Asioita joista yleisesti pidetään mutta joita sinä inhoat?
Mä sanon että nuo jenkkiläiset nauretut sarjat... En pysty katsomaan yhtään sarjaa joissa on keinotekoinen taustanauru.
Kommentit (67)
Inhoan perunoita kaikissa muodoissa. Riitely ja huutaminen lapsille, parisuhteessa tai ihan missä tahansa tilanteessa. Siivottamat miehet, joilla kaikki pitäisi passata valmiiksi. Puolison arvostelu.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 14:25"]
Salmiakki, saunominen (mulle tulee huono olo, kun matala verenpaine), sinihomejuusto, hernekeitto, lumiset talvet, penkkiurheilu, joululaatikot, vaaleapaahtoinen kahvi, rusinat simassa, auringonotto, rantalomat, makeat alkoholijuomat, leipäjuusto, ruisleipä.
[/quote]
Harmi ku inhoat salmiakkia. Se auttaisi tasapainottamaan verenpainetta, jotta voisit saunoa :D Itse en sinänsä halua sanoavani, että inhoan salmiakkia. En kyllä söisi sitä suurin surminkan, tosin olen allerginen. Siksi jäävään itseni salmiakista pois.
Kahvi, tupakka (tuntuu, että kaikki muut polttavat paitsi minä), alkoholi, ketsuppi, jogurtti ja rahka, makkara, peruna, auringon ottaminen, salmiakki, sienet.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 14:46"]Kahvi, tupakka (tuntuu, että kaikki muut polttavat paitsi minä), alkoholi, ketsuppi, jogurtti ja rahka, makkara, peruna, auringon ottaminen, salmiakki, sienet.
[/quote]
Ainiin ja saunominen ja raejuusto.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 14:37"]Inhoan perunoita kaikissa muodoissa. Riitely ja huutaminen lapsille, parisuhteessa tai ihan missä tahansa tilanteessa. Siivottamat miehet, joilla kaikki pitäisi passata valmiiksi. Puolison arvostelu.
[/quote]
Luitko lainkaan aloitusta? Veikkaan että lähes kaikki inhoavat luettelemiasi asioita, perunoita lukuunottamatta. :D
Mökkeily. Se, että ensin sinne ajetaan ruuhkassa, raahataan kaikki ruokakassit ja sitten alkaa työleiri. Mökkeily sukulaisten kanssa on vielä astetta epämiellyttävämpää, äijät laiskottelee ja naiset puurtaa keittiössä.
Pillifarkut,auringonottaminen,Loiri ja kaikki reality-ohjelmat.