Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisiko joku puolukkaa 15-20€ ämpäri hintaan?

Vierailija
01.10.2024 |

Kävin keräämässä itselleni jo tarvitsemani määrän puolukkaa ja yhden ämpärillisen keräämiseen meni noin 40 minuuttia ja mietin, että voisiko ämpärillisestä puolukkaa joku maksaa tuon verran vai olisiko hinta liian korkea? Päivässä ehtisin kuitenkin kerätä 5-7 ämpärillistä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perattuna myydään noin 25e. Alkaa olka jo ylikypsää. 

Vierailija
2/21 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolukkaa ei oikein kukaan halua joten en usko kannattavan tuolla hinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peratusta olen maksanut 20e ämpäri. Yleensä 20 /25e on ollut myynnissä fasekirppareilla yms.

Vierailija
4/21 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille ei kelpaa marjat. Itse laitoin tori.fi ilmoituksen että saa tulla ilmaiseksi keräämään musta ja punaherukkaa, mutta yhtään yhteyden ottoa ei tullut. Sinne jäi pensaisiin lähemmäs 100 litraa marjaa.

Vierailija
5/21 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisille ei kelpaa marjat. Itse laitoin tori.fi ilmoituksen että saa tulla ilmaiseksi keräämään musta ja punaherukkaa, mutta yhtään yhteyden ottoa ei tullut. Sinne jäi pensaisiin lähemmäs 100 litraa marjaa.

Liikaa vaivaa. Se on se este. Jopa työtön haluaa kaiken palveltuna. Tähän on tultu kun tuet ovat liian hyviä ja kaiken saa aina valmiina. Mieluummin hakevat eineksiä ruokajonoista.

Vierailija
6/21 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäin oli näitä annetaan omenoita ja herukoita ilmoituksia.  Kun ilmoituksen luki niin lopussa "tuo Juhlamokka paketti"

Vierailija
7/21 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15€ menee turhan halvalla. 

Vierailija
8/21 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin! Olisin myös poiminut marjat pensaista, jos paikka olisi edes suht lähellä. (Ei autoa, liikuntaeste.)

Vierailija
9/21 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit kerännyt itse ne marjat ja myynyt ämpäreittäin. Varmasti olisivat menneet kaupaksi. 

Vierailija
10/21 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikaa vaivaa. Se on se este. Jopa työtön haluaa kaiken palveltuna. Tähän on tultu kun tuet ovat liian hyviä ja kaiken saa aina valmiina. Mieluummin hakevat eineksiä ruokajonoista.

Mitä niillä marjoilla monikaan tekee? Vaikka tekisi niin ei ole aina mahdollista lähteä keräämään ja noutamaan. Eikä kiinnosta mehut tai hillot. On tuttuja maatalon emäntiä jotka käy töissä muualla ja ovat tarjonneet viinimarjojaan ja omenoitaan kun eivät itsekään niitä tarvi. Eli käytännön asiat. Marjapensaat on mennyttä aikaa. Mekin poistettiin ekassa omakotitalossa noin 30 marjapensasta ja 15 omenapuuta.

Vierailija
11/21 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perattuna myydään noin 25e. Alkaa olka jo ylikypsää. 

Juuri parhaimmillaan mehuun tai survokseen. Kyllä ostaisin tuolla hinnalla.

Vierailija
12/21 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä niillä marjoilla monikaan tekee? Vaikka tekisi niin ei ole aina mahdollista lähteä keräämään ja noutamaan. Eikä kiinnosta mehut tai hillot. On tuttuja maatalon emäntiä jotka käy töissä muualla ja ovat tarjonneet viinimarjojaan ja omenoitaan kun eivät itsekään niitä tarvi. Eli käytännön asiat. Marjapensaat on mennyttä aikaa. Mekin poistettiin ekassa omakotitalossa noin 30 marjapensasta ja 15 omenapuuta.

Marjoista tehdään mehua, ruokaa, käytetään leivontaan, makeisiin, syödään sellaisenaan.

Vierailija
13/21 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit kerännyt itse ne marjat ja myynyt ämpäreittäin. Varmasti olisivat menneet kaupaksi. 

Liikaa vaivaa :) Kyllä linnut niistä varmaan pääsi nauttimaan.

Vierailija
14/21 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyajan aikuiset ymmärrä marjojen päälle. Syövät vaan roskaruokaa ja juovat noccoa vai mikälie olikaan...

Vierailija
15/21 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin parikin ämpärillistä. Mies tykkää vispipuurosta.

Vierailija
16/21 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta on kohdillaan, kyllä 20€ voi maksaa ämpärillisestä.

Vierailija
17/21 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda se kiloon suppilovahveroja?

Vierailija
18/21 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaan ei tykkää marjoista?

Vierailija
19/21 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt että ihan terveet ihmiset jotka asuvat marjametsien vieressä ostavat marjat. Tai mikä siinä jos on rahaa. Eikä kukaan enää oikein tosiaan halua edes valmistaa mitään. 

Vierailija
20/21 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oonkin työtön, niin en suostuisi ostamaan 15 euron hintaan. Maksaisin ainakin sen 20e. Täällä ainakin välillä ollut jopa 30e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan