Kuvaile persettäsi
Kommentit (56)
Kuulamma ihanan muotoinen, aika pieni. Omasta mielestäni naisellinen.
Iso, kuoppainen, pehmeä ja leveä; vähän suorakaiteen muotoinen
Valtaisa muodoton laardikasa. Hirveä. Olen lihonut 10 kg ja sen kyllä huomaa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:12"]Ruma maskuliininen lommoperse. Vihaan
[/quote]
Samanlainen täällä.
Täydellinen persu. Paras kohta fyysisessä muodossani ja saanut paljon huomiota. Treenattu muodokkaaksi. Muussa ulkonäössä ei sit olekaan hurraamista :D onnex on ees persu
Olen jätkä, mutta mulla on pyöreä perse. Naiset kuitenkin tykkäävät? Ainakin ovat puristelleet usein.
Kaksi puolikasta kannattelee jalkoja. Kelpaa istumiseen ja paskomiseen oikein hyvin
Mieheni mielestä ihana perse. Minusta se on melko iso.
Muistaakseni kokoa 40, kun koko muu tyttö 36... Välillä siis vähän tiellä ja vaatteiden kanssa ongelmallinen. Hyvän näköinen kyllä ;)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:06"]
Muistaakseni kokoa 40, kun koko muu tyttö 36... Välillä siis vähän tiellä ja vaatteiden kanssa ongelmallinen. Hyvän näköinen kyllä ;)
[/quote]
Uuh, tää on paras. Pieni nainen mutta iso peppu. Alkoi seisomaan, anteeksi.
Mallia laatikko, kuten suurimmalla osalla suomalaisia naisia.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:31"]
[/quote]
Onko sinne hyvä laittaa jotain jos on laatikkomallinen?
perseeni on tällä hetkellä täynnä finnejä! ai kamala.
Älkää suuttuko, mutta minä pidän pepustani. Se ei ole leveä mutta treenattu pyöreksi. Välillä laihduin kovasti ja liikuntani oli pelkkiä juoksulenkkejä. juoksu tekee hyvää koko kropalle, mutta kyykkäys, bodystep antaa pepulle jo muutakin muotoa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:31"]
[/quote]
Onko sinne hyvä laittaa jotain jos on laatikkomallinen?
[/quote]
Voihan sinne jotain panna piiloon.
Toimiva, käytännöllinen ja hieno.