Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko ala-asteella leirikoulussa? Millainen kokemus oli?

Vierailija
19.08.2015 |

Meillä ei sellaista ollut (80-luvulla ne oli aika harvinaisia vielä). Nykyään tuntuu että kaikki menevät. Omakin 11-vuotias lapseni on juuri nyt leirikoulussa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin. Ainoana sain nukkua lattialla, muille löytyi vuodepaikka. Opettajan mielestä se oli vain kivaa, mutta minähän olin se koulukiusattu. Omat lapset ei ole leirikouluun menneet - onneksi täällä leirin järjestää vanhemmat eikä koulu.

Vierailija
2/12 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut ala-asteella, mutta seiskaluokalla olimme viiden päivän leirikoulussa meren rannalla Kustavissa :) majoituimme ihanaan vanhaan matkailukeskukseen, nukuimme aitan tapaisissa rakennuksissa. vaikka tuolloin oli kaikilla varmaan se pahin kapinointivaihe päällä, niin leirikoulu oli ikimuistoinen, ja kaikilla oli sairaan hauskaa, sekä oppilailla että opettajilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ollut sellaista, ala-asteella käytiin vain päiväreissulla, yläasteen reissulta jäinkin sitten rahan vuoksi pois. Ja niin on omanikin jääneet kalliimmista leirikouluista, nytkin on lapsen luokkalaiset reissussa, meidän ja muutama muu jäi pois.

Vierailija
4/12 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihana kokemus, mun ensirakkaus antoi pullonpyörityksessä pusun...

Vierailija
5/12 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitosluokalla oli, meni niin hyvin et olin päivystyksessä keskellä viikkoa kun meni naula reidest sisää

Vierailija
6/12 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutosluokalla vietettiin viikko Virossa ja ysiluokan toisiksiviimeinen viikko Amsterdamissa kruunasi koko peruskouluajan :) etenkin Amsterdamin reissu oli aivan ihana.

Vierailija
7/12 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ysi-luokalla. Hauskaa se oli. Tuli kivoja muistoja kavereiden kanssa.

Vierailija
8/12 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut leirikoulussa. Mitä niissä oikein tehdään? Siis muuta kuin pussaillaan pullonpyörityksessä. 

Vierailija
9/12 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuudennella luokalla leirikoulussa, eikä se suoraan sanottuna ollut mikään erityisen hauska kokemus. Lähes kaikki ohjelma koostui jonkinlaisista peleistä, kilpailuista tai fyysisistä aktiviteeteista. Ei niihin osallistuminen nyt toki hirveää ollut, mutta en minä tuollaisia asioita ole ikinä osannut mielenkiintoisena pitää.

Vierailija
10/12 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin neljännellä luokalla, ja minunkaltaiselleni jännittäjälle se oli kamalaa. Oksensin koko ensimmäisen yön, minkä seurauksena makasin eristetyssä huoneessa pari päivää. (Ope tietenkin luuli että minulla oli mahatauti, mutta reagoin aina vieraissa paikoissa oksentamalla) vikana päivänä sain olla mukana, mutta minua välteltiin eikä päästetty mukaan loppudiskon leikkeihin. Jotenkin tomppelina en tajunnut, että minua syrjittiin menin vain kiltisti huoneeseeni lukemaan kirjaa :D

Vierailija
11/12 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudennella luokalla reissattiin Tukholman kautta Gotlantiin. Ihmettelen miten opettaja edes suostui sellaiseen reissuun, koska luokallamme oli melkoisia häiriköitä ja meno etenkin laivoilla oli aika hurjaa. Jotkut oppilaat varastivat taxfreestä miniviinapulloja ja ainakin huhun mukaan joku poltti pilveä karattuaan yöllä joidenkin paikallisten mukaan.

Varmaan viidennellä luokalla olimme Ranskassa, ei luokkaretkellä vaan me pitkää ranskaa lukevat osallistuimme johonkin tapahtumaan, johon tuli oppilaita eri maista.

Yläasteella olimme Kööpenhaminassa. Se reissu oli vähällä peruuntua, koska edellisenä vuonna meitä vuotta vanhemmat olivat sekoilleet jollain retkellä niin että joku oli vatsahuuhtelussa ja siitä oli lööppi iltapäivälehden kannessakin. Rehtori julisti ikuisen luokkaretkikiellon mutta onneksi lähtölupa kuitenkin heltisi, koska yläasteella meillä ei ollut luokalla mitään pahoja häirikköjä ja villikkoja.

Lisäksi oli vielä muutamia yhden yön luokkaretkiä johonkin suht lähelle. Kivoja olivat kaikki!

Vierailija
12/12 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudennella luokalla olin, parhaita päiviä elämässäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi