Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo neljäs viikko ilman shampoota! Pelkkä vesi riittää!

Vierailija
18.08.2015 |

En ole käyttänyt hiusten pesuun muuta kuin vettä jo kohta neljän viikon ajan. Sitä ennen pesin shampoolla kerran viikossa ja sitä enne joka päivä. Hiukset puhdisituvat pelkällä vedellä ja muuttuvat paljon paremman näköiseksi! Myös päänahka voi hyvin. Shampoo näyttäisi olevan täysin turha hiusten pesemisessä. En uskonut tätä ennen kuin kokeilin itse, sillä aiemmin jo yksi päivä ilman shampoota oli kauhistus. Hiukseni ovat tosin lyhyet, joten en tiedä, millainen tilanne olisi pitkillä hiuksilla. Näyttää olevan niin, että päänahka tottuu vesipesuihin, eikä tuota niin paljon rasvaa. Hiukseni eivät näytä lainkaan rasvaisilta. Lisäksi kiilto on palannut ja hiiukset tuntuvat paljon ryhdikkäämmiltä. Suosittelen!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:57"]

No yäk ! Ajattele, mikä määrä talia ja ihoa! Peseekö vaatteetkin pelkällä vedellä?

[/quote]

En. Käytän pesuainetta kohtuullisesti vaatteiden pesemiseen. Myös siivouksessa käytän pesuainetta. Tiskaamisessa myös. Puhe oli nyt shampoon käytöstä, jonka lopetin.

Vierailija
22/24 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:01"]

Minun poikaystäväni ei aikoinaan ollut koskaan käyttänyt shampoota. Päänahka haisee ummehtuneelle, jos ei pese koskaan. Kun hänelle tuli töhnämäistä hilsettä, kampaaja möi väkisin sampoon. Siihen loppui se hilse. Se ei johtunut kuivasta päänahasta vaan lian ja rasvan vaikutuksesta, kun mies eu ollut 15 vuoteen käyttänyt mitään pesuaineita.

[/quote]

Olen ollut n. kuukauden ilman shampoopesuja. En tiedä, mitä tulevaisuus tuo. Jos aiheutuu ongelmia, pesen tietysti sitten shampoolla, sillä haluan olla siisti enkä mikään haisuli. Tämä asia ei ole mikään pakkomielle minulle, vaan haluan testata asiaa, josta olen lukenut lehdistä. Shampoissa on paljon kemikaaleja, jotka eivät välttämättä ole hyväksi ihmiselle. Kemikaaliasia ei kuitenkaan ole se ratkaiseva juttu, sillä se ei ole minua häirinnyt. Pelkkää kokeilunhalua siis ja testaamista, pitääkö väite shampoon turhuudesta paikkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiilto on palannut"

Mistäköhän johtuu? Ei ole vaikea arvata. :D

Vierailija
24/24 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:16"]

Tuttavani lakkasi kans käyttämästä shampoota. Kyllä sen eron huomaa hajustakin, yök

[/quote]

Ai jaa. Minulla ei kyllä ole tuota hajuhaittaa! Voi olla, että se on yksilöllistä. Jostain luin, että pitkähiuksisilla voi olla tuo ongelma, mutta minulla siis lyhyet hiukset.

Ap
[/quote]
Tai sitten et itse haista?

Yöks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme