Muita, joilla pitkä työmatka?
Miten jaksatte? Minä ajattelin, että kun kesälomalla lepään, jaksan taas jouluun asti. Paskat. Loma oli ja meni, tuntuu etten palautunut mitenkään, ja tuntuu yhtä kuolleelta kuin ennen lomaa.
Onko amfetamiini ainut ratkaisu?
Kommentit (24)
Hmm. Meillä on asuntolainaa enää seitsemän vuotta. Jos mä sitten vähän hellitän. Eihän tää kuulosta enää ollenkaan niin pahalle, kuin ylempänä olevan 19v...
Kilometrejä tulee 220 per päivä :/
-ap-
Haukkukaa Ihan vapaasti, mutta olen päättänyt jäädä sossun elätiksi, koska hoitoalalla palkka on surkea työmäärään nähden, arvostusta ei ole, saa raataa hullun lailla alimiehitetyssä paikassa. Kritiikkiä ei saa esittää. Jos uskallat kritisoida, se kostautuu työvuorolistassa yms. Olet kuin orja, pomon suosikit ( perseennuolijat), saavat kaikki parhaat vuorot yms. Kaikki raskaimmat sekä paskamaisimmat työt teetetään heillä, jotka uskaltavat olla eri mieltä asioista.
Mulla on työmatka ollut aina jotain 32km - 138km /suunta. Eli työmatkoihin on mennyt 40min-2h päivässä. Nautin ehdottomasti eniten n. 50km matkasta mihin menee siis 30min ajellessa. Kerkeän nollautua töistä ja saan olla hetken yksin. 32km oli liian lyhyt, työt tuli kotiin ja vitutti aina. Tuo 138km oli aika yksinäinen taival, aina kiire kotiin ja kiire töihin, ei mitään tekemistä matkalla. Koita jaksaa. Leipä on joskus pieninä murusina maailmalla, sanoi kerran minulle työmies joka matkasi amerikassa joka toinen viikko työn takia.
Omalla autolla 120km päivässä vuodesta toiseen. Joka toinen päivä mietin onko järkeä kuluttaa asfaltti puhki kodin ja työpaikan välillä. Asuntolainaa jäljellä 19 vuotta joten...