Huh noita koronalukuja
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
856 sairaalassa , teholla 42!
Tehopotilaiden määrä noussut 30 - 42 viikossa. Eeva Ruotsalainen ( Hus) sanoo yle.fi uutisissa että : nyt ei ole oikea aika keventää maskisuositusta!!
Korjaan: 859 sairaalassa!
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävää
Niin on, kuinkahan paljo oikeesti, jos kaikki testattais virallisesti
Taas joku asiantuntija valehtelee että tehohoidon potilasmäärä on vähentynyt!? Olen seurannut tilastoja , ja se on vaan noussut.
Ei ole ollut yli 40 teholla sitten Tammikuun. Nyt 42. Viikossa noussut yli kymmenellä!!
Ajatelkaa jos nyt olis joku pahempi variantti ku omikron, sittehän olis tehohoito paikat vähissä, ja sairaala
Vieläkin joku hysteerikko jaksaa seurata noita koronalukuja. Me muut mentiin jo elämässä eteen päin. Ihan jopa THL on sanonut että korona on nyt vaan tavallinen hengitystieinfektio muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin joku hysteerikko jaksaa seurata noita koronalukuja. Me muut mentiin jo elämässä eteen päin. Ihan jopa THL on sanonut että korona on nyt vaan tavallinen hengitystieinfektio muiden joukossa.
Katsos kun " me muut" osaamme ajatella omillakin aivoilla. Olemme myös lukutaitoisia, voimme lukea että todellisuus on aivan toinen kun se mikä thl antaa ymmärtää!!
Kuinkakohan monta kuollut kolmessa päivässä ? Onko joku löytänyt sen tiedon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävää
Niin on, kuinkahan paljo oikeesti, jos kaikki testattais virallisesti
Varmaan yli 100 000. Jos edes riittäisi. Niin harva pääsee nyt testeihin.
Ja edelleen kuljen Ilman maskia ja ainuttakaan korona piikkiä. Ei tartu vaan millään
Vierailija kirjoitti:
Kuinkakohan monta kuollut kolmessa päivässä ? Onko joku löytänyt sen tiedon?
64
Vierailija kirjoitti:
Olen paljon nuorten kanssa tekemisissä. Heillä tuntuu nyt korona jylläävä joka toisella-ja joka toinen ei testaa. Mutta oireet ovat todella lieviä tai aivan olemattomia joten enpä ole huolissani. Saadaanpa tilastoja kasvatettua kuitenkin..
Minä taas olen huolissani siitä että nämä myös tartuttavat tautia eteenpäin. Vanhat sekä riskäryhmäläiset saivat 3 rokotteen marras/ joulukuussa ja sen teho alkaa hiipua !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen paljon nuorten kanssa tekemisissä. Heillä tuntuu nyt korona jylläävä joka toisella-ja joka toinen ei testaa. Mutta oireet ovat todella lieviä tai aivan olemattomia joten enpä ole huolissani. Saadaanpa tilastoja kasvatettua kuitenkin..
Minä taas olen huolissani siitä että nämä myös tartuttavat tautia eteenpäin. Vanhat sekä riskäryhmäläiset saivat 3 rokotteen marras/ joulukuussa ja sen teho alkaa hiipua !!
Just näin
Kuolemia enemmän kuin koskaan, mutta ketään ei kiinnosta.
Tuntuu jo melkeen niin että kaikki on ollu ihan turhaa, alusta loppuun, kaikki rajotukset rokotukset ym. Nyt ku ei sitte enää välitetäkkään, joo eiku nyt pitäis vaan unohtaa koko korona
Hetken tuntui että nyt korona alkaa jyllätä lähipiirissäkin kun muutama sai sen viimein parin vuoden jälkeen. Sitten se taas katosi ja unohdin koko koronan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuelämää ei voida rokottaa 3-5 kk välein. Koronasta ei tulla pääsemään eroon joten sen kanssa pitää joko oppia elämään tai siten eristäytyä täysin vielä vuosikausiksi. Käytännössä kaikki tulevat tartunnan saamaan, jos eivät täysin eristäydy.
Ffp2/ffp3 käyttöön julkisella paikalla liikkuessa, ne suojaavat oikein käytettynä rokotuksia paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vingutaan kahden vuoden päästä?
Keväisinhän aina vingutaan koirankakoista, säästä, liukkaudesta, katupölystä ja mopopojista. Kyllä niistä vingutaan niin tänä keväänä kuin kahden vuodenkin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Ja edelleen kuljen Ilman maskia ja ainuttakaan korona piikkiä. Ei tartu vaan millään
Mulla oli sama juttu, kunnes lapsi toi koronan päikystä, ja tietenkin yski ja aivasteli päin naamaa ja räkää ja kuolaa joka paikassa, ei enää kestänyt elimistön suojaus. Neljän päivän flunssa, ei mitään influenssan verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuelämää ei voida rokottaa 3-5 kk välein. Koronasta ei tulla pääsemään eroon joten sen kanssa pitää joko oppia elämään tai siten eristäytyä täysin vielä vuosikausiksi. Käytännössä kaikki tulevat tartunnan saamaan, jos eivät täysin eristäydy.
Ffp2/ffp3 käyttöön julkisella paikalla liikkuessa, ne suojaavat oikein käytettynä rokotuksia paremmin.
Nythän ollaan poistamassa maskisuositustakin. Näillä luvuilla saisi olla maskipakko!
856 sairaalassa , teholla 42!
Tehopotilaiden määrä noussut 30 - 42 viikossa. Eeva Ruotsalainen ( Hus) sanoo yle.fi uutisissa että : nyt ei ole oikea aika keventää maskisuositusta!!