Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh noita koronalukuja

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

856 sairaalassa , teholla 42!

Tehopotilaiden määrä noussut 30 - 42 viikossa. Eeva Ruotsalainen ( Hus) sanoo yle.fi uutisissa että : nyt ei ole oikea aika keventää maskisuositusta!!

Vierailija
22/55 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

856 sairaalassa , teholla 42!

Tehopotilaiden määrä noussut 30 - 42 viikossa. Eeva Ruotsalainen ( Hus) sanoo yle.fi uutisissa että : nyt ei ole oikea aika keventää maskisuositusta!!

Korjaan: 859 sairaalassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkyttävää

Niin on, kuinkahan paljo oikeesti, jos kaikki testattais virallisesti

Vierailija
24/55 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku asiantuntija valehtelee että tehohoidon potilasmäärä on vähentynyt!? Olen seurannut tilastoja , ja se on vaan noussut.

Ei ole ollut yli 40 teholla sitten Tammikuun. Nyt 42. Viikossa noussut yli kymmenellä!!

Vierailija
25/55 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa jos nyt olis joku pahempi variantti ku omikron, sittehän olis tehohoito paikat vähissä, ja sairaala

Vierailija
26/55 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin joku hysteerikko jaksaa seurata noita koronalukuja. Me muut mentiin jo elämässä eteen päin. Ihan jopa THL on sanonut että korona on nyt vaan tavallinen hengitystieinfektio muiden joukossa. 

Vierailija
27/55 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin joku hysteerikko jaksaa seurata noita koronalukuja. Me muut mentiin jo elämässä eteen päin. Ihan jopa THL on sanonut että korona on nyt vaan tavallinen hengitystieinfektio muiden joukossa. 

Katsos kun " me muut" osaamme ajatella omillakin aivoilla. Olemme myös lukutaitoisia, voimme lukea että todellisuus on aivan toinen kun se mikä thl antaa ymmärtää!!

Vierailija
28/55 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan monta kuollut kolmessa päivässä ? Onko joku löytänyt sen tiedon?

Vierailija
29/55 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkyttävää

Niin on, kuinkahan paljo oikeesti, jos kaikki testattais virallisesti

Varmaan yli 100 000. Jos edes riittäisi. Niin harva pääsee nyt testeihin.

Vierailija
30/55 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen kuljen Ilman maskia ja ainuttakaan korona piikkiä. Ei tartu vaan millään

Vierailija
31/55 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkakohan monta kuollut kolmessa päivässä ? Onko joku löytänyt sen tiedon?

64

Vierailija
32/55 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen paljon nuorten kanssa tekemisissä. Heillä tuntuu nyt korona jylläävä joka toisella-ja joka toinen ei testaa. Mutta oireet ovat todella lieviä tai aivan olemattomia joten enpä ole huolissani. Saadaanpa tilastoja kasvatettua kuitenkin..

Minä taas olen huolissani siitä että nämä myös tartuttavat tautia eteenpäin. Vanhat sekä riskäryhmäläiset saivat 3 rokotteen marras/ joulukuussa ja sen teho alkaa hiipua !!

Vierailija
33/55 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen paljon nuorten kanssa tekemisissä. Heillä tuntuu nyt korona jylläävä joka toisella-ja joka toinen ei testaa. Mutta oireet ovat todella lieviä tai aivan olemattomia joten enpä ole huolissani. Saadaanpa tilastoja kasvatettua kuitenkin..

Minä taas olen huolissani siitä että nämä myös tartuttavat tautia eteenpäin. Vanhat sekä riskäryhmäläiset saivat 3 rokotteen marras/ joulukuussa ja sen teho alkaa hiipua !!

Just näin

Vierailija
34/55 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemia enemmän kuin koskaan, mutta ketään ei kiinnosta.

Vierailija
35/55 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu jo melkeen niin että kaikki on ollu ihan turhaa, alusta loppuun, kaikki rajotukset rokotukset ym. Nyt ku ei sitte enää välitetäkkään, joo eiku nyt pitäis vaan unohtaa koko korona

Vierailija
36/55 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken tuntui että nyt korona alkaa jyllätä lähipiirissäkin kun muutama sai sen viimein parin vuoden jälkeen. Sitten se taas katosi ja unohdin koko koronan.

Vierailija
37/55 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppuelämää ei voida rokottaa 3-5 kk välein. Koronasta ei tulla pääsemään eroon joten sen kanssa pitää joko oppia elämään tai siten eristäytyä täysin vielä vuosikausiksi. Käytännössä kaikki tulevat tartunnan saamaan, jos eivät täysin eristäydy.

Ffp2/ffp3 käyttöön julkisella paikalla liikkuessa, ne suojaavat oikein käytettynä rokotuksia paremmin.

Vierailija
38/55 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vingutaan kahden vuoden päästä?

Keväisinhän aina vingutaan koirankakoista, säästä, liukkaudesta, katupölystä ja mopopojista. Kyllä niistä vingutaan niin tänä keväänä kuin kahden vuodenkin päästä.

Vierailija
39/55 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja edelleen kuljen Ilman maskia ja ainuttakaan korona piikkiä. Ei tartu vaan millään

Mulla oli sama juttu, kunnes lapsi toi koronan päikystä, ja tietenkin yski ja aivasteli päin naamaa ja räkää ja kuolaa joka paikassa, ei enää kestänyt elimistön suojaus. Neljän päivän flunssa, ei mitään influenssan verrattuna.

Vierailija
40/55 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppuelämää ei voida rokottaa 3-5 kk välein. Koronasta ei tulla pääsemään eroon joten sen kanssa pitää joko oppia elämään tai siten eristäytyä täysin vielä vuosikausiksi. Käytännössä kaikki tulevat tartunnan saamaan, jos eivät täysin eristäydy.

Ffp2/ffp3 käyttöön julkisella paikalla liikkuessa, ne suojaavat oikein käytettynä rokotuksia paremmin.

Nythän ollaan poistamassa maskisuositustakin. Näillä luvuilla saisi olla maskipakko!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi