Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskeluiden aloittaminen ahdistaa!

Vierailija
18.08.2015 |

Yläasteella olin syrjitty ja lukioaikana kärsin pahasta paniikkihäiriöstä enkä oikein kuulunut joukkoon muutenkaan. Nyt rohkaistuin vihdoin (lukiosta valmistuin jo monta vuotta sitten) hakemaan opiskelemaan ja pääsinkin sisälle. Nyt ahdistaa aivan perkeleesti, enkä ymmärrä miten selviän ekasta koulupäivästä tai lukuvuodesta! Oon alkanut etsimään kokoaikaista työpaikkaa, jotta saisin hyvän syyn olla menemättä kouluun. Jotenkin ahdistaa se luokkahuone ja siellä istuminen ja kaikki..

Onko muita? :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs ahdistuta ennen aikojaan siellä! KAIKKIA jännittää uusi opiskelupaikka, toisia vähemmän, toisia enemmän. Kyllä se lähtee luistamaan, kun niin asennoituu

Vierailija
2/5 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Mua ahdisti kun aloitin koulun vuosi sitten. Vielä nuorempien kanssa niin tilanne oli turhauttava ja ahdistava muutenkin. Eka lukuvuosi oli helvettiä, aamuisin oli huono olo ja ahdisti, väsytti koko ajan. Nyt aloitin toisen vuoden ja kaikki rullaa hyvin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 01:28"]

Ymmärrän. Mua ahdisti kun aloitin koulun vuosi sitten. Vielä nuorempien kanssa niin tilanne oli turhauttava ja ahdistava muutenkin. Eka lukuvuosi oli helvettiä, aamuisin oli huono olo ja ahdisti, väsytti koko ajan. Nyt aloitin toisen vuoden ja kaikki rullaa hyvin :)

[/quote]

Mulla ihan sama tiedossa eli nuorempien kanssa aloitan.. Toivottavasti helpottais eka vuoden jälkeen viimeistään, kuten sulla teki!

Kiitos tsempeistä (: taidan yrittää nukkumahan nyt. t. ap

Vierailija
4/5 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa, vaikka ei sinäänsä mitään uutta tiedossa.. Ne sosiaaliset tilanteet ovat tosi ahdistavia. Nykyään pelottaa jopa mennä nukkumaan, sillä näin se aika tuntuu menevän nopeammin (kuin koko yön valvoessa) ja täytyy taas nämä tilanteet kohdata :( Itsellä alkoi kolmas vuosi lukiossa.

Vierailija
5/5 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 01:35"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 01:28"]

[/quote]

Mulla ihan sama tiedossa eli nuorempien kanssa aloitan.. Toivottavasti helpottais eka vuoden jälkeen viimeistään, kuten sulla teki!

Kiitos tsempeistä (: taidan yrittää nukkumahan nyt. t. ap
[/quote] Usko vain itseesi vaikka välillä tuntuisikin ettei jaksa enää, jossain vaiheessa helpottaa! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi