Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki työpaikan naiset vuodattavat sydänsurujaan miehelleni?

Vierailija
18.08.2015 |

Tiedostan sen kyllä, että mieheni on empaattinen ihminen ja hyvä kuuntelija, mutta joskus ihmetyttää ja hiukan pelottaakin nämä työpaikan naiset joista mieheni mulle kertoo.

Hän on sitäpaitsi töissä hyvin miesvoittoisella alalla, mutta on työpaikalla tietysti naisiakin. Aina kun kertoo että eilen tuli uusi nainen työpaikalle niin jo samana päivänä oli vuodattanut kaiken parisuhteestaan ja oman aviomiehen pettämisistä ym hänelle ja tämä sama kuvio on tapahtunut jo monen monta kertaa. 

Itse en haluaisi kertoa vasta tapaamilleni miehille sydänsuruistani, pettävistä miehistä ja avioeroa hakevista miehistä, tuollaiset asiat ovat aika henkilökohtaisia. Mieheni sanoi, että kertoo kyllä aina heti että on itsekin naimisissa ja sitten nämä naiset usein tuntuvat olettavan että ovat heti hyvin läheisiä mieheni kanssa kun ovat salaisuutensa hänelle vuodattanut. Mieheni sanoi itsekin että kokee olonsa kiusaantuneeksi tällaisissa tilanteissa.

Nyt keittiöpsykologit, mitä tallaiset naiset ajaa takaa vai ajavatko mitään?

terveisin, (varmaankin turhasta) huolestunut vaimo

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät luikerrella sun ja sun miehes väliin. Huomion takia näitä juttuja kerrotaan. Miehes tarjoo olkapäätä mitä vasten itkeä, pian löytyy lumpun korvaansa näykkimässä ja kieltä tunkemassa suuhun. Niin nähty moneen kertaan. Sano miehellesi että lakkaa olemasta tunneroskis.

Vierailija
2/7 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa yleistää, mutta voisin veikata että suurin osa naisista jotka haluavat uskoutua heti ensitöikseen uudelle miespuoliselle työkaverilleen ja tilittää parisuhteestaan ns. kokeilevat kepillä jäätä. Yleensä taustalla on toive jostain jännittävästä, ehkä jostain kestävämmästäkin mutta puhtaat jauhot ei useinkaan ole pussissa mukana.

Hyvä, että miehesi kuitenkin kertoo sulle näistä naisista ja sanoo olevansa naimisissa. Vinkkinä sanoisin miehelles että tällaisille naisille jotka haluavat heti kertoa kaikki sydänsurunsa hälle niin olla vähän kylmempi ja etäisempi. Ei se ole mitenkään epäkohteliasta. Mielestäni on paljon epäkohteliaampa jakaa kaikki sydänsurut ja vaikeat asiat ventovieraan kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en usko että mieheni minua pettää ja vaikka oma mieheni onkin minun silmissäni se maailman ihanin ja paras niin realistisesti sanoen en millään usko, että jokainen naispuolinen kollega olisi häneen lääpällään :D
Mutta uskon, että osa naisista haluaisi enemmänkin...varmaan se että kun mun mies on niin empaattinen ja hyvä kuuntelija saa sellaista turvallisuudentunneta aikaan ja on hän myös aina tosi mukava ja ystävällinen kaikille.

Mieheni oli tosi kiusaantunut kun joku nainen oli viime viikolla kysynyt häntä kahville töiden jälkeen että saisi puhua hänen kanssaan niistä vaikeista suhdekiemuroista (miehensä kuulemma aikoo jättää hänet vaikka häitä piti viettää ensi talvena) ja mieheni oli ihan hämillään ja kysyikin multa että oliko törkeä kun sanoi ettei voi kun oli jo muuta menoa. Kyllä mun mielestä tuollainen ei kuulosta ihan pelkästään työkavereiden jutulta.

ap

Vierailija
4/7 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah kahville töiden jälkeen puhumaan lisää naisen suhdedraamasta?
Nyt hei valoja päälle sun miehellekin! Tuohan on ihan suora treffikutsu!

Kiltti, empaattinen ja mukava saa olla, mutta sinisilmäisyys ei ole mikään hyve.

Vierailija
5/7 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt samaa taktiikkaa kun olen halunnut lähestyä työkaveria, hän ymmärsi heti jutun juonen ja ei aikaakaan kun aloimme seurustella. Ainoo ero vaan, että tää mies oli sinkku. Varattua miestä en koskaan alkaisi vikitellä.

Vierailija
6/7 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne luulee että se on homo. Ap, sun miehes on homo.

Vierailija
7/7 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:57"]

Ne luulee että se on homo. Ap, sun miehes on homo.

[/quote]

Tää oli varmaan tarkoitettu vitsiksi mutta ei ollut niin kaukaa haettu. Aina kun lähdetään ulos mieheni kanssa (ihan tavallisiin baareihin, ei siis homo-baareihin) niin poikkeuksetta mieheni saa ainakin yhden iskuyrityksen miespuoliselta henkilöltä. Silti uskon ja luotan siihen, että en ole parta miehelleni ;)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi