Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viiksikarvat pois kotikonstein!?

Vierailija
12.07.2015 |

Kesä, aurinko, ruskettunut iho ja vaaleat "viiksikarvat"!!! Miten poisto onnistuu kotikonstein?

Näkyvät toki talvellakin jos tooooosi tarkkaan katsoo, mutta juuri huomasin että NYT ne ihan oikeasti kyllä NÄKYY! Miten saan poistettua kotikonstein ilman, että aiheutan räjähdysmäisen uudelleen kasvun jne? Ja löytyykö kotikaapista aineet tähän toimenpiteeseen, esim. hunaja, sokeri tmv? Kaikki keinot kelpaa. =D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Poistattaisin jollain laserilla tmv jos ois rahaa.

Vierailija
2/13 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kärsinyt ala-asteesta asti tummista viiksikarvoista ja karvojen liikakasvusta ja siitä lähtien kokeillut varmaan kymmeniä eri karvanpoistometodeja laseria lukuunottamatta. Oon koittanut vahaliuskoja, nyppimistä, karvoja poistavia/ehkäiseviä voiteita, karva"tarroja", vaahtoja ja ties mitä kaikkea. Voin kertoa, että eivät toimi. Viiksikarvojen nyppiminen on paitsi äärimmäisen tuskaisaa ja kivuliasta myös vaikeaa, koska karvat ovat niin ohuita ja pieniä ettei niistä edes saa kiinni. Kaikenlaiste voiteet ym. eivät toimi myöskään samasta syystä; karvat ovat liian pieniä. 

Parhaaksi keinoksi on mulla osoittautunut SHEIVAUS! Varovasti kun sheivaa viiksikarvoja, niin ne pienimmätkin lähtevät. Ei satu eikä mitään ongelmia. Samalla tavalla sheivaan myös persekarvat, kämmenselkäkarvat jne. 

Eivätkä mulla ole kasvaneet mitenkään runsaampina takaisin. Sehän taitaa olla muutenkin ihan satua, että karvat kasvais tuuheampina jos niitä ajaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säärikarvanpoistovahaliuskoilla

Vierailija
4/13 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:15"]

Itse olen kärsinyt ala-asteesta asti tummista viiksikarvoista ja karvojen liikakasvusta ja siitä lähtien kokeillut varmaan kymmeniä eri karvanpoistometodeja laseria lukuunottamatta. Oon koittanut vahaliuskoja, nyppimistä, karvoja poistavia/ehkäiseviä voiteita, karva"tarroja", vaahtoja ja ties mitä kaikkea. Voin kertoa, että eivät toimi. Viiksikarvojen nyppiminen on paitsi äärimmäisen tuskaisaa ja kivuliasta myös vaikeaa, koska karvat ovat niin ohuita ja pieniä ettei niistä edes saa kiinni. Kaikenlaiste voiteet ym. eivät toimi myöskään samasta syystä; karvat ovat liian pieniä. 

Parhaaksi keinoksi on mulla osoittautunut SHEIVAUS! Varovasti kun sheivaa viiksikarvoja, niin ne pienimmätkin lähtevät. Ei satu eikä mitään ongelmia. Samalla tavalla sheivaan myös persekarvat, kämmenselkäkarvat jne. 

Eivätkä mulla ole kasvaneet mitenkään runsaampina takaisin. Sehän taitaa olla muutenkin ihan satua, että karvat kasvais tuuheampina jos niitä ajaa. 

[/quote]

Eikö sua häiritse sänkiviikset? En uskaltaisi sheivata, luonnontila ei ole kaunis mutta ainakin parempi kuin sänki. Olen nyppinyt pinseteillä mutta se ei ole mitään maailman mukavinta puuhaa.

Vierailija
5/13 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilaattorilla pysyy pitkään pois.

Vierailija
6/13 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:18"]

[/quote]

Eikö sua häiritse sänkiviikset? En uskaltaisi sheivata, luonnontila ei ole kaunis mutta ainakin parempi kuin sänki. Olen nyppinyt pinseteillä mutta se ei ole mitään maailman mukavinta puuhaa.

[/quote]

Ei tule sänkeä tuohon viiksikohtaan, koska karva on niin ohutta, Samoin esim. kämmenselän karvat ja rintojen välissä olevat eivät kasva sänkenä. 

Vierailija
7/13 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:18"]

[/quote]

[/quote]

Ei tule sänkeä tuohon viiksikohtaan, koska karva on niin ohutta, Samoin esim. kämmenselän karvat ja rintojen välissä olevat eivät kasva sänkenä. 

[/quote]

Kas, kiitos yleissivistykseni lisäämisestä. Mukavaa illanjatkoa.

Vierailija
8/13 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/13 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen vahaukseen tarkoitetut vahaliuskat, pinsetit ja epilaattorin pienin "tera" ovat minulla kaytossa. Vahaliuskoilla tulee kaikkein tarkin jalki ja ei tarvitse huolehtia karvoista n. kolmeen viikkoon.

Vierailija
10/13 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Vielä kysymys, olen kokeillut kylmävahaliuskoja muutama vuosi sitten sääriin, taisi olla yksi yleisimmin käytetty market sarja, laitoin alle jopa talkin kuten suositellaan ja tuntui että iho repeää.... ei revennyg, mutta se yksibliuskallinen jäi viimeiseksi. Kyllä oli siinä irrottaminen! =#

Voiko sama reaktio tapahtua kasvoilla, vai onko kasvoliuskat hellempiä? Kokemuksia?

-AP

Vierailija
11/13 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:36"]

Kiitos vinkeistä! Vielä kysymys, olen kokeillut kylmävahaliuskoja muutama vuosi sitten sääriin, taisi olla yksi yleisimmin käytetty market sarja, laitoin alle jopa talkin kuten suositellaan ja tuntui että iho repeää.... ei revennyg, mutta se yksibliuskallinen jäi viimeiseksi. Kyllä oli siinä irrottaminen! =# Voiko sama reaktio tapahtua kasvoilla, vai onko kasvoliuskat hellempiä? Kokemuksia? -AP

[/quote]

Minakin suosittelen noita Veetin kasvoliuskoja. Ovat PALJON hellempia kuin saarille tarkoitetut. Muistathan muuten "venyttaa" ihoa vahan liuskan laittaessa ja pois otettaessa, niin etta karvat irtoavat siististi ja iho pysyy paikallaan. Vahan samaan tapaan kuin kulmakarvoja nypittaessa. Leikkaan muuten nuo kasvoliuskatkin kahteen osaan puoliksi niin, etta minulla on kaksi lyhyempaa palaa. Naita on helpompi kasitella kuin pitempia suikaleita. Eka kerta voi menna harjoitteluksi, mutta tosi helposti siihen tottuu! 10

Vierailija
12/13 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onnistuu kotikonstein?

Kysypä vinkkiä lähimmältä mieheltä. Ei mekään missään komeussalongissa niitä käydä ajelemassa. Paitsi ehkä Stubb, mutta älä kysy siltä. 

Vierailija
13/13 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sheivaamalla mitään sänkeä tule jos ajaa höylällä ja käyttää partavaahtoa. 

Intissä testattiin joskus ennen lomille lähtöä paperin kanssa, ettei rahise. Ei rahissut. Sileä oli kuin vauvan pylly. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan