Mikä on härskeintä, mitä miehesi on ehdottanut?
Nyt leikkimielinen ketju, kertokaahan mikä on ollut sellainen ehdotus, mille et ole voinut olla joko nauramatta, tai pöyristymättä!
Kommentit (101)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 11:09"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 10:57"]
Ehh.. kävisikö miehenkin vastaus?
Naiseni ehdotteli minulle kaveriansa kun oltiiin lähdössä kylästä pois. No koko nainen otti päähän ja jäin rappuun istumaan, joten tämä toinen nainen tuli kyselemään haluaisinko sisään. Ilmeisesti tämä kaverinainen halusi minut sisään, mutta istuin siinä välissä rapussa ja toivotin molemmat huistin kuuseen.
T: Mies
[/quote]
Mä en ymmärtänyt tästä sanaakaan. Ihan ohiksena.
Törkeintä mitä mulle on ehdotettu, oli piimän kaataminen perseeseeni. Juu en suostunut.
[/quote]
Mitä pahaa on piimän kaatamisessa perseeseen?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 10:43"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 09:46"]Härskeintä mitä mun mies on ehdottanut, oli että ottaisin suihin isomunaiselta neekeriltä samalla kun hän katselee vieressä. Juu ei käy.[/quote]
No meillä kävi ex-miehen kanssa näin, ja suostuin puolen vuoden painostuksen jälkeen. Kyseessä tosin oli ihan suomalainen mies, joka olikin sitten varustettu sellaisella atraimella, että huh huh. Homma meni sitten panemiseksi miehen katsoessa vieressä. Kyllä, tätäkin hän VAATI. Mutta sitten kun tulin, tulin, tulin ja tulin kerta toisensa jälkeen, miehellä alkoi ensin hymy hyytyä, kunnes hän sai viidennen peräkkäisen orgasmini jälkeen sellaiset raivokohtaukset, että en ollut koskaan nähnyt. Mies ei ollut saanut minua kertaakaan tulemaan, ellei nuolemista/sormettamista lasketa. Yritti käydä suutuspäissään vieläpä tämän vieraan miehen kimppuun, mutta huonoin tuloksin. Siinäpä sitten odotettiin loppupäivä, että saatiin miehen huuleen tikit.
[/quote]
No kyllä tekstistäsi huokuu halveksintasi ex-miestäsi kohtaan. Joka kyllä todennäköisesti on ollut jo silloin kun olitte yhdessä.
Joten miehen kannalta hyvä että erositte.
[/quote]
En ole tuon vasen kirjoittaja, mutta mielestäni siitä ei kyllä tasan "huou" minkäänlainen halveksunta. Päin vastoin! Nainenhan suostui miehen toiveesta, miehen painostuksesta, miehen fantasiaan tavoitteenaan olla miehellensä mieliksi. Luultavasti miehen raivostuminen kesken kaiken oli yllätys ja järkytys, koska nainen luuli tehneensä juuri niin kuin mies toivoi ja halusi.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 11:10"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 11:09"]
Naiseni ehdotteli minulle kaveriansa kun oltiiin lähdössä kylästä pois. No koko nainen otti päähän ja jäin rappuun istumaan, joten tämä toinen nainen tuli kyselemään haluaisinko sisään. Ilmeisesti tämä kaverinainen halusi minut sisään, mutta istuin siinä välissä rapussa ja toivotin molemmat huistin kuuseen.
[/quote]
Törkeintä mitä mulle on ehdotettu, oli piimän kaataminen perseeseeni. Juu en suostunut.
[/quote]
Mitä pahaa on piimän kaatamisessa perseeseen?
[/quote]
No haluaisitko sinä piimää tratalla perseeseesi sisälle? Ei siinä varmaan mitään varsinaisesti pahaa olekaan, mutta ei tod. ole mun juttuni. Joku raja, vaikka avomielinen olenkin seksin suhteen.
-84
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 11:02"]
[/quote]
Siis tyttöystäväsi/vaimosi ehdotti sinulle toista naista (kaveriaan) pantavaksi ja sinä et suostunut koska et pitänyt hänestä? Joten jäit rappuun istumaan kuin pieni lapsi?
MIKSI? Jos sinua ei kiinnosta nussia sitä hänen kaveriaan niin olisi kuitenkin mennyt sisään tai sitten poistunut kokonaan paikalta. Pikkulapset jäävät johonkin rappuuun murjottamaan.
Miksi et harrastanut seksiä hänen kaverinsa kanssa? Ei sen kanssa tarvitse puhua tai olla kaveri. Nussia sitä piti eikä mennä naimisiin.
[/quote]
Buah buah buah.. vaihda trolli nyt jo äänen sävyä.
"Siis tyttöystäväsi/vaimosi ehdotti sinulle toista naista (kaveriaan) pantavaksi ja sinä et suostunut koska et pitänyt hänestä? Joten jäit rappuun istumaan kuin pieni lapsi?"
Avovaimoni ehdotti, ja jäin rappuun istumaan vasta pois lähtiessä, koska halusin, että se mun akka häipyy mun näkyvistä ennen kun tapahtuu mitään.
"MIKSI?"
Koska olen yhden naisen mies, vaikka tietenkin netissä voidaan puhua mitä tahansa. Rakastan naisia ja omaa naistani, enkä kaipaa toisia naisia tällöin.
"Miksi et harrastanut seksiä hänen kaverinsa kanssa?"
Jos olisin ollut sinkku, niin olisin voinut panna tätä naista vaikka sata kertaa.
En vain ollut silloin sinkku.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:55"]
Ehdotti että mentäis naimisiin, ilman avioehtoa. Ja ehdottajana siis täysin tyhjätasku mies, itselläni on velaton asunto, auto, ym.
[/quote]
Meilläkin mies ehdotti samaa mutta minä olen se tyhjätasku. Ja naimisiin mentiin.
[/quote]noin päin se onkin ihan tervettä ja normaalia
Haluan sidontaa, nänniriipuksia, piiskaa ja kovaa panemista. Kerran touhujemme jälkeen mieheni ehdotti neljän kimppaa, kiihotuin kyllä ajatuksesta mutta kestäisikö paikat. Pervo N44
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 11:16"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 10:43"] [quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 09:46"]Härskeintä mitä mun mies on ehdottanut, oli että ottaisin suihin isomunaiselta neekeriltä samalla kun hän katselee vieressä. Juu ei käy.[/quote] No meillä kävi ex-miehen kanssa näin, ja suostuin puolen vuoden painostuksen jälkeen. Kyseessä tosin oli ihan suomalainen mies, joka olikin sitten varustettu sellaisella atraimella, että huh huh. Homma meni sitten panemiseksi miehen katsoessa vieressä. Kyllä, tätäkin hän VAATI. Mutta sitten kun tulin, tulin, tulin ja tulin kerta toisensa jälkeen, miehellä alkoi ensin hymy hyytyä, kunnes hän sai viidennen peräkkäisen orgasmini jälkeen sellaiset raivokohtaukset, että en ollut koskaan nähnyt. Mies ei ollut saanut minua kertaakaan tulemaan, ellei nuolemista/sormettamista lasketa. Yritti käydä suutuspäissään vieläpä tämän vieraan miehen kimppuun, mutta huonoin tuloksin. Siinäpä sitten odotettiin loppupäivä, että saatiin miehen huuleen tikit. [/quote] No kyllä tekstistäsi huokuu halveksintasi ex-miestäsi kohtaan. Joka kyllä todennäköisesti on ollut jo silloin kun olitte yhdessä. Joten miehen kannalta hyvä että erositte. [/quote] En ole tuon vasen kirjoittaja, mutta mielestäni siitä ei kyllä tasan "huou" minkäänlainen halveksunta. Päin vastoin! Nainenhan suostui miehen toiveesta, miehen painostuksesta, miehen fantasiaan tavoitteenaan olla miehellensä mieliksi. Luultavasti miehen raivostuminen kesken kaiken oli yllätys ja järkytys, koska nainen luuli tehneensä juuri niin kuin mies toivoi ja halusi.
[/quote]
Jep. Ja kirjanmerkit oli täynnä kaikenmaailman cuckolding-sivustojen ja -keskustelupalstojen linkkejä. Ensin se lähti pelkästä vitsailusta, mutta muuttui nopeasti "eikö voitais kokeilla?" -asteelle. Tosiaan 5 kuukauden ajan sanoin ehdottomasti EI, ja perustelin aina sillä, että a) mieheni oli riittävä minulle ja b) riski mustasukkaisuuspuuskaan tai isoon parisuhdeongelmaan on valtava. Sitten viimeisen kuukauden aikana hän linkkasi minulle cuckolding-tarinoita vähintään kerran päivässä. Osa niistä oli periaatteessa aika kivalla tavalla tuhmia (naisen kannalta), mutta en suostunut tajuamaan, miksi mieheni olisi halunnut, että hänen omaa naista pannaan. Lopulta sitten en jaksanut enää sitä jokapäiväistä "suostu nyt, jooko" -leikkiä ja suostuin. Mies olisi siis halunnut vieraan miehen laukeavan lopuksi sisälleni ilman kumia ja jatkaa siitä sitten itse, mutta ilmeisesti todellisuus ei vastannut mielikuvaa.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 11:21"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 11:02"]
[/quote]
Siis tyttöystäväsi/vaimosi ehdotti sinulle toista naista (kaveriaan) pantavaksi ja sinä et suostunut koska et pitänyt hänestä? Joten jäit rappuun istumaan kuin pieni lapsi?
MIKSI? Jos sinua ei kiinnosta nussia sitä hänen kaveriaan niin olisi kuitenkin mennyt sisään tai sitten poistunut kokonaan paikalta. Pikkulapset jäävät johonkin rappuuun murjottamaan.
Miksi et harrastanut seksiä hänen kaverinsa kanssa? Ei sen kanssa tarvitse puhua tai olla kaveri. Nussia sitä piti eikä mennä naimisiin.
[/quote]
Buah buah buah.. vaihda trolli nyt jo äänen sävyä.
"Siis tyttöystäväsi/vaimosi ehdotti sinulle toista naista (kaveriaan) pantavaksi ja sinä et suostunut koska et pitänyt hänestä? Joten jäit rappuun istumaan kuin pieni lapsi?"
Avovaimoni ehdotti, ja jäin rappuun istumaan vasta pois lähtiessä, koska halusin, että se mun akka häipyy mun näkyvistä ennen kun tapahtuu mitään.
"MIKSI?"
Koska olen yhden naisen mies, vaikka tietenkin netissä voidaan puhua mitä tahansa. Rakastan naisia ja omaa naistani, enkä kaipaa toisia naisia tällöin.
"Miksi et harrastanut seksiä hänen kaverinsa kanssa?"
Jos olisin ollut sinkku, niin olisin voinut panna tätä naista vaikka sata kertaa.
En vain ollut silloin sinkku.
[/quote]
Ainoastaan idiootti suuttuu siitä että avovaimo ehdottaa toista naista miehelleen. Jos toi oli suuttumisesi syy niin sinulla menee todella heikosti.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 11:24"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:55"] Ehdotti että mentäis naimisiin, ilman avioehtoa. Ja ehdottajana siis täysin tyhjätasku mies, itselläni on velaton asunto, auto, ym. [/quote] Meilläkin mies ehdotti samaa mutta minä olen se tyhjätasku. Ja naimisiin mentiin. [/quote]noin päin se onkin ihan tervettä ja normaalia
[/quote]
Miten se on noin päin tervettä ja normaalia? Mutta toisinpäin ei ole?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 11:24"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:55"] Ehdotti että mentäis naimisiin, ilman avioehtoa. Ja ehdottajana siis täysin tyhjätasku mies, itselläni on velaton asunto, auto, ym. [/quote] Meilläkin mies ehdotti samaa mutta minä olen se tyhjätasku. Ja naimisiin mentiin. [/quote]noin päin se onkin ihan tervettä ja normaalia
[/quote]
Miten se on noin päin tervettä ja normaalia? Mutta toisinpäin ei ole?
[/quote]
No jos se varakkaampi ehdottaa menemään naimisiin ilman avioehtoa, niin se on ehkä vähän hyväksyttävämpää kuin se, että tyhjätasku ehdottaa samaa, koska tyhjätaskun ehdottamana vaikuttaa siltä, että halutaan naimisiin vain rahan takia.
Hän on useasti ehdotellut että harrastaisin seksiä toisen miehen kanssa ja että hän katselisi vierestä. Tai että minä kuvaan sen videolle. En ole suostunut.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 10:48"]
Aivan eri asia jos miehesi olisi sairas tai loukkaantunut, mutta se että hän ei pidä niistä eikä niihin suostu on suorastaan loukkaus sinua kohtaan.
Jos toinen ei pidä toisen seksuaallisuudesta niin ei hän kyllä pidä siitä toisesta ihmisestäkään
[/quote]
Ei kiesus. Sanoisit tämän naisille täällä niin keksisivät varmasti keinon antaa sinulle tappavan sähköiskun internetin kautta. :D
Ei siinä, itsekin olen sillä linjalla että toisen mieliksi voi ja pitää tehdä juttuja vaikka ei itse innostuisi niistä. Muuten on itsekäs. Kaikella, ja kaikilla rajansa kuitenkin, mutta mukavuusalueelta pitää osata poistua edes pikkasen, puhtaasti toisen mieliksi. Kääntöpuolena ei ketään saa tietenkään pakottaa mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 21:37"]
Aivan eri asia jos miehesi olisi sairas tai loukkaantunut, mutta se että hän ei pidä niistä eikä niihin suostu on suorastaan loukkaus sinua kohtaan.
Jos toinen ei pidä toisen seksuaallisuudesta niin ei hän kyllä pidä siitä toisesta ihmisestäkään
[/quote]
Ei kiesus. Sanoisit tämän naisille täällä niin keksisivät varmasti keinon antaa sinulle tappavan sähköiskun internetin kautta. :D
Ei siinä, itsekin olen sillä linjalla että toisen mieliksi voi ja pitää tehdä juttuja vaikka ei itse innostuisi niistä. Muuten on itsekäs. Kaikella, ja kaikilla rajansa kuitenkin, mutta mukavuusalueelta pitää osata poistua edes pikkasen, puhtaasti toisen mieliksi. Kääntöpuolena ei ketään saa tietenkään pakottaa mihinkään.
[/quote]
Sama koskee kyllä naisia kuin miehiäkin.
Minusta toisen pitää tehdä toisen mieliksi niin kauan kuin siihen ei liity kolmansia osapuolia eikä ketään satu.
Se että ei itse tykkää ei ole mikään syy. Vai luuleeko esim. naiset että miehet pitää kaikista perhekutsuista mitä perheessä on ja kaikista romanttisista jutuista? Mies tekee sen koska nainen tulee siitä onnelliseksi, mutta suurinta osaa miehistä noi ei kiinnosta pätkääkään.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 21:37"]
[/quote]
[/quote]
Sama koskee kyllä naisia kuin miehiäkin.
Minusta toisen pitää tehdä toisen mieliksi niin kauan kuin siihen ei liity kolmansia osapuolia eikä ketään satu.
Se että ei itse tykkää ei ole mikään syy. Vai luuleeko esim. naiset että miehet pitää kaikista perhekutsuista mitä perheessä on ja kaikista romanttisista jutuista? Mies tekee sen koska nainen tulee siitä onnelliseksi, mutta suurinta osaa miehistä noi ei kiinnosta pätkääkään.
[/quote]
No niinpä, mutta suurin osa naisista ei todellakaan hyväksy tämmöistä mielipidettä. Jos se kohdistetaan naisiin, siis.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:06"]
Ei ole enää miestä, mutta se oli kiltti kuin mikäkin. Mä olin se pervo, ja se suostui kaikkeen. Tykkäsin pukea sille sukkahousut, sitoa sen pöytään, repiä ne sukkahousut ja panna sitä kunnolla samalla kun läimin sitä piiskalla. Tykkäsin sitoa sitä ja kiusata sitä niin, että se kiemurteli. Uusi uhri on nyt hakusessa. Nainen tai mies, ei ole väliä.
[/quote]Mistä suunnalta etsit uhria?? m44
Näitä miehenä lukiessa kerron totuuden. Se peräsuoliyhdyntä on aivan tyhmää. Uteliaisuudesta pyysin kerran vaimolta. Margariinia voiteluun. Mutta! Sulkijalihaksen kohdalla on kireää, sen jälkeen puristusta ei ole. Vagina on ihan toista maata etenkin sen supistellessa naisen orgasmin aikana. Ja ihan normaali, 18 senttinen minulla on.
Voi homoressukoita mistä ilosta paitsi jäävät. Tai jaa. Yhdessä ravintolapöydässä nuori homomies selitti kännissä, että miehen kanssa on "helpompaa". Niin kai. Saa ajatella vain itseään. On se kuitenkin niin persverssiä, niin persverssiä...
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:33"]
Näitä miehenä lukiessa kerron totuuden. Se peräsuoliyhdyntä on aivan tyhmää. Uteliaisuudesta pyysin kerran vaimolta. Margariinia voiteluun. Mutta! Sulkijalihaksen kohdalla on kireää, sen jälkeen puristusta ei ole. Vagina on ihan toista maata etenkin sen supistellessa naisen orgasmin aikana. Ja ihan normaali, 18 senttinen minulla on.
Voi homoressukoita mistä ilosta paitsi jäävät. Tai jaa. Yhdessä ravintolapöydässä nuori homomies selitti kännissä, että miehen kanssa on "helpompaa". Niin kai. Saa ajatella vain itseään. On se kuitenkin niin persverssiä, niin persverssiä...
[/quote]
sama havainto, perspano on aivan liian yliarvostettua
[/quote]