Mieheni on dippainssi ja aamupalapöydässä on kaiken maailman leikkeleet, oletteko kateellisia?
Mun aviomies on DI ja se osaa sorvata paremmin kuin sen alaiset.
Kommentit (34)
DI on hieno tutkinto ja ainakin sähköpuolella aika varma työn takaaja. Meillä talossa useampi sellainen, ovat hyvin ammattinsa osaavia.
Vierailija kirjoitti:
Onko myös merenrantasauna?
Olisko se sitten muka hieno
En usko, että on esim lauvvantaimakkaraa
Aika monet miehet on dippainssejä. Ihan hyvä koulutus se on, ei siinä mitään. Me ei syödä leikkeleitä aamiaispöydässä, ollaan ylempää keskiluokkaa ja meillä on terveelliset elämäntavat. Meillä on puuroa ja lisukkeita.
Onko pöydässä myös savustettua ja siivutettua ugandalaista hyppyrottaa?
voivitunsaatananperkele sinun tyhmyyttäsi, ap
Emme ole incelli sinun saduillesi kateellisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ei dippainssiperheissä syödä sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Olen DI ja saadakseen naista ei siihen tarvita mitään appeja, kun kerron ammattini niin naiset ovat heti polvillaan kirjaimellisesti :-)
Säälittävä Girard-yritys
En ole niin on minullakin ja monta lajia kaikkea hyvää muutakin.
-Työtön
En ole kateellinen leikkeleistä, sillä olen vegaani. Muutenkin leikkeleet ovat syöpäriskiä lisääviä, pitäisihän DI:n se tietää, koska on niin viksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko myös merenrantasauna?
Olisko se sitten muka hieno
Paska DIppi jos ei sellaista ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ei dippainssiperheissä syödä sellaista.
Miksei? Voi kivasti dipata inssi. Salaa kuitenkin haaveilee lauvvantaimakkarasta, koska sitä syötiin sen lapsuudenperheessä
Minun mies on oikeasti DI. Meillä on aamulla kahvia, maitoa, puuroa, vettä ja hedelmiä tai marjoja, joskus kananmuna. Ei siksi, etteikö leikkeleisiin olisi varaa, vaan koska tehdään terveellisiä valintoja.
Vierailija kirjoitti:
En ole kateellinen leikkeleistä, sillä olen vegaani. Muutenkin leikkeleet ovat syöpäriskiä lisääviä, pitäisihän DI:n se tietää, koska on niin viksu.
Leikkelettä on monta laatua. Aamulla on hyvä saada protskua.
Lihavalmisteissa, kuten makkaroissa ja leikkeleissä, on usein varsin merkittävästi suolaa ja ne ovat usein rasvaisempia kuin tuore liha. Lihavalmisteiden valinnassa onkin hyvä suosia sydänmerkkikriteerit täyttäviä tuotteita.
Lihavalmisteiden käyttö on yhdistetty suurentuneeseen paksu- ja peräsuolisyövän riskiin riippumatta käytetyn lihan laadusta. Sen vuoksi niiden käytön tulisi kuitenkin olla mahdollisimman vähäistä.
Vierailija kirjoitti:
En ole niin on minullakin ja monta lajia kaikkea hyvää muutakin.
-Työtön
Saitko ruokajakelusta leikkeleitä?
Olen DI ja saadakseen naista ei siihen tarvita mitään appeja, kun kerron ammattini niin naiset ovat heti polvillaan kirjaimellisesti :-)