Mitä kaikkia maksullisia suoratoisto- tai kirjapalveluja teillä on käytössä ?
Kuuntelen paljon podcasteja ja heillä tuntuu olevan ihan kaikki käytössä ( toki varmaa osa yhteistöitäkin) .
Ja monilla kavereillani on monia myös.
Mitä kaikkia teillä on ? paljonko niihin menee kk rahaa.Itselläni on nyt Netflix ( 6 euroa, maksamme veljeni kanssa) ja Storytell , normaalisti 16 euroa, mutta etsin aina tarjouksia, joten nyt 90 senttiä. Miehelläni on ystäviesä kanssa HBo ja Disney. En tiedä hintoja.
Kommentit (26)
Elisa viihde Viaplay. Se on nyt suunnilleen 13 euroa kuussa, mutta nousee neljäänkymppiin, kun ensi viikolla otamme siihen urheilun mukaan formuloiden takia.
Disney+ on maksamani, olikohan se 89e vuodelta. Käyttöoikeudet on jaettu sisaruksilleni. Mies maksaa HBO Maxin ja Netflix on hänen kaverinsa tilaama. Välillä hyödynnän ilmaisjaksoja Elisa Viihde Viaplaysta tai CMoresta. Ilmaisista käytössä on Plex sekä VPN:n avulla useampi ruotsalainen suoratoistopalvelu.
Netflix, jonka tilauksen taidan lopettaa ja Cmoren vaihdoin just Discovery+:an, kun oli niin kallis. Vuosia pidin Cmorea ihan Emmerdalen takia, että voi viikon jaksot katsoa putkeen ilman mainoksia, mutta aika aikaansa kutakin ja oon köyhä niin vaihdoin puolta halvempaan Discovery+ josta voin katella murhadokumentteja ja TLC realityroskaa.
Mulla Bookbeat, mies maksaa Netflixiä ja Disney plussaa. Itse myönnän ottavani jonkun ruutuplussan (tai mitä näitä nyt on) jos tulee ensitreffit alttarilla tai diili. On vaan pakko päästä näkemään jaksot etukäteen :)