Miten suhtautuisit katoamistemppuihin
Puoliso teillä tietymättömillä vuorokausia. Puhelimeen ei saa yhteyttä.
Vakio toimintamalli hänellä silloin, kun kritisoin käyttäytymistään. Hän ei siedä mitään negatiivista palautetta. Muuttuu hetkessä mukavasta vihaiseksi.
Aikuismaista ei ole jättää perhe vuorokausiksi. Toistuu muutaman kuukauden välein.
Kommentit (152)
Deal-breaker.... Ensimmäisen kerran sanoisin, että tuollaista ei tapahdu enää.... Toisen kerran jälkeen lusikat jakoon....
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muuttaaaa omaa käytöstä.
Jos ei saa toista ymmärtämään vastuullisen käytöksen tärkeyttä, kannattaa erota oman terveytensä vuoksi.
Lievimmillään välttelevästi kiintynyt, alkoholisti, pettäjä tai pahimmillaan narsisti.
Exäni on kaikkea tuota.
Järkyttävää ettei edes viranomaiset osaa aina käyttää järkeään.
Meillä kun on lapsia ja minun pitäisi mahdollistaa isän ja lasten tapaamiset.
Lastensuojeluilmoituksia satelee tämän tästä
Ja samaan menoon paasataan lasten oikeudesta tavata isäänsä. Ja aikaisemmin varmisteltiin ettei isä ole vaan ollut lastensa elämässä päihteiden vaikutuksen alaisena ja että minä en anna mahdollisuutta siihen.
Muutama ilmoitus on tehty siitäkin että on ollut päihtyneenä tuettujen tapaamisten aikana ja siltikin se jankkaus lasten oikeudesta tavata isää jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee vähän ohikseksi, mutta mua kans kiinnostais, että onko tää katoaja työelämässä?
Kirjoittelin aikaisemmin exästä, joka katoaja. Mun ex oli töissä, mutta alalla, jossa miesten ryypiskelyt oli suht normaaleita ja niitä katsottiin siis vähän sormien läpi. Tämä siis 20v sitten.
Avioehdon tein vasta kun olin hakenut avioeroa. Siinähän on 6kk:n harkinta-aika. Tilasin ajan oikeusaputoimistoon ja pyysin ukon mukaan allekirjoittamaan pari paperia. Onneksi ei ollut kadoksissa silloin.
Ja joku provo tuolla kirjoitti, että antaisi akan ryypätä kotona niin ei tarvitsisi häipyä. Meillä oikeasti vähän tätä samaa. En ole koskaan vastustanut juomista, mutta siitä en tykkää jos pitää sitä tehdä joka viikonloppu tai ryypätä siellä kotona. Sanoinkin muinoin, että "sori, en tykkää dokaajista". Normi baarikäynnit olisi olleet mulle ihan ok. Exällä oli jonkin sortin alko-ongelmaa ja nämä ryypiskelyt venähtivät pitkiksi, vkon kestäviksi.
Ja niitähän mun ei tarvinnut sietää, vielä kun kuvioissa pieniä lapsia. Pahinta oli juuri se kun tilipäivä koitti niin ukkoa ei näy missään ja kaikki laskut maksamatta ja ulosotosta tullut kasa kirjeitä. Harrasti nimittäin myös laskujen piilottelua.
Luulen nyt myöhemmin, että exällä oli diagnosoimaton ad/hd. Lapsellamme ihan samaa ongelmaa (katoamista) ja käytöstä teininä ja sen diagnoosin sai.
Ja sinä kuulostat siltä, että voisit olla mun eksän lasten äiti ja eka vaimo. Ja tarina menee niin jatkossa, että joo, kyllä niitä muijia on ollut. Paljonkin. Yksikään muija ei vaan jää pysyvästi. Ja niitä ryyppyreissuja on edelleen. Ja mies valehteleva manipuloija. Narsisti, jolla myös ad/hd. Ja mies tietty uhriutuu entisestä vaimostaan jokaiselle vastaantulijalle. Kiitän onneani, ettei suhde ollut pidempi ja säälin niitä naisia, jotka ehtivät miehen kanssa naimisiin/saada lapsia.
Olin kirjoittamassa, että en ymmärrä, miten voi vaan lähteä, olla pois tavoittamattomissa.
Nyt hän soitti juuri. Kysyinpä kuitenkin missä olet, vaikka ei olisi ehkä kannattanut.
Vastaus oli, että kylillä.
Kysyin heti perään toisen kerran. Vastaus oli, että autossa.
Kysyin kuivasti kolmannen kerran, niin sitten sanoi, että motellissa.
-ap-
Vierailija kirjoitti:
Olin kirjoittamassa, että en ymmärrä, miten voi vaan lähteä, olla pois tavoittamattomissa.
Nyt hän soitti juuri. Kysyinpä kuitenkin missä olet, vaikka ei olisi ehkä kannattanut.
-ap-
No niin. Ja vuoden päästä olet edelleen samassa tilanteessa kyselemässä uskottomalta juopolta että missäs sitä luurataan.
Onnea valitsemallasi tiellä. Mies varmaan nauraa sulle selkäsi takana (ellei päin naamaakin).
Vierailija kirjoitti:
-ap-
Paras olisi jos pystyisit jättämään kyselyt sikseen. Itseasiassa parasta olisi ollut jättää vastaamatta kokonaan. Tiedän, vaikeaa on.
Ensimmäisinä kertoina, kun hän hävisi, tunsin vihaakin. Nyt on vain pettymys päällimäisenä.
Sitä avioehdon tekemistä mietin ja on suunnitelmissa lähiaikoina. Sitten puoliso ei voi sillä enää kiristää lähtiessään, kuten teki tälläkin kerralla. Sanoi , että puolet talosta on hänen.
Edellisellä reissullansa oli viikon. Silloin alkoi jo tuntua siltä, että ihan sama. Olkoon, tapa on niin pinttynyt.
-ap-
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisinä kertoina, kun hän hävisi, tunsin vihaakin. Nyt on vain pettymys päällimäisenä.
Sitä avioehdon tekemistä mietin ja on suunnitelmissa lähiaikoina. Sitten puoliso ei voi sillä enää kiristää lähtiessään, kuten teki tälläkin kerralla. Sanoi , että puolet talosta on hänen.
Edellisellä reissullansa oli viikon. Silloin alkoi jo tuntua siltä, että ihan sama. Olkoon, tapa on niin pinttynyt.
-ap-
Mitä asiaa miehellä oli kun soitti?
Avioehtoon tarvitaan molempien suostumus.
Vierailija kirjoitti:
-ap-
Toimit just kuten hän toivoo.
Vierailija kirjoitti:
-ap-
Mitä ihmettä sä tällaisia kyselet? Sulla on tässä ketju täynnä hyviä neuvoja, etkä ilmeisesti aio noudattaa niitä yhtään? Sinä mahdollistat miehen käytöksen ja palkitset häntä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap-
Ei hänellä ole mitään asiaa. Odotti varmaan että, anelen kotiin. No en anele.Kysyin vain tuon, että missä olet. Enkä enää huolestuneena, vaan tympääntyneenä. Mikähän siinä on tarkoitus, että hän ei halua sanoa suoraan missä on. Joka kerralla sama homma, vaikka tietää mitä kysymyksellä tarkoitetaan.
Rasittavaa pikkupenskan touhua. -ap-
Vierailija kirjoitti:
-ap-
Sepä se. Itsellänikin ekan katoamisen aikana hirveä pelko, että on sattunut jotain. Taisin soitella sairaalaankin ja poliisille, en enää kunnolla muista. Seuraavien katoamisten jälkeen oli suru, itku ja pettymys. Ajan kuluessa tuli raivo, että kuinka voi tehdä mies noin. Lopuksi tuli se välinpitämättömyys ja "ihan sama" meininki. Ja se tunne oli hyvä. Siitä tiesin, että mun osalta tää suhde oli taputeltu.
T:katoajan ex
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap-Mitä ihmettä sä tällaisia kyselet? Sulla on tässä ketju täynnä hyviä neuvoja, etkä ilmeisesti aio noudattaa niitä yhtään? Sinä mahdollistat miehen käytöksen ja palkitset häntä siitä.
Tuntui luonnollisesta kysyä juuri tätä, että missä olet. En sentään enää tällä kerralla lähettänyt viestejä perään. Ja koska puhelin oli kiinni, päätin myös olla soittamatta jatkossa.
Sitä hän odotti , viestejä. -ap-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap-Mitä ihmettä sä tällaisia kyselet? Sulla on tässä ketju täynnä hyviä neuvoja, etkä ilmeisesti aio noudattaa niitä yhtään? Sinä mahdollistat miehen käytöksen ja palkitset häntä siitä.
Tuntui luonnollisesta kysyä juuri tätä, että missä olet. En sentään enää tällä kerralla lähettänyt viestejä perään. Ja koska puhelin oli kiinni, päätin myös olla soittamatta jatkossa.
Sitä hän odotti , viestejä. -ap-
Huomaatko ap, kuinka alat jo selitellä tässä kaikkea parhain päin. Puolustelet sekä omaasi että hänen käytöstään. Olet aika syvällä siellä liemessäsi, tarvisit apua jostakin ajattelusi muuttamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap-
Ei hänellä ole mitään asiaa. Odotti varmaan että, anelen kotiin. No en anele.Kysyin vain tuon, että missä olet. Enkä enää huolestuneena, vaan tympääntyneenä. Mikähän siinä on tarkoitus, että hän ei halua sanoa suoraan missä on. Joka kerralla sama homma, vaikka tietää mitä kysymyksellä tarkoitetaan.
Kuule. Lue se narsistiketju (Narsistin keskustelutyyli) tai sitten etsi joku sopiva alkoholistiketju. Sinä palkitset häntä. Jo tuo, että kyselet sijaintia ja useaan otteeseen, on palkinto. Ja kuvioon kuuluu se, että kaikki temput, joiden jälkeen olet hyväksynyt hänet takaisin, ovat hänen mielessään ok ja seuraavalla kerralla voi tehdä jotain pahempaa. No, nämä asiat opitaankin useimmiten kantapään kautta. Mutta hyviä neuvoja olet saanut täällä jo valmiiksi.
(Narsisti = pikkupenska = jäänyt tunne-elämän kehityksessään jumiin lapsen tasolle siksi käytös on kuin lapsen ja kyky vastuulliseen toimintaan olematon).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap-
Tarkoitus on pitää sinut jännityksessä ja ruodussa. Hän käyttää valtaa ja nauttii täysin rinnoin pahasta mielestäsi, ja sinä alistut.
Hei Se Aamiainen kommenttini Oli Asiallinen, kerroin miltä se Katoaminen on tuntunut ja kuulostanut Olevan ! Kyllä pitää Uskoa, että on tietoisestikin katojajia Ja Oma sukulaiseni oli tällänen !
Ei halunnut tulla löydetyksi!
Ja on tahtomattakin kadonnut ihmisiä!
Itse Todellakin olen ollu, etsimässä vapaa ehtoisena Kadonnutta!
Eikä siinä ole mitään Poistettavaa
! On hirveää kun joku katoaa!
Ja on todella huolestunut ,peloissaan suruissaan sama myös jos puoliso katoaisi soittaisin 112!
Olisi minulle sen jälkeen pelkää ilmaa, en noteeraisi enää mitenkään tekemisiään.