MIEHET! Mitä ajattelette kohteesta kun olette ihastuneita?
Kuvitteletteko mielessänne miten etenette seksissä, siis tarinana? Vai riittääkö vain esim. vartalon ajattelu? Ajatteletteko paljon myös arkiaskareita ym. yhdessä ihastuksen kanssa ja seksi ei ole ykkösenä mielessä (joskus kauan sitten muistan lukeneeni joidenkin ajattelevan näin)?
Anteeksi vain jo etukäteen, että kysyin kun joku kuitenkin teilaa ;\
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 10:22"]
Toi pelkkä huokailu ja tuijotus ärsyttää, miksi ei miehet lähesty ja ota kunnolla kontaktia. Oi miksi?
Nyt kun olen sinkku, päättyi juuri pitkä suhde ja muutenkin olen vähän ujo niin harmittaa kun potentiaalisen näköiset miehet vaan katsoo pitkään syvällä silmiin mut sanaakaan ei ulos saa. :(
[/quote]
Mikset sinä avaa suutasi? M34
Olen huomannut, että juttelen hänelle mielessäni pitkin päivää esim. lenkillä ollessani, ruokaa tehdessäni jne. En juurikaan mieti seksiä hänen kanssaan enkä varsinkaan masturboidessani. Hellyyttä ja läsnäoloa kuitenkin.
Niin ja kysymykseen vastaus. Kyllä siinä ajatellaan mitä kaikkea yhdessä voisi tehdä... M34
Toi pelkkä huokailu ja tuijotus ärsyttää, miksi ei miehet lähesty ja ota kunnolla kontaktia. Oi miksi?
Nyt kun olen sinkku, päättyi juuri pitkä suhde ja muutenkin olen vähän ujo niin harmittaa kun potentiaalisen näköiset miehet vaan katsoo pitkään syvällä silmiin mut sanaakaan ei ulos saa. :(
[/quote]
Monet ujot miehet eivät usko mahdollisuuksiinsa kun heidän ihastuksensa kohde on niin kaunis ja saisi varmasti paremmankin miehen. Itsetunto kysymys tämäkin siis.
Itse ajattelen tällä hetkellä erästä tummaverikköä. Mietin millaista olisi kokkailla yhdessä, vaihtaa ajatuksia päivän polttavista AV-palstan ketjuista:D Katsella telkkaa ja pitää häntä sylissä, käydä kävelylenkeillä ym.
Ehkä jonakin päivänä....
[/quote]
Ihan samasta syystä syystä kuin sinäkin. On vähän ujo, niin ei ota kunnolla kontaktia.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:27"]
[/quote]
Ihan samasta syystä syystä kuin sinäkin. On vähän ujo, niin ei ota kunnolla kontaktia.
[/quote]
Ja sitten jos ottaa, niin tulee pakit ja palstalla valitellaan, että kuka se luuli olevansa, miksei se yks jota mä haluan, ota kontaktia
[/quote]
Se on useimmille hyvin pelottava asia se iskeminen ja siitä pelosta ei pääse eroon oikein muulla kuin alkoholilla tai tekemällä sitä paljon.