ASUN Espoossa eli Suomen Monacossa. Kateellisuutesi asteikolla 0-5?
Niin
Kommentit (118)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:41"]En todellakaan pidä Espoota hienona paikkana asua. Sehän on niille, joilla ei ole varaa asua Helsingissä.
Itse asun Tampereella.
[/quote] Hei! Täällä toinen tamperelainen! :D Ja olen kanssasi muutenkin samaa mieltä.
Täällä yks Westendiläinen, oon miettinyt onko täällä av:lla muita samalta alueelta :)
Anteeksi, ap, mutta repesin täysin tuolle "Suomen Monacolle"... ;'D Entisenä espoolaisena olen todella, TODELLA onnellinen asuessani yli 100 kilometrin päässä tuosta talousongelmiin joutuneesta kaupungista. Pakko siis sanoa, että negan puolelle varmaan menee.
Asun itsekin Espoossa. Alue on ihan helmi ja sellaisenä pysyköön, joten en kerro tarkemmin. Täällä on muitakin ahyviä alueita kuin Westend, jossa on puolensa siinäkin. Yleensä haukkujat eivät tunne Espoota tai tuntevat vain huonoja alueita.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:43"]
0. Asun itse Rovaniemellä. Eipä ole teillä talvea siellä Espoossa tai revontulia tai komeaa ruskaa tai yöttömiä kesäöitä.
[/quote]
Tuo Lappi on kyllä muuten hieno, mutta "komeaa ruskaa" en ole ikinä ymmärtänyt. Etelä-Suomen kasvillisuus on monimuotoisempaa ja siten ruskakin paljon värikkäämpi. Iso pettymys oli aikanaan kun Lapin ruskan koin, eihän siellä ole juuri muita puita kuin koivuja eli puiden ruska pelkkää keltaista, toki varvuissa on monia värejä mutta Etelän vaahterat ym. ovat paljon loistokkaampia väreissään.
[/quote]
No joo, täytyy mennä tuntureille asti että se on kauneimmillaan
lappiin pitää mennä tismalleen oikeaan aikaan ruska-aikana niin se on loistokasta
Tällainen kysely on jo aiemmin tehty. AP, saat meidät espoolaiset näyttämään ihan törpöiltä näillä jutuilla.
T. Espoolainen
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:56"]
Espoo on suomen somalia. Hki on ihan yhtä paska paikka.
[/quote]
Tarkoitat varmaan, että Espoon Suvela on Suomen Somalia. Ei koko Espoo.
Täällä kans yksi Espoolainen Nuuksiosta. Uskon, että kateeksi kävisi useampaa, jos olisi täällä käynyt. Ei sillä, että haluaisin kateutta kenellekään aiheuttaa, mutta kun tuli puheeksi tämä. :)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:43"]
0. Asun itse Rovaniemellä. Eipä ole teillä talvea siellä Espoossa tai revontulia tai komeaa ruskaa tai yöttömiä kesäöitä.
[/quote]
Mjoo.....mutta Rovaniemellä ei ole merimaisemia ja Helsingin palveluita vieressä.
Silti, kai Rovaniemi ihan jees on.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 21:02"]
Mjoo.....mutta Rovaniemellä ei ole merimaisemia ja Helsingin palveluita vieressä.
Silti, kai Rovaniemi ihan jees on.
[/quote]
Lisäksi Rovaniemellä aina paljon kylmempää kuin Espoossa.
Siksi en voisi asua Lapissa.
Koukkuniemi <3