Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

13-vuotiaalle VS-tuoksu?

Vierailija
18.08.2015 |

Kummitytölle synttärilahja hakusessa. Olen ensi viikolla menossa reissuun ja muistin että kentälle on avattu se Victorias Secret putiikki. Onko tuon ikäisille VS yhtään "in" vai onko vähän vanhemmille teineille? Meikit, kosmetiikka kyllä kiinnostavat tyttöä. Muita ideoita? 

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VS liikkeessä oli myynnissä kiva meikkipussi, jonka sisällä 3 jotain tuoksua. Upposi ainakin meidän tuon ikäsiin täysillä. Sen lisäksi pakkaavat ne tosi kauniiseen pussiin :)

Meillä myös EOS huulirasvat on pop, uutena on nyt EOS käsirasva, kun sellaista ei vielä kovin monella ole.

Vierailija
22/36 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:25"]

VS liikkeessä oli myynnissä kiva meikkipussi, jonka sisällä 3 jotain tuoksua. Upposi ainakin meidän tuon ikäsiin täysillä. Sen lisäksi pakkaavat ne tosi kauniiseen pussiin :)

Meillä myös EOS huulirasvat on pop, uutena on nyt EOS käsirasva, kun sellaista ei vielä kovin monella ole.

[/quote]

Kiitos, tosi hyviä vinkkejä tullut kaikilta :) eiköhän se lahja tuolta VS :ltä löydy, kun tuntuu että muidenkin teinit tykkää. Katsoin vielä liikkeen aukioloajankin kun on aamulento, sivujen mukaan aukeaa onneksi jo viideltä niin ehdin hyvin käydä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun nää pikkupillut on omineet brändin itselleen.. VS pitäisi olla hienostunut & seksikäs tuotemerkki nuorille naisille, ei millekkään ärsyttäville pissislapsille. Toisaalta on ne tuoksut karkkisia mutta huvittaa et joku 10v käyttää Victoria's Secretiä jota EI todellakaan oo brändätty ala-asteikäisille alunperinkään..

Vierailija
24/36 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:37"]VS-tuoksu olisi mielestäni kiva lahja. 

-N14
[/quote] Nauroin ääneen. Nimimerkkinä "Nainen 14 vuotta", ennemminkin L tai T eli lapsi tai tyttö.

Vierailija
25/36 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:52"]Teineissä on eroja. Minun teini ei tuollaisista hajuista piittaisi, haluaisi mieluummin vaikka jonkun kirjan tai lahjakortin taidetarvikekauppaan. Kannattaa kysyä sen teinin äidiltä, minkä sortin teini on kyseessä. Onko pissis vai nörtti?
[/quote]

Ollaksesi fiksu ihminen, jollaisena mitä ilmeisimmin haluat esiintyä, on maailmankuvasi aika mustavalkoinen: Victoria's Secret -tuotteista tykkäävät ovat pissiksiä eivätkä voi tykätä taide- tai kirjakaupoista ja toisin päin. Jos taide- ja kirjakaupoista pitäminen tarkoittaa nörttiyttä, on minun 14-vuotiaani sellainen. Sen lisäksi hän pitää VS-tuoksuista.
[/quote] Oma maailmankuvasi on ilmeisesti vielä astetta mustavalkoisempi. Annat alaikäisen tyttäresi haista huoralta ihmisten ilmoilla? Jo on aikoihin eletty.

Vierailija
26/36 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:39"]Meidän samanikäisellä (-02 syntynyt) on kuusi vs tuoksua, ovat hyvin suosittuja. On saannut juuri lahjaksi noita paljon. Hyvä lahja!
[/quote] Huhhuh. Niin imelän ja sateenkaren hajuinen on pikku hutsusi, että ihan oksettaa.

Vierailija
27/36 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:04"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:56"]Alakoululaisella oli kaverilahja mietinnässä, ja kuulemma ei mikä tahansa hajuvesikään kelpaa, kun niiden pitäisi olla victorias secrettiä vähintään. [/quote] "Vähintään"? Ne VS:n bodymistejä vastaavat hajuvedet maksaa US:ssa muutaman dollarin ja esim. Nordicfeel.fi:ssa niiden hinta oli reilu 10 €. Liian kallis kaverilahja?

[/quote]

Varmaan tuossa viitattiin että pitää olla jotain tiettyä merkkiä, eikä joku tarjoustalon tuoksu käy. 
[/quote] VS nimenomaan on tarjoustalon tyttöjen tuoksu. Eli toisinsanoen ilotalon halvat tytöt käyttää tuota merkkiä.

Vierailija
28/36 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä 24v ja äitini 53v näitä myös käytetään ja hamstrataan. :)

Vierailija
29/36 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:40"]Mua ärsyttää kun nää pikkupillut on omineet brändin itselleen.. VS pitäisi olla hienostunut & seksikäs tuotemerkki nuorille naisille, ei millekkään ärsyttäville pissislapsille. Toisaalta on ne tuoksut karkkisia mutta huvittaa et joku 10v käyttää Victoria's Secretiä jota EI todellakaan oo brändätty ala-asteikäisille alunperinkään..
[/quote] Samaa mieltä. Hyväksyn ennemmin aikuisen, joka lemuaa halvalta lutkalta kuin lapselta, joka haisee halvalta lutkalta.

Vierailija
30/36 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 13v tytöllä on 11 Body Mistiä, 3 Body Lotionia, VS-hajuvesi, 2 Body Washia, meikkipussi ja huulikiilto. Itsekin tykkään :) Oma lempparini on Love Spell, tytöllä Sensual Blush.

N41

Vierailija
31/36 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä nyt taas vaivaa?? Lapsista puhutaan huorina ja lutkina jonkin hedelmäisen body mistin perusteella...

Vierailija
32/36 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas täällä riehuu joku provosoitunut ääliö, joka ei itse saa VS-tuoksuja käyttää ja haisee mädälle sillipurkille.

Vierailija
33/36 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:06"]Ja taas täällä riehuu joku provosoitunut ääliö, joka ei itse saa VS-tuoksuja käyttää ja haisee mädälle sillipurkille.
[/quote] Itseäni lähinnä nolottaisi, jos tyttöni haluaisi VS-tuoksuja. Meillä on varaa vähän parempii tuoksuihin ja sekä minä että fiksu, 5-vuotias tyttäreni käytetään hienostuneita, mutta raikkaita ja kevyitä hajusteita.

Vierailija
34/36 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:06"]Ja taas täällä riehuu joku provosoitunut ääliö, joka ei itse saa VS-tuoksuja käyttää ja haisee mädälle sillipurkille.
[/quote] Itseäni lähinnä nolottaisi, jos tyttöni haluaisi VS-tuoksuja. Meillä on varaa vähän parempii tuoksuihin ja sekä minä että fiksu, 5-vuotias tyttäreni käytetään hienostuneita, mutta raikkaita ja kevyitä hajusteita.
[/quote] Siis 15-vuotias, ei 5.

Vierailija
35/36 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:52"]

Teineissä on eroja. Minun teini ei tuollaisista hajuista piittaisi, haluaisi mieluummin vaikka jonkun kirjan tai lahjakortin taidetarvikekauppaan. Kannattaa kysyä sen teinin äidiltä, minkä sortin teini on kyseessä. Onko pissis vai nörtti?

[/quote]

Olin itse nörttiteini, mutta olisin ilahtunut hajuvedestä/bodymististä, ei sellaista itse olisi tullut hankittua. Se ois tuonut elämään jotain spesiaalia

Vierailija
36/36 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tuli puheeksi niin kertokaas nyt että mikä noista vs vartalotuoksuista olis hedelmäinen ja makea, ei kukkainen tai erityisen raikas? En oo tuoksutellut mitään niistä ja en uskalla sokkona tilata, noi tuoksujen kuvailut ei oikein sano mulle mitään..