ASUN Espoossa eli Suomen Monacossa. Kateellisuutesi asteikolla 0-5?
Niin
Kommentit (118)
Monaco on kylläkin yksi Lahden kaupunginosa. Liipola,kukaan ei käy töissä eikä maksa veroja.
Alkoi hymyilyttää. Asuin opiskelija-aikoinani (pari vuotta sitten) Espoossa eikä todellakaan tule sitä läävää ikävä.
2, olisi kiva asua pääkaupunkiseudulla tai edes etelässä. Terkkuja pohjois-pohjanmaalta
Ihanaa, sain päivän parhaat naurut! Asun Helsingin Kalliossa ja en ikinä lähtisi sinne Bussinperälle, minne täytyy illanistujaisista lähteä viimeistään kympiltä, ellei halua maksaa taksia, enkä odottelisi sitä ainutta bussia tunnin välein...omalla autolla saat jonotella jaksoissa, koska olis sun vuoro mennä, kun tunkevat sieltä ihmisten ilmoille kaikki yhtä aikaa...talot rumia, ihmisiet anketia.
Eikös Suomen Monaco ole Pirkkala?
Ps: Monacoon muuttaminen vaatii 2 000 000€ laskun maksamisen, miljoonan tilille ja vähintään miljoonan euron kämpän ostamisen (halvempaa kun ei saa). Mites siellä Espoossa?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:41"]En todellakaan pidä Espoota hienona paikkana asua. Sehän on niille, joilla ei ole varaa asua Helsingissä.
Itse asun Tampereella.
[/quote]
Aika harva espoolainen, ainakaan syntyperäinen, haluaa Hkiin.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:53"]
Eikös Suomen Monaco ole Pirkkala? Ps: Monacoon muuttaminen vaatii 2 000 000€ laskun maksamisen, miljoonan tilille ja vähintään miljoonan euron kämpän ostamisen (halvempaa kun ei saa). Mites siellä Espoossa?
[/quote]
Musta ihonväri ja pakolaisstatus riittää.
0 koska asun itsekin Espoossa. Myönnän kyllä että tää on hyvä paikka asua, enkä muuttaisi pois kirveelläkään. Tai muuttaisin, jos saisin paljon rahaa vastineeksi. :)
Minäkin asun espoossa. Ei valittamista. Ehkä jos joskus pääsisi sinne westendiin yhteiskunnan kerman sekaan.
No ihan tasan 0. Asun Helsingissä ja Suomessa en asuisi missään muualla. Loma-asunto, jos sellainen olisi, voisi toki olla muuallakin kuin Helsingissä. Ulkomailla olen asunut useita vuosia elämästäni, että ehkäpä se tekee sen että Helsingistä tykkään. Toki Espoossa on hienot rannikko alueensa. Niissä EHKÄ voisin asua. Tai ehkä en sielläkään.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:43"]
0. Asun itse Rovaniemellä. Eipä ole teillä talvea siellä Espoossa tai revontulia tai komeaa ruskaa tai yöttömiä kesäöitä.
[/quote]
Tuo Lappi on kyllä muuten hieno, mutta "komeaa ruskaa" en ole ikinä ymmärtänyt. Etelä-Suomen kasvillisuus on monimuotoisempaa ja siten ruskakin paljon värikkäämpi. Iso pettymys oli aikanaan kun Lapin ruskan koin, eihän siellä ole juuri muita puita kuin koivuja eli puiden ruska pelkkää keltaista, toki varvuissa on monia värejä mutta Etelän vaahterat ym. ovat paljon loistokkaampia väreissään.
0. Asun itse Rovaniemellä. Eipä ole teillä talvea siellä Espoossa tai revontulia tai komeaa ruskaa tai yöttömiä kesäöitä.