittyvistä eettisistä seikosta on hyvä ehkä aina välillä huomauttaa, niin yhteys Ukrainan konfliktiin jäi epäselväksi. Olisi ollut kiinnostavaa kuulla toimittajalta pohdintaa esimerkiksi siitä, miksi Ukrainan sota herättää ihmisissä niin voimakasta tunnetta vääryydestä, mutta Dubai ei aina niin paljon. En nyt sanoisi, että juttu on huono, mutta ei se ehkä hirveän oivaltavakaan mielestäni ole.
Olen merran käynyt Dubaissa ja se on paras matkakohde, jossa olen ikinä käynyt.
Tuo iida tani on itse kaksinaismoralismin ruumiillistuma, että en tajua miten kehtaa taas moraalipaasata
Kristiina xx kirjoitti:
Olen merran käynyt Dubaissa ja se on paras matkakohde, jossa olen ikinä käynyt.
Näkyikö pirua siinä merrassa?
Ukraina on käyttänyt somea menestyksillisesti aseena, luulenpa että asia olisi jo maailmalta unohtunut ellei siltä tulisi päivittäin somepäivityksiä. Tästä täytyy myös Suomen armeijan ottaa oppia.
Yhtä lailla samanlaista moskaa on muuallakin, eli riistoa ja hyväksikäyttöä, kun matkaílumaista puhutaan. Köyhät siellä raataa sormet ruvella pitkää päivää ja hotellista saa jopa lapsen yöksi sänkyynsä, kunhan maksaa.
Mutta aina otetaan vain joku yksi joukosta. Näinhän se on Dubaissa kävijöissäkin, heti oltiin kysymässä keneen kolumnisti viittaa? No mitäs luulisitte? Oisko taas se yksi ja ainoa valkku mitä aletaan taaas kohta joukolla solvaamaan??
Dubai ei ole ensisijainen kohde, mutta varmasti meen jossain kohtaa käymään! Haluan käydä niin monessa maassa kuin mahdollista!
Lomakohde on hyvä palstalaisten mielestä, kun siellä on orjia töissä. Hyvä ja halpa ja kimaltaakin.
Siis onko joku influencer todella tehnyt kuvatun kaltaisen ig-päivityksen? Kuka? Haluan lukea :D
Tais osua? 🤪