Moro muru!
Aika jännä olla tääl tälleen yhtäaikaa ja syödä tässä tällä tavalla
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:52"]Missä mun muru? T. Kade
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:52"]Missä mun muru? T. Kade [/quote]
[/quote]
No moi kulta.. <3 Tää sun tekemä currykanapasta on kyllä niin herkkua, että haluaisin uusintaa täs joku päivä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:52"]Missä mun muru? T. Kade
[/quote] Ehkä hänkin syö jossain kanpastaa, sä et vaan viel tiedä missä ;)
Tän ruokailun jälkeen voitais ottaa uusinta siitä viime yön seikkailusta kans. ;)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:54"]No moi kulta.. <3 Tää sun tekemä currykanapasta on kyllä niin herkkua, että haluaisin uusintaa täs joku päivä.
[/quote] No hyvä muru jos sitä syö ennemmin ku selkäänsä ottaa :) Tottakai mä rakkaalle viel monet pastat kokkaan.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:55"]Tän ruokailun jälkeen voitais ottaa uusinta siitä viime yön seikkailusta kans. ;)
[/quote] Todellakin otetaan ;)
Tää on tätä nykyaikaa. Vaihdetaan päivän kuulumiset av:lla, molemmat näppäilee kännykkää.. ;)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:01"]Tää on tätä nykyaikaa. Vaihdetaan päivän kuulumiset av:lla, molemmat näppäilee kännykkää.. ;)
[/quote] Ollaanhan me muru juteltu tänään vaikka mitä.
Läski kävi alapeukuttamassa mun juttua.. Ne on aika katkeria ihmisiä. En ymmärrä, miksi sanotaan, että läskit on leppoisia.. :(
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:54"]Läski kävi alapeukuttamassa mun juttua.. Ne on aika katkeria ihmisiä. En ymmärrä, miksi sanotaan, että läskit on leppoisia.. :(
[/quote] No ne nyt ottaa itteensä vähän turhan helposti. Oonhan mäkin ruma juutalainen, mun mutsi on blondi ruotsalainen huora ja kyl sä tiedät nää mun jutut. Silti just ne on parhaita vitsejä
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 01:21"]Moi <3
Oot rakkain.
[/quote] Moikka! Sä oot mun rakkain <3 Hanipupukullimmainen <3
Ehkä tekis mieli vähän pussata sua.. suoraan suulle ;)
Ettepäs arvaakaan av-mammat, kuinka komea kolli mun vieressä makoilee. ;)
Vielä vuosi sitten oli erään av-mamman aviomies (=jonkun teistä). Vaan eipä oo enää. :P Ei osannut mamma pitää hyvää huolta miehestään. Ottakaapa mammat opiksi, jottei teille käy niin.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 01:29"]Ettepäs arvaakaan av-mammat, kuinka komea kolli mun vieressä makoilee. ;)
Vielä vuosi sitten oli erään av-mamman aviomies (=jonkun teistä). Vaan eipä oo enää. :P Ei osannut mamma pitää hyvää huolta miehestään. Ottakaapa mammat opiksi, jottei teille käy niin.
[/quote] Tuosta komiasta nyt en niin tiiä, mutta oot kyllä niin hyvää huolta pitäny ettei paremmasta väliä ;)
Missä mun muru? T. Kade