Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon teet yhteistyötä koulun kanssa?

Vierailija
12.08.2015 |

Tunnustan: oon osallistunut ainoastaan yhteen vanhempainiltaan (esikoisen ekaluokalla), sen jälkeen lopetin kun tajusin että tieto kulkeutuu ilman paikallaoloakin. Oon siirtänyt pari kymppiä lasten koululuokkien tileille, mutta muuten en ole osallistunut varainkeruuseen. Lapset on kyllä itse osallistuneet. Ilmeisesti se muutama kymppi mitä oon siirtänyt riittää, koska luokka on saanut myyjäisillä yms. kerättyä tarpeeksi rahaa. Sen tiedän että jotkut on siirtäneet parikin sataa niille tileille. Autan läksyissä, kokeisiin lukemisissa ja katson että lapsilla on kaikki tarvittavat välineet koulussa ja mun mielestä se riittää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin aktiivisesti vanhempainyhdistyksessä ja olen johtokunnassa kolmatta kautta. Osallistun opsin kehittämiseen ja ja olen mukana uuden koulukeskuksen suunnitteluryhmässä. Toki käyn kaikissa vanhempainilloissa ja muissa koulun tapahtumissa olen aina mukana järjestelemässä.

Vierailija
2/6 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:20"]Toimin aktiivisesti vanhempainyhdistyksessä ja olen johtokunnassa kolmatta kautta. Osallistun opsin kehittämiseen ja ja olen mukana uuden koulukeskuksen suunnitteluryhmässä. Toki käyn kaikissa vanhempainilloissa ja muissa koulun tapahtumissa olen aina mukana järjestelemässä.
[/quote]Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen wilmaa, vastaan open kysymyksiin ja katson että lapsella on tarvittavat varusteet olemassa (huolehtikoon ne itse reppuun asti), vanhempain vartissa käyn. Mies hoitaa vanhempainillat. Laitoin rahaa vanhempainyhdistykselle ja mies vei lapsen koulun diskoon.

Lapsukainen menee tokaluokalle.

Vierailija
4/6 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan seurata lapseni oppituntien sujumista takarivistä, mihin minulla onneksi onkin Opetushallituksen takaama vapaus.

Vierailija
5/6 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin aktiivisesti. Kuulun vanhempainyhdistykseen ja olen aktiivinen molempien lasten luokissa, varainkeruussa, retkien/leirikoulun järjestämisessä, kodin ja koulun-päivissä, vanhempainilloissa jne. Ja perusasiat tietysti, eli katson, että kamat on kunnossa ja autan koulutyösä tarvittaessa. 

Vierailija
6/6 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni tekisin nykyistä vähemmänkin yhteistyötä. Esikoisen asioissa joudun tekemään suht tiivistä yhteistyötä, koska lapsella on pari diagnoosia, jotka vaativat erikoisjärjestelyjä. Vähintään kerran kuussa, välillä viikoittain on sitä "yhteistyötä".

Onneksi nuoremman osalta riittää ne yleiset vuosittaiset vanhempainillat ym.mikä on musta just sopiva määrä kodin ja koulun yhteistyötä. Lisäksi olen johonkin tapahtumaan järjestänyt kahvikupit suhteitteni kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi