Kelpaako miehille syrjäytynyt nainen, jos on kaunis?
Mitäs luulette? Ja jos kelpaa, niin millaiselle? Päihdeongelmia ei ole, mt-ongelmaa kyllä, mutta ei mitään raivoamista tms. Ei paljon työkokemusta eikä kavereita. Hyvät seksitaidot.
Kommentit (82)
Ihan sama onko syrjäytynyt ja kaunis. Luonne ja persoona ratkaisee.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 01:18"]En pidä itseäni kauniina, mutta olen ihan nätti ja myös syrjäytynyt, introvertti luonteeltani. Kavereita ei mullakaan oikeen ole ja viikonloput kyhnään kotona. Vähän vaikee löytää ketään :( niin ja vielä neitsyt
20n
[/quote]
Mistä päin?
Introvertti nuorimies
Kelpaa samanlaisille eli itse syrjäytyneille tai muuten heikolla itsetunnolla varustetuilla miehille.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 01:18"]En pidä itseäni kauniina, mutta olen ihan nätti ja myös syrjäytynyt, introvertti luonteeltani. Kavereita ei mullakaan oikeen ole ja viikonloput kyhnään kotona. Vähän vaikee löytää ketään :( niin ja vielä neitsyt
20n
[/quote]
Mistä päin?
Introvertti nuorimies
[/quote]
Keski-suomi :)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 02:04"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 01:18"]En pidä itseäni kauniina, mutta olen ihan nätti ja myös syrjäytynyt, introvertti luonteeltani. Kavereita ei mullakaan oikeen ole ja viikonloput kyhnään kotona. Vähän vaikee löytää ketään :( niin ja vielä neitsyt
20n
[/quote]
Mistä päin?
Introvertti nuorimies
[/quote]
[/quote]
Mistä tarkemmin? Itse olen Oulusta.
Tota oon itse juuri miettiny. Vastakohdat viehättää ja sosiaalisen miehen kautta vois päästä syrjäytyneisyydestä. Mutta kelpaako heille sitten nainen jonka sosiaalinen elämä on lähes olematon
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 02:06"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 02:04"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 01:18"]En pidä itseäni kauniina, mutta olen ihan nätti ja myös syrjäytynyt, introvertti luonteeltani. Kavereita ei mullakaan oikeen ole ja viikonloput kyhnään kotona. Vähän vaikee löytää ketään :( niin ja vielä neitsyt
20n
[/quote]
Mistä päin?
Introvertti nuorimies
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jyväskylä :D Oulusta on jonkin verran matkaa
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 02:09"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 02:06"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 02:04"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 01:18"]En pidä itseäni kauniina, mutta olen ihan nätti ja myös syrjäytynyt, introvertti luonteeltani. Kavereita ei mullakaan oikeen ole ja viikonloput kyhnään kotona. Vähän vaikee löytää ketään :( niin ja vielä neitsyt
20n
[/quote]
Mistä päin?
Introvertti nuorimies
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
On vähän turhan paljon :(
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 02:09"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 02:06"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 02:04"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 01:18"]En pidä itseäni kauniina, mutta olen ihan nätti ja myös syrjäytynyt, introvertti luonteeltani. Kavereita ei mullakaan oikeen ole ja viikonloput kyhnään kotona. Vähän vaikee löytää ketään :( niin ja vielä neitsyt
20n
[/quote]
Mistä päin?
Introvertti nuorimies
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
On vähän turhan paljon :(
[/quote]
Joo :(
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 02:07"]
Tota oon itse juuri miettiny. Vastakohdat viehättää ja sosiaalisen miehen kautta vois päästä syrjäytyneisyydestä. Mutta kelpaako heille sitten nainen jonka sosiaalinen elämä on lähes olematon
[/quote]Ei kelpaa kuin ehkä siinä tapauksessa, että nainen on ulkoisesti huomattavasti korkeatasoisempi kuin mitä mies muuten saisi. Ja normaalilla sosiaalisella miehellähän riittää vientiä, eli johonkin ylipainoiseen tai kääpiökokoiseen rölliin on missin tyydyttävä.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 02:15"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 02:07"]
[/quote]Ei kelpaa kuin ehkä siinä tapauksessa, että nainen on ulkoisesti huomattavasti korkeatasoisempi kuin mitä mies muuten saisi. Ja normaalilla sosiaalisella miehellähän riittää vientiä, eli johonkin ylipainoiseen tai kääpiökokoiseen rölliin on missin tyydyttävä.
[/quote]
Jaa ai luonteella ei ole painoarvoa? Voi syrjäytynytkin olla huumorintajuinen ja hyvää seuraa vaikka ei viihdykkään ihmispaljouden keskellä
No kelpaa mutta haenkin lähinnä sihteeri/edustustehtäviin ja koska teen jatkuvasti itse yhdys sanavirheitä niin haenkin lähinnä hlöä jolla on edustuksellinen/tasokas ilmaisu ja voi hienosäätää kirjoituksiani ym.
Itseasiassa firman nimi voisi olla "Gameboy", tekisin youtubeen videoita jossa pelaan pelejä tajunnanräjäyttävien naisten kanssa. Ainiin en pelaa niitä pelejä enää. Täytyisi hommaa joku muksu siihen.. joku 9-13v skidi ja 20-25v kuuma pakkaus.. Eiköhän tolla kombolla saa katsojia.
Tosin kun naiset lähtee aina karkuun, viimeistään kun elehdin niitä lähtemään karkuun (eihän ne lähtisi pienestä säikystä jos olisivat oikeasti kiinnostuneita), täytyy pistää joku tuotantoyhtiö pystyyn ja lavastaa itsensä rikkaaksi.
Nainen ei käytännössä koskaan voi syrjäytyä niin pahasti kuin mies.
Syrjäytymisen ongelma eritoten parisuhdemarkkinoilla yhteiskunnassamme koskeekin lähinnä ja milteipä yksinomaan vain miehiä.
Vain naisethan syrjivät seksikumppania, jolla ei ole heille mitään kovin kummaa materiaalista tarjottavaa, ei esim. työpaikkaa, ei vakituisia tuloja yms. materiaalista hyvää.
Miehelle sensijaan ihan normaalinnäköinen näköinen nainen kelpaa kyllä ilman pankkitiliä ,autoa,korkeakoulututkintoa, varakkaita ja hyvässä yhteiskunnallisessa asemassa olevia sukulaisia yms.
Kaikki tuo on tietysti miehen silmissä parisuhdemarkkinoilla naisellekin plussaa,mutta kaiken tuon puuttuminenkaan ei kuitenkaan ole kenellekään naiselle( mitään lopulta ratkaisevaa ) miinusta .
Siinä mielessä eri sukupuolten kumppaninvalintakriteerit ovat todellakin erilaiset ja eri sääntöjen mukaan useimmilla määräytyvät. Mies on "luuseri" siinä vaiheessa kun hänen katsotaan 'hävinneen pelinsä' ,'menettäneen pelipanoksensa', 'luovuttaneen' tms.
Tasa-arvoinen yhteiskunta on siinä mielessä kyllä harhaa. Tasan eivät käy (sukupuolten) 'onnen lahjat' . 'Luuseri' nainen voi olla ainoastaan ryyppäämällä ulkonäkönsä lopullisesti pilalle. Siinäkin tapauksessa hän saa yhteiskunnalta enemmän apua,tukea ja ymmärtämystä kuin vastaavassa tilanteessa oleva mies.
Yhteiskunnan 'pelilaudalla' nainen pelaa pääsääntöisesti ulkonäöllään ja sijoittuu pelikentälle sen avulla, miehen pelipanokset (joista hänen pelimenestyksensä lasketaan ) ovat raha,materia (yleisesti ottaen), tittelit ,päteminen, vaikutus- ym. valta ja voima .
Ulkonäölläkin voi olla miehellekin plus-merkitystä,mutta vaikkei hänellä sitä niin kummasti olisikaan ,ei se kaikkien muiden pelipanosten ja taktiikan ollessa hänellä kunnossa merkitse hänen pelissään juuri mitään ratkaisevaa miinusta.
Eli siis aivan juuri päinvastoin kuin siinä tapauksessa jos hän olisi nainen .
Nämä säännöt ovat näin 'tasa-arvon aikana' vain peitetympiä ,siis ikäänkuin 'piilosäännöt' mutta käytännössä aivan yhtä vallitsevat yhteiskunnan 'avoimella pelilaudalla' kuin ennenkin.
Ennen niistä vain voitiin puhua rehellisemmin ja avoimesti-nykyään niistä on 'tasa-arvon ' nimissä vaiettava ,eivätkä varsinkaan miehet saa (edes niiden selvimmistä tai edes räikeimmistä eroista) mitään 'tasoituspisteitä' eivätkä varsinkaan valittaakoska mitään sosiaalisesti ja yhteiskunnallisesti vaikuttavia sukupuolieroavaisuuksia säännöissä ei tunnusteta olevankaan.
'Lasikaton' ylä- ja (huom!)myös sen ALApuolella on siis pääsääntöisesti vain miehiä. ALApuolella joka tapauksessa heitä on MONIN VERROIN enemmän ,kuin siellä yläpuolella .
Koko 'syrjäytyminen ' sana ansaitsisi joskus päästä oikein kunnolla yhteiskunnallisen tarkastelun ja keskustelun fokukseen nykyisen pelkän sananhokemisen sijasta.
Itse näin semi-syrjäytyneenä miehenä pääsin kerran pienen hetken nauttimaan positiivisen, elämäniloisen ja ulospäinsuuntautuneen naisen seurasta, ja täytyy myöntää, että tuon ohikiitävän lyhyen ajan antamalla elinvoimalla mennään vieläkin elämässä eteenpäin. En usko, että kukaan nainen kykenisi minua suoraan syvästä kuopastani ylös kiskomaan, mutta tuo pienikin pisara elämäneliksiiriä oli osoitus siitä mikä voima toisella ihmisellä voi parhaimmillaan olla.
Yksinviihtyvä = syrjäytynyt? Eikö aloittaja ja muut tähän vastailleet nuoret muka opiskele mitään?
Itse en ole kaunis, olen syrjäytynyt ja ilman ystäviä. Siitä huolimatta olen löytänyt ihanan miehen.
Mun on vaikee uskoo, et oikeesti kaunis nainen jäis kokonaan ilman miestä... ite oon nätti, puoliks ulkomaalainen, mutta todella ujo ja sisäänpäinkääntynyt ja suoraan sanottuna pystyn kunnolla kommunikoimaan vain muiden ongelmaisten ihmisten kanssa, esim päihdeongelmaisten. Ja mulla on myös persoonallisuushäiriö. Ja mä oon silti aina saanu helposti miesseuraa, lapseni isä seuras mua kotiin ja odotti kotipihan rapun edessä, niin alotin sen tapailun.
Jos on oikeesti nätti ja viehättävä, niin miehet ei kyllä jätä yksin... mutta ei mullekaan mitään rikas prinssi pelastaa köyhän naisen-tyyppistä ole tapahtunut. Olen poikaystäviä kohtaan yleensä aika aggressiivinen ja riitelen jatkuvasti, niin en tiedä enää, haluankokaan parisuhdetta enää tai ainakaan ns normaalia miestä, kun se menee sen saman kaavan mukaan kuitenkin. Mies alkaa vituttamaan, ja sit alkaa huudot ja tenttaukset mun puolelta ja mies lentää asunnosta pihalle, jonka jälkeen pyydän anteeks, kunnes sama taas alkaa.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 01:24"]
Ei normaali mies halua luuseria.
[/quote]
Ei sinullakaan taida olla kaikki kunnossa, kun pitää omaa asemaa pönkittää muita dissaamalla.