Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset jotka seurustelee nuoremman miehen kanssa on lapsellisia

Vierailija
05.08.2015 |

Itse olen 25v mies ja tyttöystäväni on 17v. En voi ymmärtää kuinka jotkun kaverini "haaveleivat" puumanaisista eli vanhoista kurpista. Huhhuh

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis provoilee

Vierailija
2/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:23"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:59"]Lapsellisuushan on hyvä piirre ihmisessä. Itse olen tavallaan aika vakavamielinen, mutta keski-iän myötä olen alkanut taas kyllä löytää leikkisyyttä ja lapsenmielisyyttäkin takaisin itsestäni. Se oli nuorempana aika kadoksissa ja olin kauhea tosikko. Nuorempi mies löytyy talosta ;) [/quote] No ei aikaakaan kun se kyllästyy sun kuivaan ruttuvittuun ja vaihtaa hehkeään nuorikkoon

[/quote]

Tuota odotellessa:D

Olen 55v ja mieheni 50v eikä tuo vielä ole mihinkään lähdössä 20 vuoden jälkeenkään:) Nautin hänen hassuttelustaan ja kevyemmästä suhtautumisesta elämään, hän näyttää joka päivä ettei ole mitään syytä murehtia asioita. Ne tapahtuu jos on tapahtuakseen. On ihanaa kun toinen jaksaa sparrata ja ilahduttaa joka päivä, toki molemmin puolin!

Ennemmin näin päin kuin nuorempi nainen/vanhempii mies. Mitä nainen saa siitä (ellei sitten raha ole ainoa yhdessäpitävä syy)??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:58"]Naiset jotka seurustelevat vanhempien miesten kanssa ovat hutsuja ja onnenonkijoita.
[/quote] entä jos miehellä ei ole varaa => superrikas ei siis ole ja nainen maksaa omat viulut => onko nainen siis vielä hutsu? V..miten typerä mielipide.

Vierailija
4/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm, päivän aforismi:

yksinhuoltajat on lapsellisia

sorry ot :)

Vierailija
5/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen poikaystävääni vain vuoden vanhempi. Alettiinn lukioss seurustelemaan ja siitä kuiskittiin vaikka kuinka kauan kuinka mä semmosen pikkupojan kanssa oon ja kuinka oon hirvee puuma... 9kk oikeastaan ikäeroa. Mun luokalla oli pari joista toinen syntynyt tammikuussa ja toinen joulukuussa... Eikö ole sama asia?

Joka tapauksessa, pointtini on se, että kun vanhenee niin ikäeroilla ei ole väliä. Ellei ikäero ole sitten 20 vuotta ja enemmän. Kukaan ei 3kymppisenä mieti vuoden ikäeroja...

Vierailija
6/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä nyt oo Miestä nähnytkään, 25 v....kakara!

Vierailija
7/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka seurustelee naisen kanssa on heterokuplassa eläviä kaappihomoja. Hyi saatana että kuvottaa.

Vierailija
8/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka seurustelevat vanhempien miesten kanssa ovat hutsuja ja onnenonkijoita.

Vierailija
9/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisuushan on hyvä piirre ihmisessä. Itse olen tavallaan aika vakavamielinen, mutta keski-iän myötä olen alkanut taas kyllä löytää leikkisyyttä ja lapsenmielisyyttäkin takaisin itsestäni. Se oli nuorempana aika kadoksissa ja olin kauhea tosikko. Nuorempi mies löytyy talosta ;)

Vierailija
10/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin samanikäisten kanssa seurustelevia joskus 14-vuotiaana, koska sen ikäiset pojat näyttävät minusta usein 12-vuotiailta, mutta aikuisenahan iällä ei ole väliä.

Joku tehtailee provoja tästä aiheesta, mikä on pointti?

Vierailija
11/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhaa, taidat itsekin olla aika lapsellinen kun noin paljon on ikäeroa.
Mulla oli poikaystävään vuoden ikäero, minä vanhempi. En koe että olimme täysin eri tasolla, kuten voisi olettaa kahdeksan vuoden ikäerosta.

Vierailija
12/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka seurustelevat teinityttöjen kanssa ovat lapsellisia.

Vierailija
13/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää. Nää ikäprovot on jo aika kulunut aihe. Keksi parempi tai mene pihalle kun hieno kelikin siellä.

Vierailija
14/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:59"]Lapsellisuushan on hyvä piirre ihmisessä. Itse olen tavallaan aika vakavamielinen, mutta keski-iän myötä olen alkanut taas kyllä löytää leikkisyyttä ja lapsenmielisyyttäkin takaisin itsestäni. Se oli nuorempana aika kadoksissa ja olin kauhea tosikko. Nuorempi mies löytyy talosta ;)
[/quote]

No ei aikaakaan kun se kyllästyy sun kuivaan ruttuvittuun ja vaihtaa hehkeään nuorikkoon