sairaalloinen ylipaino ja raskaana
Mä en pysty ymmärtämään kuinka KUKAAN lastaan rakastava voi päätyä tuohon pisteeseen. Ei nyt jumalauta.. kamalan itsekästä pistää (itsensä) lisäksi oma vauva vaaraan. LAIHDUTTAKAA JA SYÖKÄÄ NORMAALISTI JA OPETTAKAA NÄMÄ TAVAT JÄLKIKASVUSTOLLENNE.
Neuvolasta tullaan itkien kotiin kun lääkäri/hoitsu sanoi rumasti painosta. Haloo! Heidän tehtävänsä on huolehtia teidän terveydestä. Ottakaa vastuu aikuiset naiset. Ja miehetkin Tietysti.
Kommentit (5)
Kukaan ei ole vielä järkevästi selittänyt mitä haittoja tuo aiheuttaa. Ajatelkaa, viimeisimmän kohdalla painoin 130kg ja vielä ikääkin 40+. Ja tiedoksi, kaikki lapset menee alikäyrillä.
Usein sairaalloinen ylipaino estää raskaaksi tulon, kyllä luonto vähän huolehtii. Minulla ei ole henkilökohtaisesti mitään ylipainoisia vastaan, mutta mielestäni on hyvä että hedelmällisyys kärsii, ihan lapsen terveyden vuoksi.
Voi lol, että on taas ongelmat teillä... Mun bmi on 38 ja olen viimesilläni raskaana, anteeks nyt kauheesti vaan. Tarkoitus on kyllä laihduttaa takaisin entisiin mittoihini raskauden jälkeen, lihoin ensimmäisen lapsen jälkeen aika paljon. En kyllä koe mitenkään vaarantavani lastani tällä painollani, lisää painoa on raskauden aikana tullut kolme kiloa eli en ole mitään sikaillut ja ylensyönyt vaan elänyt ihan terveellisesti.
Näin juuri tänään sellaisen 120 kg naisen kävelemässä vatsa pystyssä bussipysäkille. Enkä voinut kuin pyöritellä silmiäni. .. sitten tää muksu on t ylipainoinen tulevaisuudessa. Erittäin todennäköisesti. Siis eikö niitä HÄVETÄ, mulla menee yliymmärryksen tää et eka ylensyödään ja sikaillaan ja sit pamahdetaan paksuksi. Voitte vaan kuvitella paljonko tää tulee maksamaan terveydenhoitopiirissä:/