ASUN Espoossa eli Suomen Monacossa. Kateellisuutesi asteikolla 0-5?
Kommentit (118)
Katsokaa iskuri palstalta missä enemmistö H-miehistä asuu.
Ihme katkeruutta espoolaisia kohtaan, luultavasti myös ketjun tekijäkin oikeasti muualta päin.
0, koska asun myös Espoossa.
Suomen Monaco sijaitsee muuten Turun Halisissa, yhtä monta kansallisuutta ja kukaan ei maksa veroja.
Millä alueella? Enkä ole kateellinen, asun nyt Kauniaisissa ja lapsuuden vietin Tapiolassa silkkiniityn lähellä.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:38"]En nyt sanoisi Espoon Keskusta aivan Monacon veroiseksi..
[/quote]
Juuri näin, Espoon keskus! Sielläkö ap asut? Taidat olla somppu? Juu, negatiiviselle menee, tippuu asteikolta! :D
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:19"]
0. Terveisiä Pariisista.
[/quote]
Terkkuja takas. Asuin siellä aikani, seuraavaksi haluan Etelä-Ranskaan koska ilmasto on parempi.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:36"]Niin
[/quote]
Oot säälittävä.
Minun piti kerran muuttaa Espooseen mutta viime hetkellä peruin kun ajatus Espoosta ahdisti niin paljon. En vaan pystynyt jättämään Helsingin kantakaupunkia, joka on se mun juttu. Eli vastaus provoon: 0.
Helsingin paras paikka on Länärin pää Ruoholahdessa. Länäriä pääsee länteen!
Eli siellä on paljon eri kansallisuuksia, eikä kukaan maksa veroja. Eli varsinainen mamu lähiö. Miksi olisin siitä kateellinen?
Ap on kekseliäs espoolainen, siitä voisi olla pikkusen (4,5 ) kateellinen.
En olisi töölöläisenä hoksannut kysyä, että oletko espoolainen kateellinen töölöläiselle. terveisin töölöläinen.
Kellottelen täällä espoosi keskellä. 0
Itse olen aikeissa muuttaa pois Espoosta, kun täällä on paikat täynnä slummiutunutta kerrostaloalueita.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 21:42"]Ap on kekseliäs espoolainen, siitä voisi olla pikkusen (4,5 ) kateellinen.
En olisi töölöläisenä hoksannut kysyä, että oletko espoolainen kateellinen töölöläiselle. terveisin töölöläinen.
[/quote]
Helsinkiläiset on aina olevinaan "parempaa väkeä".
Nolla. En ole muutenkaan kateellisuuteen taipuvainen, mutta varsinkaanEspoo ei herätä minkäänlaista, pienintäkään kateuden kipinää.
-5 en missään tapauksessa asuisi Espoossa. T. Maalainen
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:41"]
En todellakaan pidä Espoota hienona paikkana asua. Sehän on niille, joilla ei ole varaa asua Helsingissä. Itse asun Tampereella.
[/quote]
ai suhteutatko senkin Helsinkiin? Tampesteri on kans kiva. Ja Hesa on kiva. Ehkä joskus vähän kova. Ja kiire. Ja stressi. Espoo pehmeämpi?
espoo on ihan jees. Täällä kun on syntynyt. Niin tänne tie toi takaisin...Se Hesan ja muiden Tampereen kaltaisten kaupunkien kautta. En ole kateellinen Espoossa asuville. Joskus kyllä niille, jotka paluumuuttajia pienille paikkakunnille rauhaan ja edulliseen asumiseen.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:38"]
5 jos asut paremmalla alueella kun minä. T: Haukilahti
[/quote]
Ai haukilahti, jotain parempaa seutua? Vanhoja, homeisia tasakattorivareita alue täynnä, veemäisten vanhempien veemäisiä lapsia koulut täynnä. Sisäänpäinlämpiävä, itseään parempina pitävien ihmisten pussinperä, jossa ei mitään kunnon palveluita. Olen asunut muutaman vuoden ja nyt onnellinen helsinkiläinen.