Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhteiskunnan tukiin pitäisi olla oikeus vasta 22-24-vuotiaana.

Vierailija
17.08.2015 |

Kyllä vanhempien pitäisi elättää lapsensa siihen saakka. Miksi nuorten annetaan itsenäistyä muiden rahoilla? Ei nippa nappa parikymppisellä ole mitään sellaista omaa elämää, miksi ei voisi asua lapsuudenkodissa. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ap:stä näemme (JÄLLEEN KERRAN), vian ei tarvitse olla iso kun se on päässä.

Vierailija
2/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi lasta, kihlattu ja talokin. Eikun äidin helmoihin takaisin, tykkää varmaan tosi hyvää kun tullaan sinne asumaan lasten kanssa, koska parikymppisellä ei ole mitään omaa elämää, minkä takia ei näin voisi tehdä :D N20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ikis keksinyt uuden vakioaiheen? Sullehan on jo vastattu miksi tämä ei käy. Suomessa yritetään saada ihmiset valmistumaan aikaisemmin. Kun monella paikkakunnalla ei ole mitään opiskelumahdollisuuksia, nuorten on muutettava pois kotoaan. Suomella ei ole vara siihen että lähdetään opiskelemaan vasta 24-vuotiaana.

Jos voisit nyt ystävällisesti keksiä taas jonkun uuden aiheen.

Vierailija
4/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan! Säästyneillä lapsilisillä hoidettaisiin monta vanhusta.

Vierailija
5/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ainakin oon tahkonu rahaa 18v asti, nyt 21-vuotiaana mietin et jos alkais nostaa tukia, on helppoo ja halpaa rahaa.

Vierailija
6/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko katkera jostain, AP?  En tarvitse tukia, olen 19v, mulla on ammatti, 4000e/kk palkka ja maksan omistusasuntoa avomieheni kanssa. Muutin pois 16v. En todellakaan palaisi takaisin äidin helmoihin.

Vierailija
7/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä aloittajalla, joka jauhaa tätä joka päivä, joku mielenterveysongelma?

Vierailija
9/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan totta lapsilisää maksetaan jopa ennen syntymää, ehdottomasti lapsilisät vasta yli parikymppisille.

Vierailija
10/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 18:07"]Onko tällä aloittajalla, joka jauhaa tätä joka päivä, joku mielenterveysongelma?
[/quote]
On! Hyvin vakava pakkoireidenhäiriö.

Vierailija
11/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitte ku joku alle 22-vuotiaana oikeesti asuu kotona ja on edes osittain vanhempien elätettävänä, niin sekään ei kelpaa :D