Miten vatsaontelorasvasta (viskaali?) pääsee eroon?
Olen kärsinyt tästä jo vuosia. Mulla on siis karsee pinkeä kaljavatsa jossa vatsalihakset ovat näkyvillä. 😂 Rasvaa siis ei ole juuri missään muualla kuin tuolla jossain sisäelimien ympärillä. Kävelen/juoksen, pyöräilen ja punttia olen nostanut koko ikäni, mutta tuosta viskaalirasvasta en pääse mitenkään eroon.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se kaljan lussutus
En juo alkoholia lainkaan.
Vähähiilarittoman kannalla. Ongelma vain yöunien menetys.
Mä syön vhh:n mukaan myös, mutta iltapainotteisesti, joten saan mennä vatsa täynnä nukkumaan ja nukun hyvin. Aamuisin sitten ei olekaan nälkä, niin tulee hyvä paastoaika samalla kun syön vasta myöhemmin.
Lopetat sen helvetinmoisen syömisen, niin etköhän pääse niistä eroon.
Olen niitä kirottuja joilla läskit menee suoraan tuohon keskivartaloon sisäelinten ympärille diabetesta aiheuttamaan, vaikka ei kai se miehillä niin epätavallista ole. Pitkän linjan jojoilulaihduttajana olen huomannut että 1 kilon painonpudotus kaventaa vyötärönympärystä aina 1,5 sentillä. Kun enimmilläni painan 100 kiloa, on vyötärö 120cm, kun painan alimmillani 80 kiloa, on se 90cm.
Meillä suvussa kertyy kaikilla mahaan. Itsellä alkoi jo nuorena kertymään. Laihana pysyi jos ei syönyt oikeastaan mitään ja liikkui hulluna. Siltikin masu meinasi vaan pullistua.
Se on hyvin outoa ja sitä on vaikea selittää.
Eikö ole leikkausta joissa rasva poistetaan? Onhan lihavuusleikkauksiakin. Tuo on vaarallinen tila ja aiheuttaa lopulta sairastumisen. Olisin valmis maksamaan leikkauksesta.
No riittää, mutta siis tarkoitin ettei niitä tarvi syödä väkisin. Virallisissa suosituksissa kun hh määrä on 200g. Ketolla, jossa hh määrä on 20g päivä niin rasva katoaa muutamassa viikossa.