Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 164/103 ja tänään söin

Vierailija
17.08.2015 |

Aamulla munariisipasteijan ja join kahvin, lounas oli keksi ja kahvi, päivällinen wokia kanalla ja jälkkäriksi pieni pala kakkua kahvin kanssa. Töissä kävelin koko päivän ja hikikin tuli. Tänään oli vielä herkkupäivä, normaalisti ei syödä kakkua. Kivaa kun ei laihdu..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:08"]

Vertailun vuoksi:

Klo 6.00 Kahvi punaisella maidolla.

Klo 7.30 Kaksi keitettyä kananmunaa.

Klo 11.00 Kolme juustoviipaletta, 100 g tomaattia.

Klo 13.30 Pikkupurkki tonnikalaa öljyssä, majoneesia, kurkkua, tomaattia, paprikaa soppakulhollinen.

Klo 18.00 Kanaa, paprikaa, sipulia voissa ja kermassa, höyrytettyä parsakaalia.

Aika peruspäivä, ei kiljuva nälkä missään vaiheessa, ei mielitekoja. 162/58.

[/quote]

tuo on kyllä niin ankea ruokavalio, mielummin olisin syömättä!

[/quote]

Mikäs siinä niin ankeaa oli? Tykkään vihanneksista, sekä kermasta ja voista, sekä hyvistä mausteista (esim. illallinen oli tulinen). Kaikki syömäni maistui hyvälle ja söin sen iloisena. Välillä herkuttelen, saatan ostaa vaikka sipsejä ja dippiä, mutta esim. kerran kuussa tekee sellaista mieli. Mitä itse syöt - ihan mielenkiinnosta kysyn?

Vierailija
22/26 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman kokoinen ja söin

- aamupalaksi jogurtin, seassa tuoreita vadelmia ja auringonkukansiemeniä

- Lounaaksi salaatin, jossa oli 2 munaa, tonnikalaa ja kierremakaronia, hedelmäpaloja. Kastike.

- Iltapalaksi lämpimiä vuohejuustoleipiä 3kpl. Metsäsienisalaattia.

Lisäksi olen juonut yhden palautusjuoman ja vettä jotain 3l

Salilla kului 500kcal.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla söin jukurtin, mustikoita ja mysliä. Lounaaksi tekemäni thainuudelikeiton ja sämpylän. Illalliseksi oli kantarellipekoniseoksella täytettyjä kesäkurpitsoja ja karitsan sisäfilettä. Iltapalaksi söin pari mullassa kasvatettua tomaattia.

Vierailija
24/26 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lista tänään:

Aamulla: kahvi+maito, smoothie(nektariini, mustikka, boysenmarja, maitorahka, jogurtti)
Lounaalla: Salaattia, kurkkua, tomaattia, ananasta, raejuustoa, tonnikalaa ja salaatinkastikkeena sitruuna
Välipala: Kahvi+ maito
Lounas: broilerin rintafile, kukkakaalia, paistettuja kasviksia(sipuli,valkosipuli,paprika),Salaattia(salaatti,kurkku,tomaatti,raejuustoa)
Iltapala: neljän viljan puuro mustaherukoilla.

Laihdutan siis, ja tänään kalorit jäi liiankin vajaaksi vaikka hyvin söin. Suht pienikin herkku sisältää paljon kaloreita joilla saisi syödä mahan täyteen jotain terveellisempää. Mulla menee päivittäin hedelmiä,marjoja,sieniä,juureksia ja vihanneksia yli kilo.

Vierailija
25/26 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:10"]Syöt liian vähän kunnon ruokaa!

Aamiainen: puuro marjoilla, leipä kalkkunaleikkeellä ja kasviksilla ja kahvi.
Jos aamulla vaikea syödä, niin tee smoothi.

Lounas: keitto (jossa proteiinin lähde) ja täysjyväleipä. Jälkkäriksi pala riisikakkua ja/tai hedelmiä

Välipala: keitetty muna ja pähkinöitä tai rahka marjoilla

Päivällinen: vaikka se kanawokki ja salaattia. Jos kaipaat jälkiruokaa niin maustamaton yogurtti

Iltapala: tuorepuuro, banaani. Tai täysjyväleipä kuten aamulla tai munakas kasviksilla.

ja muista liikkua! Tsemppiä!

[/quote]

Jos tämmöinen on sulle kiva ruokavalio niin hyvä. Itse en söisi ikinä noin paljon leipää ja puuroja, ajatuskin turvottaa. Samoin rahkat ei oo mun juttu. Enkä yleensä harrasta jälkiruokia ollenkaan, tänään oli merkkipäivä joten mieheni kanssa herkuttelimme.

Liikun hikiliikuntaa töissä 7,5 tuntia päivittäin. En jaksa iltaisin enää urheilla.

Ap

Vierailija
26/26 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin :

klo7.00 lautasellinen kaurapuuroa+ desi mustikoita

klo 9.00 2 hapankorppua oivariinilla ja 2 kuppia kahvia maidolla

klo 12.00 lautasellinen tomaattikeittoa ja 2 ruisleipää salaatilla ja kurkulla

klo 15.00 banaani ja viili ja 2 kuppia kahvia

klo 18.00 3 munan munakas, salaattia, paprikaa ja palvikinkkua 

klo 21.00 2 näkkileipää tuorejuustolla ja paprikalla , omena , mansikoita

klo 22.00 viili+mysliä + ananasta

166cm/72kg . Tälläisellä tiheällä syömisellä ja liikunnan lisäämisellä olen laihduttanut 20 kg viimeisen 2 vuoden aikana. Syön hyvin vaihtelevasti, mutta aina aamulla puuron , lounaaksi keiton tai salaatin ja päivälliseksi jotain proteiinipitoista. Syön paljon, tiedän. Mutta toisaalta olen todella tyytyväinen painooni nyt. Ikää on jo 50v, joten mikään rupelo en enää haluakaan olla.