Juovatko lestadiolaiset light-limuja?
Ihmettelimme mieheni yksi päivä Kärkkäisellä, että siellä ei ole mitään light limuja myynnissä. Kaikki ovat normaalisti sokerillisia. Miksi näin?
Kommentit (17)
Pakko nauraa tuota kysymystä. Ja vastaus on, että kyllä juovat.
Miksi niitä ei sItten ole Kärkkäisellä?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:17"]En mä ainakaan juo. T:Vl
[/quote]
Miksi?
No haloo eikai se uskontoon katso mitä juo :D siis kunhan ei alkoholia
En minäkään juo, mutta en sen vuoksi ettei saisi. Pidän enemmän normaaleista. T.vl
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:17"]En mä ainakaan juo. T:Vl
[/quote]
Miksi?
[/quote]
Miksi itse juot?
Juu ei, toiseksi pahin synti heti pyykkikoneen tuijottelun jälkeen.
Kannattaa kysyä Kärkkäisen asiakaspalvelusta. Huomasin alkukesästä tuon saman Lahden Kärkkäisellä ja ihmettelin asiaa, mtta lestadiolaisena tiedän, että asia ei liity millään tavalla lestadiolaisuteen.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:17"]En mä ainakaan juo. T:Vl
[/quote]
Miksi?
[/quote]
Miksi itse juot?
[/quote]
En ole sanonut että juon. Ihmettelen vain miksei ole myynnissä.
AP
Ei Kärkkäisellä myydä kondomejakaan. Ja Halpa-hallissa ei myydä olutta. Ja Jari-Pekassa ei myydä edes röökiä.
Kauppias saa valita mitä myy.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:17"]
Miksi niitä ei sItten ole Kärkkäisellä?
[/quote]
Vl saa juoda vain vettä ja itse tehtyä viinimarjamehua, juhlissa myös kahvia.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:21"]Ei Kärkkäisellä myydä kondomejakaan. Ja Halpa-hallissa ei myydä olutta. Ja Jari-Pekassa ei myydä edes röökiä.
[/quote]
Onhan sillä joku syy siihen. Kondomeja ei siksi kun uskonto kieltää ehkäisyn. Mutta miksi limut.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:21"]Ei Kärkkäisellä myydä kondomejakaan. Ja Halpa-hallissa ei myydä olutta. Ja Jari-Pekassa ei myydä edes röökiä.
[/quote]
Onhan sillä joku syy siihen. Kondomeja ei siksi kun uskonto kieltää ehkäisyn. Mutta miksi limut.
[/quote]
Niin kai mutta lestadiolaisuuteen tuo ei liity mitenkään. Siis tuo ettei niitä myydä Kärkkäisellä. Ehkä siellä ei mene limppareita niin paljon kaupaksi etteivät he näe syytä laajentaa valikoimaa :D
Magneettimediassahan on listattu keinotekoiset makeutusaineet saatanallisiksi myrkyiksi, ja magneettimedia oli kärkkäisen lehti. Eli siinäpä se syy lienee.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:27"]
Magneettimediassahan on listattu keinotekoiset makeutusaineet saatanallisiksi myrkyiksi, ja magneettimedia oli kärkkäisen lehti. Eli siinäpä se syy lienee.
[/quote]
Kiitos! Tässähän se vastaus sitten tulikin.
AP
Up