Mikä on elämässäsi se teko, joka olisi pitänyt jättää tekemättä?
Aloitan. Tupakanpolton aloittaminen. Nyt olen jo päässyt irti, mutta koville otti.
Kommentit (33)
Lykätä täältä lähtöä (elämästä) näin pitkälle. Oli jo parinkympin tuntumilla sellaiset fiilikset että mitään hyvää ei ole tiedossa - eikä ollutkaan. Olisi pitänyt toimia vahvan intuition mukaan.
Korkea koulutus.
Maine on mennyt koulutuksen takia. Jokainen korkeasti koulutettu on elitisti. Luulevat olevansa, ah, niin sivistyneitä ja parempia. Olisi pitänyt käydä amis. En koe ollenkaan olevani korkeasti koulutettu.
Jätin nuorena ammattikoulun kesken. Luin myöhemmällä aikuisiällä tutkinnon ja siitä muutaman vuoden päästä toisen.
Otin velkoja. Vieläkin maksan niitä vuosi velkajärjestelyn jälkeen ties kuinka kauan.
Syntyä tänne! Ei kyllä ollut oma päätökseni. Sitten snaoisin myöhemmin, kieltäytyä kaikista hoidoista sairauteeni ajoissa/aiemmin. Suomi on helvetti (nuorelle) köyhälle ja työkyvyttömälle vaikka tukia ja "jouten oloa"kadehditaankin täälläkin päivittäin.
Joo ja sitten se ettei lähtisi ikinä opiskelemaan varsinkaan korkeakouluun. Ei takaa todellakaan nkyään l'heskään kaikille töitä, jäi pelkkä opintolaina ja entistäkin huonompi terveys siitä ilosta käteen!
Vierailija kirjoitti:
Murha.
Riippunee kohteesta onko teko katumisen arvoinen.
Kokonaisen Jack Daniels pullon juominen uutena vuotena 16-vuotiaana ilman aiempaa kokemusta asian tiimoilta
Vierailija kirjoitti:
Lapsi.
Nyky-yhteiskunnassa minun on valitettavasti vastattava samoin. Kunpa olisin tiennyt.. olisin todellakin jättänyt välistä ja keskittynyt jo olemassa entuudestaan olevien ongelmien setvimiseen uusien hankkimisen sijasta.
Pari miestä tulee tässä mieleen, joihin olisi voinut jättää tutustumatta tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Avioero
Samma här! Ihan uskomatonta miten solmussa asiat voivat vielä monen vuoden jälkeenkin olla. Ja se, että tästä en kärsi vain minä vaan myös lapseni, se todella satuttaa.
Av-palstalle tulo. Tuntuu että tämä luuseriporukka vetää minut mukanaan viemäriin.
Minun olisi pitänyt pitää lukion jälkeen välivuosi. Paloin lukion loppuvaiheessa äärimmäisen pahasti loppuun, ja kun aloitti yliopisto-opinnot heti perään ilman mitään yritystäkään toipua niin kaaoshan siitä seurasi.