Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riidan aikana mies haluaa loukata mahdollisimman paljon

Vierailija
14.03.2022 |

Mies sanoo riidan aikana asioita joiden olettaa loukkaavan. Sanoo myös, että hänellä on oikeus puhua suoraan ja se on vaan kestettävä. Saattaa välillä lohduttaa koska alan helposti itkemään, mutta sitten jatkaa sanailuaan vaikka olisin itkenyt jo monta tuntia. Riidan jälkeen en pysty unohtamaan miehen sanomisia, vaikka hän kuinka sanoo että yritti vaan loukata. Saatan itkeä vielä pitkän aikaa ja sanat palaa mieleen uudelleen ja uudelleen. Epäilen rakastaako mies oikeasti, kun jatkaa vyön alle iskemistä vaikka näkee miten paha on olla.

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aapeelle.

Voin sanoa että minä oon samanlainen kun väittämäsi henkilö riidellessä.

Taitava oon keräämään joka pienenkin asian matkavarrella. Sitte kun vähästäkin riidellään, riideltiin, on ex nykyään. Kyllä mä sitte pommitan puukkoa selkään ja pelaan korttini niin että varmasti saan sen kyyneleen tulemaan. Ylpeä en oo, itteäni en hallitte yhtään. Heti kun riita alkaa, olkoonki syy mikä hyvänsä, aivot alkaa pelaamaan arabiaa ja ettii ne ässät, kympit ja kakkoset, millä takuuvarmasti saa vastapelurin ottamaan koko pinon paskaa käteensä. Myhäilen ja voitan.

Kirjotan tämän kaiken vilpittömästi omasta itsestäni. Oon täys paska, tiedän sen, osaan miellyttää mutta, voi kun se tuleva/oleva tietäis mitä se on ku myrskyn nostaa vesilasiin. Oon pilannu tietoisesti monen naisen elämän olemalla oma itseni, sitä tilanteen tullen käy kun voimalaitoksen turbiini ravihevosen laput silmillä, viisveisaten mitä toinen ajattelee, kunhan saa sen olon kurjaksi. Se voiton tunne ikävä kyllä kestää vaan hetken aikaa kunnes alkaa morkkis ja vitutus. Sanoinko mä tosiaan noin, olinko mä nyt niin saatanan hyvä. Joo, olin, voitin aina, kunhan paska olo ja kyyneleet tulee..

Olen vilpittömästi pahoillani jos exäni mut tästä tunnistaa. Olisin voinut olla joku muu joka sua arvostaa, ei, se oli minä. Minä joka ottaa hapen sun keuhkoista pikkuhiljaa.

Sori vuodatus, avatkaa naiset silmänne ettei käy niinkun mun rakkaalle eksälle❤️❤️❤️

Joo.

Normaalit ihmiset kohtaavat haasteet rinta rinnan ja keskittyvät pieksämään yhteisen vihollisen eikä omaa puolulaistaan.

Olet varmaan ulkkis, jos sinun mielestäsi yhteiset kriisit ratkaistaan potkimalla sinua rakastavaa naista päähän. No mut hei, ainakin sulle tuli hyvä mieli. Sitä sietää muistella sitten vanhana kiikkustuolissa.

Mikä on ulkkis? Joku ihme sana mitä en tunnista. Mutta ei se mitään, mä tiedän mitä mä oon, en ketään enään loukkaa. Toivon sulle hyvää jatkoa. Vaikkakin tulit pätemään jotakin ulkkis puheita. Puhu saatana suomea..

Vierailija
42/92 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aapeelle.

Voin sanoa että minä oon samanlainen kun väittämäsi henkilö riidellessä.

Taitava oon keräämään joka pienenkin asian matkavarrella. Sitte kun vähästäkin riidellään, riideltiin, on ex nykyään. Kyllä mä sitte pommitan puukkoa selkään ja pelaan korttini niin että varmasti saan sen kyyneleen tulemaan. Ylpeä en oo, itteäni en hallitte yhtään. Heti kun riita alkaa, olkoonki syy mikä hyvänsä, aivot alkaa pelaamaan arabiaa ja ettii ne ässät, kympit ja kakkoset, millä takuuvarmasti saa vastapelurin ottamaan koko pinon paskaa käteensä. Myhäilen ja voitan.

Kirjotan tämän kaiken vilpittömästi omasta itsestäni. Oon täys paska, tiedän sen, osaan miellyttää mutta, voi kun se tuleva/oleva tietäis mitä se on ku myrskyn nostaa vesilasiin. Oon pilannu tietoisesti monen naisen elämän olemalla oma itseni, sitä tilanteen tullen käy kun voimalaitoksen turbiini ravihevosen laput silmillä, viisveisaten mitä toinen ajattelee, kunhan saa sen olon kurjaksi. Se voiton tunne ikävä kyllä kestää vaan hetken aikaa kunnes alkaa morkkis ja vitutus. Sanoinko mä tosiaan noin, olinko mä nyt niin saatanan hyvä. Joo, olin, voitin aina, kunhan paska olo ja kyyneleet tulee..

Olen vilpittömästi pahoillani jos exäni mut tästä tunnistaa. Olisin voinut olla joku muu joka sua arvostaa, ei, se oli minä. Minä joka ottaa hapen sun keuhkoista pikkuhiljaa.

Sori vuodatus, avatkaa naiset silmänne ettei käy niinkun mun rakkaalle eksälle❤️❤️❤️

Oletko 15-v? Selvästi otsalohkon kehitys kesken.

Sanoo joku lihamureke?

Ei, oon kyllä ongelmani hyväksyny mies 45vuotias. Vedä porsas kierros vielä…

Sähän olet tosiaan sekaisin kuin seinäkello. Toivottavasti kukaan ei enää jatkossa haksahda kanssasi suhteeseen, olet kuin uhmaikäinen paviaani.

Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja mieheni menimme yhteen nuorena ja miehellä oli alkuun tapana riidellä noin. Ei ollut oppinut kotona rakentavan riitelyn mallia. Haukkui minua ties miksi ja veti riitoihin mukaan perheenikin ("äitis on juoppo h**ra" ynnä muuta kauheaa). Lopetti kun en enää antanut koskea minuun ollenkaan ja otin jatkuvasti esille nuo hänen sanomisensa. Jos yritti lirkutella, niin kysyin, että enkös minä ole lehmä tms. Sitten alkoi tuo, että en minä sitä oikeasti tarkoittanut, olin vaan vihainen ja halusin loukata. Johon minä vastasin, että minä en noita juttuja unohda ja jos jatkaa samaan malliin, niin minä lähden. Pari riitaa meni ja sitten oppi hillitsemään itsensä. Paljon kauempaa en tuota olisi katsellutkaan.

Minä yritin jaksaa ja olla rakentava puoli vuotta. Ei riittänyt. Lopulta haukkumiset ja vanhojen. Kaivelut menivät riittävän syvälle ihon alle. Sitten meitä olikin kaksi epävarmaa. Kun mies viimeisen kerran veti erokortin, niin sanoin ohuella äänellä että joo, kai se on parasta niin. Kukaan ei haukkuisi rakastaan huoraksi enkä minäkään taida enää rakastaa sinua, kun erilleen muutto kuulostaa ihan hyvältä.

Mies teki klassisen tempun eli väitti minun muistavan väärin ja vinkui minua takaisin. Onneksi olin kirjoittanut päiväkirjaan monet klassiset riidat, joissa toistui aina sama kaava. Niitä oli hyvä lukea, kun ilkimys yritti kiemurrella takaisin elämääni.

Vierailija
44/92 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin edelliset, ei ne puheet ratkaise vaan teot. Mies osaa puhua mustan valkoiseksi mutta se on vain turhaa lätinää, pelkkiä sanoja. Huolestuttavaa että olet ajatellut itsesi vahingoittamista. Kun muistelet tätä vuosien päästä niin ihmettelet miten jaksoit tuollaista näinkin kauan. Miehesi on taitava ja on jo onnistunut osittain murskaamaan sun itsetunnon. Lähde hyvä ihminen pois❤

Vierailija
45/92 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat jatkaa elämää tälläisen miehen kanssa älä ite hänen edessä ja nähden. Sinun pitää olla kovempi ja vahvempi. Mies yrittää alistaa henkisesti muussa tapauksessa lähde lätkimään. Moni nainen vain nauttii tästä draamaoravanpyörästä.

Viimeksi kun itkin, mies sanoi pilkkaavasti samalla kun halasi ja "lohdutti", että sinä vielä sanot olevasi vahva ihminen. Sanoin etten ole kertaakaan itse sanonut olevani vahva, vaan hän on sen itse minulle sanonut.

En oikeasti tiedä mitä tehdä. Mies vaikutti alkuunsa täydelliseltä ja muutimme hyvin nopeasti yhteen miehen ehdotuksesta. Nyt täytyisi vaan kestää hänen sanomiset koska hänen täytyy saada puhua suoraan, ihan sama miten paljon se loukkaa. Kuitenkin sanoo, että tarkotuksella ei halua loukata. Ja sitten sanoo, että haluaakin tarkoituksella loukata niin paljon kun pystyy ja sanoo osaavansa sen taidon. Riidellessäkään ei pysy aiheessa, vaan alkaa keksimään loukkauksia aiheen vierestä. Tai sitten alkaa kertoilemaan esimerkiksi miten mukavaa oli exän kanssa veneillä ja oli oikein mukavia hetkiä muutenkin. Se on kiva asia mutta miten se liittyy riidan aiheeseen?? Ap

No lässyn lässyn taas trollia. Keksi jotain parempaa. Kukaan ole noin tossukka ja tyhmä, että jäisi tuollaisen kuvotuksen kanssa huudeille. Ellei nauti siitä. Seuraavaksi ilmeisesti teet sitten viestin, jossa vihjaat että kyllä se seksi muuten sellaisen riidan jälkee on niin ehanaa?

Mitä se narsku siellä oikein huutelee?

Säälittävä raukkis purkaa pahaa oloaan muihin. Oikein sanoittaa toisten puolesta miksi kukin tekee mitäkin.

Ilmeisesti ilmeisesti ilmeisesti.

Manipulointia ilmeisesti manipulointia ilmeisesti trollolloo

Vierailija
46/92 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä kuin edelliset, ei ne puheet ratkaise vaan teot. Mies osaa puhua mustan valkoiseksi mutta se on vain turhaa lätinää, pelkkiä sanoja. Huolestuttavaa että olet ajatellut itsesi vahingoittamista. Kun muistelet tätä vuosien päästä niin ihmettelet miten jaksoit tuollaista näinkin kauan. Miehesi on taitava ja on jo onnistunut osittain murskaamaan sun itsetunnon. Lähde hyvä ihminen pois❤

Mies osaa kyllä olla myös äärimmäisen hellä ja pitää hyvänä. Sitten vetää mato alta. Mies osaa myös kohottaa itsetuntoni sanomalla oikeat sanat. Mutta sitten saa sen hetkessä alas esimerkiksi kehumalla kuinka hyvä itsetunto hänen exällään oli vaikka oli ylipainoa ja ihmetellen miksei minulla ole niin hyvä. Viime riidan aikana kuulosti siltä, ettei minulla saa edes olla paha olla, koska hänen exällään on asiat huonommin. Ei millään pahalla mutta hänen exänsä ja hänen ongelmansa eivät vaikuta minun olotilaani millään tavalla ja en ymmärrä miksi niistä täytyy edes mainita! Ap

Vierailija
47/92 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin: ...mies haluaa kokata mahdollisimman paljon..:)

Vierailija
48/92 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, minulla on kaverit aika monta vuotta halunneet vain satuttaa. En pidä siitä että heitä pidetään hyvinä ihmisinä koska he ei sellaisia ole.

Vierailija
49/92 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kuvia.... kaverien kuvia.

Vierailija
50/92 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole missään vastuussa mitä on laittanut muille liikkeelle. On vain joku fantasialuuri mitä tuijottaa. Onpa ihania kavereita.

Vierailija
51/92 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pyörii niiden kaverien ympärillä. Missä arkielämä?

Vierailija
52/92 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussitteko riidan päätteeksi?

Vierailija
53/92 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niille rakennettu omat pyhätöt?

Vierailija
54/92 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies osaa kyllä olla myös äärimmäisen hellä ja pitää hyvänä. Sitten vetää mato alta. Mies osaa myös kohottaa itsetuntoni sanomalla oikeat sanat. Mutta sitten saa sen hetkessä alas esimerkiksi kehumalla kuinka hyvä itsetunto hänen exällään oli vaikka oli ylipainoa ja ihmetellen miksei minulla ole niin hyvä. Viime riidan aikana kuulosti siltä, ettei minulla saa edes olla paha olla, koska hänen exällään on asiat huonommin. Ei millään pahalla mutta hänen exänsä ja hänen ongelmansa eivät vaikuta minun olotilaani millään tavalla ja en ymmärrä miksi niistä täytyy edes mainita! Ap

Käy ilmeisesti vieläkin harrastamassa hikistä ja äänekästä seksiä ylipainoisen exänsä kanssa.

Vierailija
55/92 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhesukulainen sai selville että näyttelen hyvää. Nyt hän on minulle ilkeä(oikeassa elämässä). Tuntuu kuin minua ei enää edes ole.

On vain se pskaluuri. Ja pskaluurin asiat.

Vierailija
56/92 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei käytä hellittelysanoja ja huomioonottamisilmaisuja riidan aikana?

Vierailija
57/92 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita he ihailee ja varmaan myös rukoilee.

Vierailija
58/92 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun ei ne pyhät kaverit ole heidän sukulaisia. Heistä voi valita mieleisen hassunhauskan kivan kaverin.

Vierailija
59/92 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

He varmaan haluaa sukulaisikseen ne kaverit nyt.

Heille voi kerätä vaikka hopeaa. On niin hienoja ne ihmiset.

Vierailija
60/92 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne sukulaisperheet ihailee nyt Hennaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme