Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa

Vierailija
18.08.2015 |

jota vituttaa kun joku kertoo vaikka lähtevänsä töihin ulkomaille ja porukka huokailee OOHHH, WAU, ULKOMAILLE, MÄ OON SIIS _NNNNNIIIIIIIIIINNNNN_ KADE!!!!11!!!111

Ensinnäkin kuka tahansa voi mennä ulkomaille ja toiseksi miksi se on aina noin kauhean suuri numeron aihe? Ei se kohdemaa ole sen asukkaille mikään maailman paratiisi, mutta suomalaiset nostavat sen jalustalle ja huokailevat kilpaa kuinka vitun siistii on kun joku pääsee pois Suomesta.

HUOH! Ja turha heilutella sitä iänikuista kateuskorttia, minä olen matkustellut Aasiassakin asti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot on ongelmat

Vierailija
2/11 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama arki se siellä ulkomaillakin on, ei ehkä lomamatkalla mutta kuitenkin. Ymmärrän että voi olla kivaa ja jännää matkustaa, mutta miksi se kauhea OOHHHMÄOONNNIINKATEELLINENWOW!!!!!-show??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:05"]Isot on ongelmat
[/quote]

Sanoinko että tämä on ongelmani? Onko sinulla todettu joku ymmärrysongelma kentieS?

Vierailija
4/11 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainoa.

Vierailija
5/11 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:05"]Isot on ongelmat
[/quote]

Sanoinko että tämä on ongelmani? Onko sinulla todettu joku ymmärrysongelma kentieS?
[/quote]

Ymmärrysongelma. Nokkelaa

Vierailija
6/11 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Muuten, kun asuin "Euroopassa" muutaman vuoden, niin en pahemmin matkustellut ympäri Eurooppaa, vaikka lähellä oli tietty monta maata. Olin siellä työssä, enkä lomamatkalla. Ihan ihmisiä ne ulkomaalaisetkin ovat, mutta jos elämäsi päämäärä on liioittelu, niin pökerry rauhassa eksotiikkaan.

Vierailija
7/11 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:05"]Isot on ongelmat
[/quote]

[/quote]

Ymmärrysongelma. Nokkelaa
[/quote]

Kysyin vain? Kun en missään kyllä maininnut että tämä on ongelma mutta sinä ymmärsit niin. Se oli mielestäni erittäin omituista :)

Vierailija
8/11 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä tosiaan olet. Jätä mainitsematta matkoistasi aneemisille ulkomaille, jos et tahdo kommentteja.

Vierailija
9/11 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä ainakin olen kade, ja musta olisi helvetin siistiä päästä täältä pois. Kaikille se ei todellakaan ole mahdollista.

Eli, voin olla kateellinen rohkeudesta lähteä. Voin olla kateellinen siitä että jollain on terveyttä piisannut, ja on sellainen ala että töitä saa helposti muualtakin. Voin olla kateellinen siitä että jollain perhekuviot sallivat sen muuton, jopa puoliso saa töitä, lasten tilanne ei muutosta kärsi, jne.

Mutta mä voin ihan reilusti myöntää sen että "OOHHH, WAU, ULKOMAILLE, MÄ OON SIIS _NNNNNIIIIIIIIIINNNNN_ KADE!!!!", eikä mulla ole tarvetta kyräillä ja väheksyä takanapäin.

Vierailija
10/11 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:04"]

jota vituttaa kun joku kertoo vaikka lähtevänsä töihin ulkomaille ja porukka huokailee OOHHH, WAU, ULKOMAILLE, MÄ OON SIIS _NNNNNIIIIIIIIIINNNNN_ KADE!!!!11!!!111 Ensinnäkin kuka tahansa voi mennä ulkomaille ja toiseksi miksi se on aina noin kauhean suuri numeron aihe? Ei se kohdemaa ole sen asukkaille mikään maailman paratiisi, mutta suomalaiset nostavat sen jalustalle ja huokailevat kilpaa kuinka vitun siistii on kun joku pääsee pois Suomesta. HUOH! Ja turha heilutella sitä iänikuista kateuskorttia, minä olen matkustellut Aasiassakin asti.

[/quote

Seuraavan kerran kun olet tilanteessa jossa aletaan hehkuttaa ulkomaille muuttoa, avaat suusi ja huudat: (niin lujaa kuin ääntä lähtee) MUA VITUTTAA TOLLANEN OOOHHHH WAU ULKOMAILLE, MÄ OON NIIN SIIS NNNNNNIIIIIIINNNNNN KADE, ONKS MUKA VITUN SIISTII PÄÄSTÄ POIS SUOMESTA URPO TEKIS MIELI LÄTKII LÄTTYYN JNE. JNE. Jatka sellasen vartin verran mut jos huomaat et oot jääny yksin möykkäämään niin käännyt sit vaan baaritiskille ja tilaat jotain juotavaa. Joo?

Vierailija
11/11 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei sita kadehtia kannata.  Kuten ap sanoi, kuka vaan voi paasta ulkomaille toihin ja ei se niin helppoa ole sopeutua uuteen paikkaan ja tavallaan aloittaa alusta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan