Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tinderistä?

Vierailija
11.08.2015 |

Onko pelkkä seksiseuran haku paikka?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka kukaan ole testannut sitä?

Vierailija
2/10 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta. Onneksi.

Vierailija
4/10 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Löysin sieltä rakkaani <3

Kirjoitin omaan profiiliini pienen kuvauksen itsestäni ja kuvani oli asiallinen. En saanut yhtään seksitarjousta, ainoastaan keskustelun avauksia fiksuilta miehiltä.

Vierailija
5/10 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Itse haen sieltä pelkästään seksiä, mutta todella moni mies tuntuu hakevan vakavaa seuraa tai/ja jopa vaimoa sieltä :D (Tai niin ne väittää, kuka miehistä nyt ottaa selvää...)

Vierailija
6/10 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin myös poikaystäväni Tinderin kautta. Paljon parempi vaihtoehto baarille.

Vierailija
7/10 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans hep, tinderistä mies ja kohta 1v 4kk yhdessä! Parhaalla kaverilla sama tilanne mutta ovat kihlautuneetkin jo. Facebookissa yksi tuttu puolestaan kiitti tinderiä, kuvituksena heidän vuosipäiväkuva, kihlajaiskuva sekä kesä-heinäkuussa syntynyt vauva.

Vierailija
8/10 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 10:16"]

Ei ole. Löysin sieltä rakkaani <3 Kirjoitin omaan profiiliini pienen kuvauksen itsestäni ja kuvani oli asiallinen. En saanut yhtään seksitarjousta, ainoastaan keskustelun avauksia fiksuilta miehiltä.

[/quote]

Itsellä oli täysin asiallinen kuva ja pääasiassa vain vonkaajia. En kyllä jaksanut käyttää kun ihan minimaalisen ajan, joten en osaa varmuudella sanoa olisiko tilanne parantunut pidemmällä aikavälillä.

Vierailija
9/10 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt viikon verran pyörinyt, ei mitään sanottavampaa keskustelua ole syntynyt, kuulumisia lähinnä vaihdettu. Mätsejä ja viestejä tulee niin paljon, ettei kukaan ole erityisemmin kolahtanut. Meninkin lähinnä tutustumaan, tuskin mitään treffejä saan aikaiseksi sopiakaan (sen verran vähän aikaa erosta).

Vierailija
10/10 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin löysin elämäni rakkauden tinderistä ja ollaan nyt yhdessä oltu "vasta" vuoden verran mutta monta monta hyvää vuotta yhdessä vielä edessä<3 tietenkin on siellä niitä kaikenmaailman vonkaajiakin ja ällötyksiäkin aikanaan tullut vastaan :D