Kääk! polvi niksahti, eikä mene suoraksi! Mitä nyt teen?
Piti lähteä asioille, lapsikin on hoidossa sitä varten. Miten ihmeessä saan polven takaisin?
Kommentit (21)
Minulla on nyt epäpolvi. Pidän kohoasennossa, mutta ei oo auttanut asiaa. Ja oon pyöritellyt eri suuntiin, jos naksahtaisi takaisin. Mitäs vielä keksin? Ap
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 10:16"]Piti lähteä asioille, lapsikin on hoidossa sitä varten. Miten ihmeessä saan polven takaisin?
[/quote]
Käy istumaan ja polvi suoraksi tuolille, että roikkuu painollaan. Sitten nitkuttele siinä ja kierrä myös sivuille.
[/quote]
Aa, ehditkin vastaamaan. Kiitos vinkistä! Ap
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 10:26"]Kokeile syödä paskaa.
[/quote]
Kiitti vinkistä sinullekin! Ap
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 10:30"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 10:26"]Kokeile syödä paskaa. [/quote] Kiitti vinkistä sinullekin! Ap
[/quote]
Anytime <3
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 10:16"]Piti lähteä asioille, lapsikin on hoidossa sitä varten. Miten ihmeessä saan polven takaisin?
[/quote]
Käy istumaan ja polvi suoraksi tuolille, että roikkuu painollaan. Sitten nitkuttele siinä ja kierrä myös sivuille.
[/quote]
Aa, ehditkin vastaamaan. Kiitos vinkistä! Ap
[/quote]
Toinen, jolla saan lukon itse auki, on että käyn haara-asentoon ja teen perusvenyttelyt ensin, ja sittem kierrot ulos polvusta, jokloin kuuluu kräkks
Jos kierukasta pala irti ja nivelen välissä ja siksi polvi täysin lukkiutunut, se täytyy leikata päivystystapauksena. Been there.
No enpä saa takaisin, vaikka kaikissa asennoissa yritän nitkutella. Huono minä:( Ap
Huono provo, varmaan olisit täällä rennosti kirjoittelemassa, jos sulla olis polvi sijoiltaan...
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 10:49"]
Huono provo, varmaan olisit täällä rennosti kirjoittelemassa, jos sulla olis polvi sijoiltaan...
[/quote]
Aloittajalla lienee jotain kokemusta asiasta aikaisemminkin. Toisekseen hän on oletettavasti suomalainen ;) ja lähestyy ongelmia perusuomalaisella asenteella
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 10:49"]Huono provo, varmaan olisit täällä rennosti kirjoittelemassa, jos sulla olis polvi sijoiltaan...
[/quote]
No mitähän mun sit pitäis olla tekemässä? Ap
Hei, mää tiän! Kirjotat siit Vauva-lehen palstal! Joo.
Miten se niksahti? Onko aiemminkin menny?
ÄLÄ NYT TEE MITÄÄN. ODOTA SIELLÄ APUA
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 11:32"]Miten se niksahti? Onko aiemminkin menny?
[/quote]
Vedin jalkaa nilkasta napaa kohti, olis pitänyt pitää kiinni polven yläpuolelta, sillä tuo asento ilmeisesti väänsi polvea. Mitään äkkinäistä ei kuitenkaan tapahtunut. On polvi varmaan aiemminkin muljahtanut, mutta eii oo jäänyt pahaksi, joten ei oo jäänyt paljon muistikuviakaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 11:34"]ÄLÄ NYT TEE MITÄÄN. ODOTA SIELLÄ APUA
[/quote]
Sinä pidät minua nyt jostain syystä tosi tyhmänä, en kylläkään tiedä miksi (tyhmä kun olen). Jos mulla menee leuat sijoiltaan, niin en siitäkään soita ambulanssia, vaan vääntelen leukaa, ja ainahan ne on takaisin siitä menneet. Nyt kun on sama tilanne polvessa, niin en näe syytä yhtään sen suurempaan paniikkiin. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 11:27"]Hei, mää tiän! Kirjotat siit Vauva-lehen palstal! Joo.
[/quote]
Suippokorva
Nyt on ehdottomasti pantava lasta!
Siis mulla kun on polvi ollut sijoiltaan, niin sillon ei kyllä oikeesti nousta minnekkään istumaan tai mennä koneelle kirjoittelemaan, koska se jalka on kokonaan pois pelistä, polvi ei liiku mihinkään ja tekee ihan jumalattoman kipeetä, itse tipahdin lattialle enkä omin voimin ylös päässyt ja mulla meni sentään samantien se takaisin paikoilleen.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:58"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 11:27"]Hei, mää tiän! Kirjotat siit Vauva-lehen palstal! Joo. [/quote] Suippokorva
[/quote]
Ei ollut Vulcanuksen murretta.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 10:16"]Piti lähteä asioille, lapsikin on hoidossa sitä varten. Miten ihmeessä saan polven takaisin?
[/quote]