Puoli pulloa juotu ja nyt tekis mieli lähteä ajamaan
Mä haluaisin ajaa autoa ja kierrellä paikkoja. Please puhukaa mulle järkeä!
Kommentit (23)
Jos oot juonut maitoa, niin voit mennä. Jos jotain väkevämpää, niin sä pysyt siinä, ehkä lähde minnekään.
Tuskin haluat viettää aikaa vankilassa, jos ajat jonkun hengiltä kännissä.
1. Älä mene
2. Jos kuitenkin menet, tapa vain itsesi, äläkä muita.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 03:41"]
Mä oon hyvä kuski.
ap
[/quote]
Jokainen rattijuoppo on mielestään hyvä kuski kun on tarpeeksi kännissä. Humalassa ajaminen on maailman halveksituimpien tekojen joukossa. Älä tee mitään niin alhaista. Vain roskasakki harrastaa sellaista.
Oletko maanviljelijä? Sitten voit ajaa vapaasti kännissä ilman seuraamuksia.
Pieni lenkki, lähimmät kuppilat vaan...
ap.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 03:48"]
Pieni lenkki, lähimmät kuppilat vaan...
ap.
[/quote]
Jos olet juonut maitoa, vettä, limua yms. alkoholitonta juotavaa, senkus meet.
Jos olet juonut puoli pulloa keskikaljaa, lonkeroa tai siideriä (siis sellaisen 0,33 l pullon, sama vahvuus kuin keskikaljassa), siitä ei ole vaaraa. Vaikka toki mielellään ei ottaisi tippaakaan alkoholipitoista juomaa ennen kuin lähtee ajamaan.
Jos jotain väkevämpää, et vitussa lähde ajamaan. Olet silloin rehellisesti ihan helvetin idiootti ja typerys. Toivottavasti on trolli, vaikken ymmärrä, miks joku haluais trollaa tämmösellä asialla.
Nyt on muijan mazda ojassa voi vittu
ap.
https://www.wattpad.com/myworks/45981428-harryn-k%C3%A4sivarsilla
Pliis, rukoilen, kattokaa tää! Iha loistavaa tekstiä, uusi HP jos tohdin arvailla?
En oo vielä lähteny mihinkään, nyt alkaa jo pullon pohja näkyä. Mä voisin ajaa tosi hiljaa ja rauhallisesti.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 03:41"]
Mä oon hyvä kuski.
ap
[/quote]
öhö öhö. Tarvii olla pelittävät aivot sill hyvällä kuskilla.
Suosittelen sua psyykkaamaan itseäs niin, että sä sä vaikka tuhannen tujussa tajuut pysyä kakkoskuskina, takapenkillä tai kotona. Että on noi asiat olis veden kirkkaat sun aivoiissa....ei ole meinaan leikin asia.
Osta alkometri. Satasen luokkaa kun maksat, niin saat oikeasti kelvollisen. Silloin tiedät tasan tarkkaan, että milloin on hetki lähteä ajelulle ja milloin ei. Itselläni on monesti sellaisia aamuja, että tuntuu siltä että voisi lähteä ihan hyvin ajamaan, mutta toisaalta taas tuntuu siltä, että edelliseltä illalta on promilleita jäljellä. On oikeasti hyvä investointi. Kun niiden tarkkuudesta ei niin tiedä, niin jos näyttää enemmän kuin 0,2, niin tietää ettei kannata lähteä ajamaan.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 05:51"]
Im travelling
[/quote]real slow
Kotona on tylsäää......,