Naisen viettely on taitolaji, mutta...
onko se aina aitoa.
Olen huomannut että naisen saa parhaiten vieteltyä seksiin olemalla sinnikäs, imartelemalla (hienovaraisesti), osoittamalla oman halunsa häntä kohtaan yms. Ikinä ei saa loukkaantua pakeista vaan pitää yrittää myöhemmin uudestaa yhtä innokkaasti kuin ei olisi ikinä pakkeja saanutkaan. Minkäänlainen loukkaantumista tai torjutuksi tulleen oloa ei saa näyttää päällepäin.
Miehen pitää siis näytellä aika paljon. Joskus tuossa taistelussa ajautuu omissa tunteissaan ajatuksiin, missä tekisi jo mieli heittää koko nainen helvettiin. Kun lopulta saa seksiä, se kyllä tasoittaa tuota tunnetta, mutta aika paska fiilis siitä jää. Ja samalla nainen tuntee itsensä täydelliseksi ja halutuksi.
Tällainen ei anna kovin ylevää kuvaa kummastakaan osapuolesta. Itse häpeän omaa näyttelemistäni ja halveksun naistani hänen yksinkertaisuutensa vuoksi.
Kommentit (23)
sellaisia naisia viettelemään joita kohtaan ei ole aitoja tunteita?
sellaisia naisia viettelemään joita kohtaan ei ole aitoja tunteita?
Kyse ei suinkaan ollut tunteettomuudesta vaan siitä että tunteet tulee tukahduttaa tai peitellä, jos haluaa onnistua viettelyssä. Ja tässä tarkoitin nimenomaan torjutuksi tulemisen tunnetta ja pettymystä. Eikä se tarkoita etteikö olisi myös positiivisia tunteita naista kohtaan.
Parhaiten onnistuu siten että ei välitä torjunnoista mitään vaan jatkaa yrittämistä kuin rakkikoira nartun perässä. Siinä tulee kieltämättä hieman idioottimainen olo, mutta se toimii.
ap
Tuo on surullista ja aika totta, vaikka puhun toki vain omasta puolestani. Olen nainen, mutta voin ainakin tiettyyn rajaan asti myöntää tuon asian. Taustalla tässä on usein se, että kun nainen on haluton, niin hänestä yleensä itsestäänkin tuntuu se haluttomuus tosi pahalta (ja tämä kannattaisi muistaa niiden miesten, jotka tuntuvat usein ajattelevan että naiset ihan vaan rääkätäkseen ja huvin vuoksi "pihtaisivat". Varmasti joku voi niinkin tehdä, mutta se lienee hyvin harvinaista).
Haluttomana tulee siis tosi paha olo sekä siitä kun tuottaa toiselle pettymyksen että siitä, kun tuntee itsensä "frigidiksi" ja vialliseksi kun ei halua ollenkaan. (Ja yleensä ainakin itselläni haluttoman olotilan kanssa kulkee käsi kädessä huono mieliala muutenkin, eli haluttomassa tilassa olen tavallista herkempi "kolhuille".)
Jos sitten toinen osaa ottaa ne pakit kevyesti (tai ehkä sitten vain kevyen oloisesti...), niin naisella ei tule ihan niin paha olo tilanteesta ja näinollen seuraavalla kerralla on helpompi orientoitua seksiin, ihan haluamaankin sitä. Seksistä ei siis kehkeydy yhtä suurta mörköä kuin mitä siitä tulisi tilanteessa, jossa kaikki pettymys ja syyllisyys ja negatiiviset tunteet kasautuisivat. Eli tilanne, jossa mies pettyy näkyvästi (joku ehkä syyllistääkin, mikä on kyllä vihoviimeinen teko jos haluaa naisella oikeita halujakin vielä jatkossa olevan).
En ole tuota ennen noin ajatellut, ja kirjoituksesi kyllä herätti ajatuksia. En vain tiedä miten sitten tulisi toimia, kun naisen halun kannalta tuo "näytteleminen" voi olla kannattavaa, syystä jota jo tuossa pohdin. Eli kun tilanne menee suht hyvillä mielin ohi, ei jatkoa ajatellen ole mitään hirveää negatiivisten tunteiden ja syyllisyyden painolastia jarruttamassa mahdollista halun syttymistä. Seksin haluamattomuudessa kun tulee tosi helposti sellainen kierre; kun tuntee tuottaneensa pettymyksen ja tulee paha mieli ja ahdistus koko seksistä, on entistä vaikeampi innostua siitä. Kun taas tilanne ohitetaan kevyesti, ei ajoittainen haluttomuus saa niin suurta roolia vaan aitoon haluamiseen pääsee helposti käsiksi jatkossa. Itse kun haluaisi, että ne haluttomat hetket sivuutettaisiin mahdollisimman kevyesti, ettei seksistä kasva mitään mörköä ja ennen kaikkea ettei tule tunnetta, että "on pakko haluta". Ahdistavan pakon edessä kun ei halu kyllä syty.
Silti ei tunnu reilulta sekään, että miehen pitäisi piilottaa tunteensa, onhan hänelläkin oikeus näyttää jos tuntuu pahalta... Vaikea tilanne, enkä oikein tiedä mikä olisi fiksuin tapa nuo tilanteet hoitaa.
Itse en taasen ole tullut ajatelleeksi että nainen kokee huonoa olo haluttomuudesta tai torjumisesta. Tuli oikein empaattinen olo kun luin vastauksesi.
En tiedä oikeaa ratkaisua, mutta olettaisin sen löytyvän avoimuudesta ja rehellisyydestä. Miehen pitäisi aidosti näyttää pettymyksensä (ei tietenkään riehuen) ja naisen tiedostaa ja myöntää sen aiheuttaminen. Uskon että se on parempi vaihtoehto kuin asian ohittaminen ja pahojen tuntemusten patoaminen.
Tässä on vielä paljon opittavaa.
Kiitos vastauksestasi :)
ap
Miehen pitäisi aidosti näyttää pettymyksensä (ei tietenkään riehuen) ja naisen tiedostaa ja myöntää sen aiheuttaminen.
Tässä on se ongelma, että herkässä tilassa tuokin tuntuu jo tosi pahalta, "olen syyllinen tuon toisen pettymykseen". Etenkin kun se totaalinen haluttomuus tuntuu olevan hyvin hormoniriippuvaista, ja sille ei oikein mitään mahda.
Itselläni esim. on kahdenlaista haluttomuutta, lievempi versio on sellainen, että tiedän etten tule hommasta syttymään itse, mutta sellainen tietty vire kuitenkin on, joten ihan mielellään avitan toista ottamalla suihin tms. Mutta sitten on tämä hormonimasishaluttomuus, jonka aikana kaikki seksiin viittaavakin masentaa ja olo on aivan yliherkkä koko asian suhteen (juuri sen vuoksi kun on niin synkkä tunne olla ihan "kylmä" + se paha mieli pettymyksen tuottamisesta... kun kyllä siihen suihinottoonkin jotakin fiilistä kaipaa, ei sitä ihan itku kurkussa pysty eikä kannata tehdä ellei halua tulla ihan allergiseksi seksille). Tuo pahempi haluttomuus on siis sellaista, että haluttomuus on oikeasti 100% sillä hetkellä, eikä sille asialle mahda mitään vaikka miten haluaisi; mitä enemmän asiaa miettii niin sitä masentavammalta vain tuntuu.
Samaa mieltä olen toki siinä, että avoimuus ja rehellisyys kuitenkin ovat tärkeitä. Ja tosiaan jos miehellä taas ne pettymykset patoutuvat, niin täytyy kai niitäkin jotenkin purkaa. Itse tilanteesta tulee varmaan yleisesti ottaen raskaampi niin, mutta ehkä se lopputulos -toivottavasti- on jotain yhteisymmärryksen kaltaista. Toisaalta kun haluttomassa tilanteessa ei voi pakottaa itseään haluamaan, niin niitä samoja tilanteita tulee pitkässä suhteessa väkisinkin eteen aina uudelleen ja uudelleen.
Minun taas on hiukan vaikea täysin elävästi päästä kiinni siihen, että miltä ne pakit tuntuvat, kun itse olen se vähemmän halukas osapuoli enkä näinollen ole tullut torjutuksi... Aina voi yrittää eläytyä, mutta ei sitä silti täydellisesti ymmärrä. Ja vielä jos mies tekee tämän "peliliikkeen" ja hyväksyy tyynesti ja hyvillä mielin, niin ei tietysti sitäkään vähää osaa samaistua siihen miten pahalta se mahdollisesti tuntuu.
Kiva että täällä on joskus hyvänhenkistäkin keskustelua eikä aina vaan provoilua ja tappelua.
Se on se seksi naisen kanssa välillä teennäisenvaikeaa. Miksi ei voi vain antautua halulle? Monissa ohjeissa sanotaan, esimerkiksi että "mies, aloita naisesi viettely keittiöstä", eli eka pitää tiskata, pyyhkiä pöydät, sitten otetaan imuri, ja pölyrätti, sitten puunataan pönttö, sitten tuuletetaan matot ja petivaatteet, ja lopuksi sitten vinkataan silmään, että joko nyt irtoaisi. V*tun seksiterapeutit ja muut ääliöt median välityksellä... pilaatte koko asian luonteen. Minä en ole ikinä yrittänyt vietellä naista näillä liioitelluilla keinoilla. Näytteleminen... ei jumal4uta! Pitää vielä siis teeskennellä, että nainen on viettelevä, kaunis jne, että pääsee panolle. Mies omana itsenään, kohteliaisuus, sovinnaisuus, liioittelemattomuus yms. jos ei ne riitä, niin sitten pitää unohtaa koko homma. Avoin ja reilu suhtautuminen naiseen sisältää sitä itseään mieheltä, jos on kiinnostunut. Ne on aivan selviä signaaleja. Imartelu ja muu pasha ei ole koskaan ollut mun juttu, ja se on toiminut erittäin hyvin.
Tunnettiin toisemme jo aiemmin, kaveripohjalta, ei seksiä eikä flirtin häivää. No yks ilta sitten oltiin samoissa juhlissa ja tuli juotua pari kippoa liikaa. Mies ei jaksanut kävellä suoraan kotiin, siispä poikettiin mun kämpillä keittämässä sille selviämiskahvit. No sehän nukahti heti mun sängylle. Mä sitä aikani koitin herätellä, ja kävin sit lopulta viereen nukkumaan. Aamummalla herättiin siihen että naitiin.
Jotta se siitä lirkuttelusta... Tekniikkoja on monia :D
Tunnettiin toisemme jo aiemmin, kaveripohjalta, ei seksiä eikä flirtin häivää. No yks ilta sitten oltiin samoissa juhlissa ja tuli juotua pari kippoa liikaa. Mies ei jaksanut kävellä suoraan kotiin, siispä poikettiin mun kämpillä keittämässä sille selviämiskahvit. No sehän nukahti heti mun sängylle. Mä sitä aikani koitin herätellä, ja kävin sit lopulta viereen nukkumaan. Aamummalla herättiin siihen että naitiin.
Jotta se siitä lirkuttelusta... Tekniikkoja on monia :D
Heräät edeleen aamuisin siihen, että te naitte?
:)
Ap.
Kirjoituksesi oli hyvä, erilainen. Ei perinteinen ruikutus vaimon pihtaamisesta.
Itse aloin pohtimaan naisnäkökulmasta myös tätä asiaa. En itse koe pihtaavani enkä antavani koskaan miehelleni pakkeja. Mutta se taas johtuu siitä, että mieheni ei ole kovinkaan innokas leikkimään kanssani ja minä saan niitä pakkeja, kun koetan herätellä miestäni rakastelemaan tai vaikka vain panemaan, jos edellisestä kerrasta on aikaa ja tiedän tulevani jo muutaman hetken päästä. :)
Mutta se, että tajusin, ettei pettymystä kannata miehelleni näyttää ns. pakkien jälkeen, oli karmea paikka. Se oli turhauttavaa, kamalaa, järkyttävää, vitutti, ärsytti, itketti ja tympäisi. Eli se vaatii uskomatonta pokkaa olla vaan kuin ei tuntuisi missään. Kyllä sen tiedostaa, että kumppaniakin se asia tympäisee ja esim. raivoaminen ei mitään auta, päinvastoin.
Lienee yleensäkin parisuhteessa sellaista soutamista ja huopaamista elo useimmiten. Mutta balanssi seksihaluissa olisi suotavaa. Olen itse täällä keskustellut mieheni haluttomuudesta ja kysellyt vinkkejä miten sytyttää mies. Osin sain asiallisia ja mahtavia vastauksia. Mutta juuri tuo näytteleminen jätettiin vähemmälle. Sillä sitähän se on. Itselleen hokemista: älä välitä, ei voi mitään, ehkä ensi kerralla jne. Ja puolisolle hymyilemistä, että ei se mitään. Mennään nyt nukkumaan. Rakastan sinua jne.
Toisaalta se seksi sitten on aika maagisen ihanaa joka tapauksessa. Tai ainakin vielä ollut. Ehkä vuosien saatossa se muuttuu vain suoritukseksi, koska masturbaatio itsessään on 100 kertaa helpompaa kuin vietellä mies, joka tekee mitä tahtoo ja milloin tahtoo.
:)
Olipas mukava aloitus tämä. Vähän terapeuttinenkin. ;)
N36v.
Ei tarvitsisi pelata pelejä, ei ostella kalliita koruja tai kukkapuskia. Mutta minä en teille miehille kelpaa, kun en vissiin ole tarpeeksi kaunis/hoikka/muodokas/kiinnostava. Minä olen minä, tavallinen ja tylsä.
Ja silti lähes kaikki miehet vinkuvat että tahtoisivat tavallisen naisen, joka ei vaadi mitään piirittämistä...
Ei tarvitsisi pelata pelejä, ei ostella kalliita koruja tai kukkapuskia. Mutta minä en teille miehille kelpaa, kun en vissiin ole tarpeeksi kaunis/hoikka/muodokas/kiinnostava. Minä olen minä, tavallinen ja tylsä.
Ja silti lähes kaikki miehet vinkuvat että tahtoisivat tavallisen naisen, joka ei vaadi mitään piirittämistä...
Yksi kaksilahkeinen mies nimittäin huokailee aivan samaa kuin sinä. Miten teidät sais yhteen? :)
Kiinnostuin tuosta naispuolisen vastaajan kommentista, jossa hän tuntee huonoa oloa ja syyllisyyttä haluttomuudestaan.
Keskustelin asiasta puolisoni kanssa ja kysyin tunteeko myös hän siitä syyllisyyttä.
Vastaus oli ettei tietenkään. Korkeintaan hän syyllistää minua omasta haluttomuudestaan.
Arvelen että meidän asetelmamme on se perinteinen ja yleisempi, mutta maailma on ilmeisesti muuttumassa kun jotkut naiset jo kokevat itse vastuuta seksuaalisesta halustaan.
Täytyy vielä mainita että oma puolisoni ei ole mikään perinteinen kotirouva, vaan enemmänkin feministinen uranainen.
Fémakkojen käänteisvaikutusyritelmä on tämäkin ketju. Ei anna kovin ylevää kuvaa avaajasta.
Olen nyt tosin iäkäs, mutta seurusteluikä on vielä hyvin muistissa. Jos sain pakit, menetin mielenkiintoni naiseen lopullisesti, vaikka osa siskoista kuvittelikin, etten olisi menettänyt. Joku rupesi perumaan ja liennyttelemään, mutta en voinut enää olla kiinnostunut.
Näyttää olevan siskoja, jotka pitävät suorastaan romanttisena, että on kilpakosijoiden joukko, jota voi sitten pyöritellä. Vei minulta lopullisesti mielenkiinnon. Kynis
En tiedä onko se molempien tismi vai mikä meillä, mutta vaikka haluan juuri tuota aloituksessa kuvailtua tai enemmänkin niin kun se on selkeästi sanoitettu ja miehellä ei ongelmia itsetunnon tai egon kanssa niin homma toimii.
Hän sanoo hyväntahtoisesti että olen hämmästyttävän tyhmä ja yksinkertainen seksissä ja tykkää puhua auki kaikki mistä pidän ja kiusata niillä jutuilla. Itsekin tykkään analysoida puhki kaikki että tykkään varmaan tästä ja tästä koska ennenwanhaan on miehen pitänyt näyttää olevansa hyväluontoinen ja todella sitoutunut ja kiinnostunut.
En itsekään halveksi miten yksinkertainen mies on kun nauttii jostain että vilautan hänelle tai pyllistän keittiössä tai kehun lihaksia treenin jälkeen ja todella stereotyyppisesti kiehnään ja hivelen ja huokaan mitä haluaisin tehdä. Suositut jutut on usein suosittuja syystä.
Esittämistähän se monesti on miten käsihoito ja suuhoito miehelle tehdään. Tai joku seksihepeneissä esiintyminen tai rohkeasti oman nautintonsa ottaminen. Mutta siitä kaikesta tulee miehelle tietynlainen olo joka varmaan on kivempi kuin jos tekisin juuri sitä miltä itsestä tuntuu eli lahnailisin turvallisesti peiton alla tyydytettävänä enkä sanoisi mitään koska väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Se on se seksi naisen kanssa välillä teennäisenvaikeaa. Miksi ei voi vain antautua halulle? Monissa ohjeissa sanotaan, esimerkiksi että "mies, aloita naisesi viettely keittiöstä", eli eka pitää tiskata, pyyhkiä pöydät, sitten otetaan imuri, ja pölyrätti, sitten puunataan pönttö, sitten tuuletetaan matot ja petivaatteet, ja lopuksi sitten vinkataan silmään, että joko nyt irtoaisi. V*tun seksiterapeutit ja muut ääliöt median välityksellä... pilaatte koko asian luonteen. Minä en ole ikinä yrittänyt vietellä naista näillä liioitelluilla keinoilla. Näytteleminen... ei jumal4uta! Pitää vielä siis teeskennellä, että nainen on viettelevä, kaunis jne, että pääsee panolle. Mies omana itsenään, kohteliaisuus, sovinnaisuus, liioittelemattomuus yms. jos ei ne riitä, niin sitten pitää unohtaa koko homma. Avoin ja reilu suhtautuminen naiseen sisältää sitä itseään mieheltä, jos on kiinnostunut. Ne on aivan selviä signaaleja. Imartelu ja muu pasha
Juuri näin. Uskomatonta soopaa. Miehen pitää siis ostaa seksiä imuroimalla. Saa sitten halutonta naista...ehkä. Ihan sama maksaa prostituoidulle, ja saada sitten halutonta naista. Älkää käsittäkö väärin. Kotityöt pitää jakaa, mutta mitenkään ne eivät liity seksiin. Vai tamppaako baarideittikin ensin matot, ja sitten naidaan? Kotitöistä voidaan keskustella, ja vaikka riidelläkin, mutta ne liittyvät kotitöihin, ei seksiin. Suhteesta ei tule yhtään mitään, ainakaan mukavaa, mikäli ruvetaan laskemaan imurointeja, ja suhteuttamaan seksin määrään. Onko se seksi jotenkin vain miestä varten? Palkka? Niinkuin nainen ei saisi siinä mitään, vaan menettäisi? No jos näin on, niin tehdään hommasta reilu sitten: Se on tunti tunnista. Jos näin reilusti naiset toimisivat, niin miehet tekisivät kaikki kotityöt, eivätkä ikinä täällä valittaisi seksin puutetta.
Meillä riittää aloitteeksi vaimon suuntaan, kun sänkyyn asettuessa vien käden sisäreidelleen. Mikäli avaa reisiä, se on kuin kutsu "hyväile mulle orkku ja pane kovaa" ja jos laittaa reisiä kiinni, se on kuin haaste "viettele mua hetki hyväillen muualta jotta voin kohta suostua". Mikäli vaimo kääntyy minua kohti, haluaa vain kainaloon ja läheisyyttä. Jos kääntää pyllynsä mua kohti, se on kiin kehotus "työnnä kalu suoraan sisään ja pane mua kunnolla".
"Minun taas on hiukan vaikea täysin elävästi päästä kiinni siihen, että miltä ne pakit tuntuvat, kun itse olen se vähemmän halukas osapuoli enkä näinollen ole tullut torjutuksi... Aina voi yrittää eläytyä, mutta ei sitä silti täydellisesti ymmärrä. Ja vielä jos mies tekee tämän "peliliikkeen" ja hyväksyy tyynesti ja hyvillä mielin, niin ei tietysti sitäkään vähää osaa samaistua siihen miten pahalta se mahdollisesti tuntuu."
Ihan eri asia, mutta miltä tuntui lapsena jos joku ei halunnut leikkiä kanssasi. Tai jos olet tilaisuudessa yksinäsi etkä pääse kenenkään kanssa juttusille, vaikka haluaisit.
Tai jos kysyisit johonkin konserttiin / tapahtumaan / tm. seuraksi hyvä ystävätärtäsi eikä hän lähtisi vaikka pääsisi (ei olisi esteitä esim. lastenhoidon tai töiden kuten iltavuoron takia), ja se lähtemättömyys toistuisi muutamaan kertaan peräkkäin, niin siitäkin saat pientä osviittaa mitkä on tunnelmat torjutuksi tulleella.
Sitten kun vielä ajattelet ettei ole kyse yllämainituista, vaan ihastuksen kohteesta jonka pelkkä näkeminen saa hyvällä tavalla kihelmöimään, pääset ehkä ihan pienesti kiinni siihen miltä torjutuksi tuleminen voi tuntua.
Ja kun noita torjuntakokemuksia olisi vaikkapa 50 - 100, jaksaisitko vielä pitää hyvää fiilistä ja toiveikkuutta yllä?
Itse olen aina ihastunut herkästi ja samaan aikaan olen valikoiva. Tupakoitsijat, näkyvästi tatuoidut, ja herpeshuuliset muun muassa jäävät minulta rauhaan. Silti yksipuolisia ihastumisia on ollut paljon eikä loppua näy. Todella monta kertaa on tullut pettymyksiä. Toisaalta aika monta kertaa on myös tullut molemminpuolinen ihastuminen ja/tai kiinnostuminen. Niistä olen saanut valtavasti elämäniloa ja energiaa. Jonkin verran myös auttaa että olen aika ajoin saanut itsekin ihailua vastakkaiselta sukupuolelta, siis viehättäviltä tytöiltä ja sittemmin naisilta. Siitä on tullut perusluottavainen olo ja eräänlainen turvallisuuden tunne syvälle sisimpään. Aina voi muistuttaa itseään kuinka ihania naispuolisia ihmisiä on saanut kohdata ja miten hyvältä heidän seurassaan oleminen on tuntunut.
Kesäterveisin keski-ikäinen mies joka elää kauneudesta
Vierailija kirjoitti:
Naisen saa kun on Isot Munat, pitää näytellä isoja munia naisille, vaikka kusta naisen nähden. Naiset haluaa isomunainen, narsistinen, tatuoitu, vaimonhakkaja linnakundi murhamies. Miehen pitää saunassa läiskytellä isoja Munia ja kertoa härskeimmät vitsit joissa pilkataan naisia, naiset ihailee tälläistä miestä. Mun siskoni pitää tälläisista miehistä ja niin kaikki naiset. Siskoni mies harrastaa tapella kapakassa, siskoni nauttii kun mies hakkaa nössöt miehiltä paskat pellolle. Hän tappelee mielellään saunassa, siskoni tykkää katsella kun Isot Munat heiluu ja kallot rusahtelee halki ja aivomassat leviää lauteille
Eipä kaikki halua jännämiestä. Tuommoinen väkivaltakone pitäisi tyrkätä jyrkänteeltä elämänsä pudotukseen.
"Pitää vielä siis teeskennellä, että nainen on viettelevä, kaunis jne, että pääsee panolle."
(Jotkut) Miehet ovat kyllä melkoisia otuksia. Pitäisi päästä painamaan näistä joka EI ole heille viettelevä, kaunis ja jolle mikään kehujen antaminen on kauheaa työtä :0
Tällaisia miehiä on tullut itse kohdattua niin tapahtumissa, harrastuksissa (sos) kuin deittisovelluksissa. Ja uskallan väittää että he luovat valtaosan siitä näennäisestä "miespaljoudesta" joka naiselle olisi tarjolla. Miehiä jotka eivät pidä sitä naista maailman ihanimpana mutta päätyvät naimisiin asti jos varomaton nainen tämän mahdollistaa.
Onneksi olen itse ollut tarkka, varmaan koska lapsena jo nähnyt millaisia sikoja osa miehistä on ja että on aina parempi olla täysin yksin kuin jakaa koti vihamielisen epärehellisen miehen kanssa.
Minulla onkin ollut vain nuoruuden poikaystävä ja nykyinen aviomies joista kummastakaan ei seksin ja rakkauden osalta pahaa sanaa<3
Saan kuulla olevani kaunis eikä mies ikinä alentaisi kumpaakaan meistä harrastamalla kanssani seksiä jos en ole oikeasti mukana hommassa. Saan myös juuri sellaista huomiota kuin toivon.
"omana itsenään, kohteliaisuus, sovinnaisuus, liioittelemattomuus yms. jos ei ne riitä, niin sitten pitää unohtaa koko homma. "
Itselleni ei riitä. Muutenhan joka mies kelpaisi jos ei suunnilleen humalassa huutele törkeyksiä.
Mieheni pitää olla treenattu, vahva, turvallinen ja valmis näkemään vaivaa minun eteeni vielä vuosienkin jälkeen. Kannattaa itse kunkin olla valikoiva niin on joko onnellinen yksin tai laadukkaassa suhteessa. Itse rakastan miestäni niin ja olen saanut häneltä paljon hyvää että jos hän joskus esimerkiksi sairastuu, seison hänen vierellään mielelläni.
Olet jopa liiankin oikeassa. Useimmat miehet ovat joutuneet ajattelemaan tuota, mutta koska siihen ei ole ratkaisua, asia kannataa vain niellä.
Kuvaamasi viettelyriitti on varmaankin peruja ihmisen varhaisilta ajoilta. Silloin ihmisen älykkyys oli niin alhainen, ettei tuollaiseen analyysiin ollut kykyjä. Miehet vain toistivat riittiä sitä mitenkään kyseenalaistamatta.
Joten laita sinäkin aivosi jääkaappiin seksin ajaksi.