Keksitään sukupuolineutraaleja nimiä
En väitä että kaiken tulisi olla sukupuolineutraalia, itse haluan pukea tulevan tyttövauvani myös vaaleanpunaiseen ja nimeksi tulee Ellen Amanda
Mutta, näitä on hauska lukea netistä kun ihmiset yrittää antaa lapsella mahdollisimman sukupuolineutraalin nimen. Mitä jo olemassa olevia nimiä tulee mieleen tai mitä keksisitte itse?
-Mörkö
-Tiuhti
En tiedä onko tuon nimisiä olemassa, heitin päästäni
Muut? :)
Kommentit (43)
Mörkö tuskin menisi läpi lapsen nimenä. Toivo taas on vakiintunut Suomessa miehen nimeksi eikä siksi ymmärtääkseni ole tytölle annettavissa.
Luontonimet taitaa suureksi osaksi olla sukupuolineutraaleja? Myrsky, Kivi...? Itse en kyllä tykkää kummastakaan mainitsemastani... Jotenkin itselle tulee molemmista kovin negatiivinen mielikuva.
Ihan karseita väkisin väännettyjä nimiä, huhhu :D
En ole ikinä tavannut miespuolista Outia?
ap
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 17:00"]
Tuisku
[/quote]
Pub?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 16:45"]Toivo
[/quote]
Toivo on kyllä pojan nimi :D yleensä lempinimenä topi :)
Eden tai Eeden. (mm. Valioliigan parhaaksi jalkapalloilijaksi valittu Eden Hazard). Tuon nimen annan pojalleni jos joskus semmosen saan. Sopii vielä sukunimeen.
Kaino.
Olen tuntenut sekä miehen että naisen, mutta on tainnut jo aika jättää heistä molemmista.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 16:58"]Ihan karseita väkisin väännettyjä nimiä, huhhu :D
[/quote]
Toini, Rauni ja Rauli on ihan oikeita nimiä
Toivo