Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Notkoselkäset?

Vierailija
06.08.2015 |

Onko teillä aina alamaha sellanen pömppö? 

Häirihteekö työtä notkoselkäsi? 

Itse kassatyössä selkä kipeytyy..selkä niin notko että alaselkä ei esim. koskaan lattialla maatessa osu lattiaan, teki sitten mitä hyvänsä...kumpikin käsi mahtuu selän alle ja vielä jäis tilaa.  Siis lattialla maatessa. 

tälle ei vissiin voi mitään tehdä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tehdä. Lihaskuntoa. Keskikehon lihasten pitää olla terästä, ettei tule selkäkipuja myöhemmin elämässä. Vatsalihaksista kunnon tuki.

Itse käyn kuntosalilla ja teen harjoituksia, joissa vatsalihaksilla painan selkää lattiaa vasten. Muuten selkä kipeytyy, kun on kolmessa nikamavälissä prolapsikin.

Vierailija
2/5 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama ja pitkään kun seison paikallaan just esim kassalla niin alkaa alaselkää särkeä ja tekisi vaan mieli mennä lattialle makaamaan tai kyykyyn, että saa koukistettua selkää. Pömppömahasta nyt varmaan pääsisi eroon vähän paremmalla ruokavaliolla ja kunnon treenillä, mutta uskoisin, että sillä notkolla on kuitenkin jonkun verran vaikutusta. Ja ainakin tukilihasten eli vatsan ja selän monipuolinen treenaus varmaan auttais aika paljonkin varsinkin siihen kipeytymiseen, kun olis kunnon korsetti, joka pitää keskivartalon kasassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän pieni notko kuuluu olla kaikilla. Itselläni on liian iso ja välillä selkä kipeytyy.

Vierailija
4/5 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvät keskivartalo lihakset kun kuntosalilla myös kuljen ja liikun muutenkin kohtuu paljon. Eikä todellakaan ole pieni notkoselkä vaan ihan liian notko...kauan sitten peruskoulu aikana terveydenhoitajakin ihmetteli tuota että miten se tuollainen...taisi sanoa "tanssijan seläksi " en kyllä tiiä mitä meinasi. 

Kassatyö on aivan kamalaa, niin seisoessa kuin istuessa. Olen työkavereilta kysynyt onko mun asento töissä oikea ja onhan se. Kuulema kaikkien selkä ei kestä sitä kassatyötä. Onneksi vaihdan ammattia juuri. 

Vierailija
5/5 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se siis lattialla maatessa? Äänestätkö persuja vai oletko muuten vain idiootti?

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:05"]

Onko teillä aina alamaha sellanen pömppö? 

Häirihteekö työtä notkoselkäsi? 

Itse kassatyössä selkä kipeytyy..selkä niin notko että alaselkä ei esim. koskaan lattialla maatessa osu lattiaan, teki sitten mitä hyvänsä...kumpikin käsi mahtuu selän alle ja vielä jäis tilaa.  Siis lattialla maatessa. 

tälle ei vissiin voi mitään tehdä...

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi