Haluan kuolla
En vain ansaitse elää. Aiheutan aina pahaa muille.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:03"]Lääkitystä en saa. Ap [/quote] Mitä tarkoitat? Miksi et saisi lääkitystä?
[/quote]Voi herra varjele. Terveisin Kukahattutäti
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:03"]Lääkitystä en saa. Ap [/quote] Mitä tarkoitat? Miksi et saisi lääkitystä?
[/quote]Voi herra varjele. Terveisin Kukahattutäti
[/quote] tarkoitatko, että olet psykopaatti ja näin ollen lääkitys ei auta..?
En ole psykopaatti ja tuskin sinäkään.
Kerro nyt vähän tarkemmin, saattaa olla kiinnostava tarina.
Exäni exä lähetteli tuollaisia viestejä kaikille, kun oli pettänyt miestään, uhannut raiskaussyytteellä jos mies eroaisi, ja sitten eron jälkeen murtautunut miehen kämppään viskomaan esineitä ja pistämään huonekaluja paskaksi.
Pisti dramaattista viestiä toisen jälkeen menemään ja haki kaikilta sääliä ja huomiota samalla, kun matkusti exänsä vanhempien luo väittämään, että olin myrkyttänyt hänen koiransa.
Pisti jopa minulle noita viestejä, kun ei vielä tiennyt, että olen hänen exänsä uusi kumppani. Lopulta erosin miehestä, kun postiluukusta alkoi kolahdella ties mitä tappouhkauksia ja verisiä häpykarvoja. Ei silti saanut miestään takaisin, yllätys yllätys.
Ehkä tämä palsta ei ole parhain väylä jakaa tuskaasi. Oletko puhunut asiasta lähimmäistesi kanssa? On vaikeaa myöntää olevansa heikko, mutta ylämäkeen pääset vain puhumalla lähimmäisillesi sekä asiantuntijoille. Aina löytyy apua, ja varmasti olet pohjimmiltasi ihan hyvä tyyppi jolla on vielä paljon annettavaa :)
Olen käyttäytynyt ilkeästi sellaisia läheisiä kohtaan, joilla menee huonosti. Piilovittuillut ja järjestänyt hämminkiä. En anna sitä ikinä itselleni anteeksi. En ansaitse elää. Ap
Mitä väliä? Ota opiksesi, unohda vanhat ja aloita puhtaalta pöydältä uusien ihmisten kera.
Pyydä anteeksi ja tarkoita sitä. Muutu oikeasti ja hyvitä tekosi. Täällä on turha märistä ja hakea sääliä.
Varmaan jokainen joskus ajattelee niin kun on ollut paskapäivä tai jotain ikävää on sattunut joko itselle tai jollekin josta välittää. Humanity is overrated
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:41"]En vain ansaitse elää. Aiheutan aina pahaa muille.
[/quote] mitä pahaa
[/quote]
Niin, mitä pahaa? Jos oot kiusaajamulkku niin mäkin haluaisin että kuolet, muuten en.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:32"]Olen käyttäytynyt ilkeästi sellaisia läheisiä kohtaan, joilla menee huonosti. Piilovittuillut ja järjestänyt hämminkiä. En anna sitä ikinä itselleni anteeksi. En ansaitse elää. Ap
[/quote]
Pyydä anteeksi niiltä joita oot loukannut. Jos pystyt voit yrittää hyvittää jotenkin muutenkin. Sitten voit jättää asian taaksesi.
Kaikki tekee virheitä. Anteeksiantamattomuus johtaa vain katkeruuteen eikä siis auta mitään. Voit pyytää anteeksi ja jatkossa toimia toisin. Se riittää. Se on jo hyvä kun ymmärtää tehneensä väärin, mutta itsesyytöksiin jääminen ei auta. Eikä kuolema varsinkaan.
Jos todella haluat muutosta ja kaikki pahat tekosi hyvitetyiksi niin on Jeesus joka kärsi ja kuoli kaiken sovitukseksi ja rakastava Jumala joka antaa sulle anteeksi kun vaan pyydät.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:41"]
En vain ansaitse elää. Aiheutan aina pahaa muille.
[/quote]
Jos tuo pitää paikkaansa, niin mikä ongelma tässä nyt sitten on?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:32"]Olen käyttäytynyt ilkeästi sellaisia läheisiä kohtaan, joilla menee huonosti. Piilovittuillut ja järjestänyt hämminkiä. En anna sitä ikinä itselleni anteeksi. En ansaitse elää. Ap
[/quote] oletko yrittänyt tappaa, vai mitä hämminkiä? Oletko myrkyttänyt läheisiäsi?
Onko tekosi edes hyvitettävissä? Kenelle olet aiheuttanut ongelmia ja vahinkoa? miksi? Mitä olet tehnyt ja tavoitellut tällä?
No miksi et sitten tee jotain, vaan kerjäät täällä sääliä. Täällähän oli kerran se pitkä ketju missä pohdittiin erilaisia tapoja päättää päivänsä. Lue se aluksi.
Onko vahinkosikohde tietoinen, tekemästäsi?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:29"]En halua hyväksyntää vaan lopullisen rangaistuksen. Ap
[/quote] rangaistuksen mistä?