Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän on pahinta petetyksi tultua

Vierailija
18.08.2015 |

Kun kaikki suunnitelmat romuttuu, tieto siitä, että mies on rakastellut toisen naisen kanssa, yhteisten hetkien muistelu, miehen autossa istunut toinen nainen. Tuoreet tunnelmat täällä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle pahinta noi tunnejutut, miehelle fyysiset teot, näin arvelen

Vierailija
2/15 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on..vuosien takaa. Luottamuksen uudelleen rakentaminen vie aikaa. Ja mulla kesti ehkä vuoden semmonen "suru" että itkin välillä kun muistui mieleen.
Silloin kun jäi kiinni niin meinasin seota. Kävin muutaman kerran käsiksikin kun raivostutti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tässä joitakin kuukausia olen pohtinut.. Alussa oli järkyttävät vihantunteet..

Vierailija
4/15 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pettymys, inho ja aamulla aina muistaa pettäminen

Vierailija
5/15 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin varmaan voinut teloa miehen sairaalakuntoon. Niin kova oli viha. Ja samalla se suru, pettymys..kaiken romuttuminen toisen TYHMYYDEN takia. Itsesyytökset...kamala kokemus kertakaikkiaan!
T: 3

Vierailija
6/15 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen jatkaa ( terapeuttista:
Vaikutti mun seksuaalisuuteen. Olin ennen pettämistä todella seksuaalisesti aktiivinen...toi kokemus läsäytti sitten pohjamutiin,eikä oma seksuaalisuus ole vieläkään ennallaan, vaikka tapahtumasta on pian 8 vuotta. Jotain mussa "meni rikki"...vaikken enää pettämistä mieti niinkään, niin huomaan kyllä.eron entiseen. Ennen tein usein alotteita, "revittelin" kunnolla ja olin kaikinpuolin aktiivinen..ehkä nymfomainenkin. Kokemus romutti ja olen kylmentynyt. Kai sitä kun oli antanut kaikkensa fyysisesti ja psyykkisesti ja joutui petetyksi, luovutti?

Vierailija
7/15 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tosiasian tiedostaminen, ettei pihtaamalla saa aina tahtoaan läpi. Aina löytyy se mimmi, joka antaa, kun oma vaimo ei.

Vierailija
8/15 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse tiennyt ollakko vihanen vai surullinen... Ja tosiaan se että toisen naisen kanssa jakanut enemmän asioita kuin minun kanssani lähiaikoina ja todennäköisesti puhuneet minustakin.

Vierailija
9/15 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma veli tai sisko ollut toinen osapuoli ! Tapahtuu muuten paljon , ja vain harvoin jäävät kiinni 

Vierailija
10/15 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottamuksen menettäminen...

Vierailija
11/15 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätä aamulla ja huomata olevansa pete. En toivu tästä ikinä.

Vierailija
12/15 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on se, että kuvittelee omistavansa toisen ihmisen. Miten itsekästä onkaan sitoa toinen itseensä.

Vierailija
13/15 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomata, ettei oma pillu olekaan miehelle korvaamaton. Eikä edes paras. Mutta pahinta siinä ehkä se, kun tietää, että oma mieskin on huomannut saman. Että jos ei vaimolta saa, niin saa muualta ja usein jopa totutgua parempaa.

Vierailija
14/15 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pohjaton ahdistuksen ja surun tunne, kun omat unelmat kaatuvat. Että se, jonka eteen olisit ollut valmis tekemään mitä tahansa, ei ajattele sinusta lähimainkaan samoin.

Vierailija
15/15 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:10"]

Silloin kun jäi kiinni niin meinasin seota. Kävin muutaman kerran käsiksikin kun raivostutti.

[/quote]

Hullu! Ei kehenkään saa käydä käsiksi! Etkö sinä sitä tiedä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän