Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistähän löytys sellanen mies joka ei pelkäs mun vahvuutta

Vierailija
16.08.2015 |

ja kovuutta ja suorasukasuutta. Haluan olla alfa suhteessa. Mutta olen myös todella lojaali ja hellä jne

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ottaa vähintäänkin yhtä vahva puoliso. Ei herkät sun kanssa jaksa.

Vierailija
2/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:01"]

Sun pitää ottaa vähintäänkin yhtä vahva puoliso. Ei herkät sun kanssa jaksa.

[/quote]Tai ehkä jaksaa. Kun vastakohdat vetää puoleensa ja täydentää. Sillonhan nimenomaan ei vältt. tule mitään valtataistelua. Sen vuoksi haluan myös hieman nuoremman miehen. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat vätyksen, joka kaipaa äitihahmoa. Eivät ne uskalla tulla tosipaikassa iskemään, mutta iske sinä netistä. Suomessa on jokaista sinun kaltaista naista kohti ainakin tuhat vätysmiestä, joiden suurin unelma on olla tossun alla. Mutta älä sitten odota, että mies on kovin tuottava tai oma-aloitteinen missään suhteessa.

Vierailija
4/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni varmaan ajatteli samoin, että ottaa jonkun kiltin ja nuoremman, herkän että saa itse olla alfa. Ei ottanut lukuun, että herkkä sellaisen kovan käsittelyssä murtuu. Sinä sanot mielestäsi vain suoraan, ja ihmettelet kun hän tyhjästä vinkuu. Hän taas on sydänjuuriaan myöten loukkaantunut. Rikot vaan hänet.

Ota vaan toinen vahva, jonka kanssa voitte rauhassa ottaa matsia. Paljon parempi ennuste.

Vierailija
5/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:31"]Ota vaan toinen vahva, jonka kanssa voitte rauhassa ottaa matsia. Paljon parempi ennuste.[/quote]

Ei se toimi. Vahvojen pitää olla erittäin hyvin yhteensopivia, etteivät taistele suhdettaan tuhoon. Paremmin se toimii nyhverön kanssa, joka ei ole herkkä vaan vain henkisesti laiska. Se pätee molempiin suuntiin. Vahvoilla miehilläkin on usein tuollaiset naiset.

Vierailija
6/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alistumisfetissi eli mielelläni tottelisin. Vielä kun pakottaisit minut nuolemaan piikkikorkojasi ja istuisit päälleni olisi homma aika bueno. :)

Vierailija
7/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota toinen samanlainen nainen miehen sijaan. Siitä se autuus alkaa.

Vierailija
8/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:58"]ja kovuutta ja suorasukasuutta. Haluan olla alfa suhteessa. Mutta olen myös todella lojaali ja hellä jne
[/quote]

Ei alfa nalkuta.

Vierailija
9/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva vai kusipää?

Vierailija
10/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:54"]Vahva vai kusipää?
[/quote]
Niinpä. Nämä kovat, suorasukaiset ihmiset itse kuvittelevat, että kyse on luonteesta, temperamentistä jne. Me muut näemme asian toisin, täysin toisin.

Vierailija
11/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva nainen :DDD Kiitos että piristit päivää

Vierailija
12/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen vahva nainen, mutta en kova. Täysin eri asia.

Vierailija
13/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kaukana vahvasta. Sen todistaa se, että hän mainostaa vahvuuttaan. Hänen kanssaan on tarjolla draamaa draaman perään, suunnatonta menettämisen pelkoa ja epävakaata käytöstä kömpelösti kovuuteen verhottuna. Sori, ei jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän