Ymmärrätkö ihmisiä jotka ei oo röissä
Itse en!
Alotin röiden tekemisen 8-vuotiaana. Nää jotka valittaa ettei oo röitä ei ees yritä hakee niit, kyl röitä aina tekevälle löytyy!!!
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:02"]Mitäpä jos tutustuisit tän hetkiseen työtilanteeseen suomessa :)
[/quote]
Mitäpä jos menisit röihin??
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:02"]Ei kiinnosta ryöt. Joka päivä niitä tarjotaan mutta vastaan en ota. Ryöttömänä ja rahattomana on kivaa!
[/quote]
Röissä on paljon kivempaa!
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:49"]
Itse en! Alotin röiden tekemisen 8-vuotiaana. Nää jotka valittaa ettei oo röitä ei ees yritä hakee niit, kyl röitä aina tekevälle löytyy!!!
[/quote]
En ymmärrä ihmisiä jotka eivät ole omissa röissä. Toisten röissä taas on turha olla, kun asiallista korvaustahan siitä ei saa.
[/quote]
Samaa mieltä. Onneksi on omia röitä mitä tehdä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:49"]
Itse en! Alotin röiden tekemisen 8-vuotiaana. Nää jotka valittaa ettei oo röitä ei ees yritä hakee niit, kyl röitä aina tekevälle löytyy!!!
[/quote]
En ymmärrä ihmisiä jotka eivät ole omissa röissä. Toisten röissä taas on turha olla, kun asiallista korvaustahan siitä ei saa.
[/quote]
Samaa mieltä. Onneksi on omia röitä mitä tehdä.
[/quote]
Menisitte röihin heti paikalla!!
Minäpä olen röissä!! Ja kovasti röitä teenkin!!
Se röiden hakuprosessi saoithin paikoihin on hykyään aika nöyryyttävää ja häpäisevää hommoo?
Laiskurit paiskii muita hommia sillä aikaa kotnoa. Niitä samoja, joista te maksatte palkkaa lastentarhalle.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:18"]
Röissä käyminen tekee minusta onnellisen! Suosittelen lämpimästi teille laiskureille, jotka ette röitä tee..!
[/quote]
Minusta se teki onnettoman, siksi en käy röissä jossa työlpanokset varastetaan.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:57"]
En ymmärrä ihmisiä, jotka takertuu yhden kirjaimen kirjoitusvirheeseen niin, että tekevät oikein ketjujakin aiheesta.
[/quote]
Ei muuten ole kirjoitusvirhe. Sana on röi. Lähtöisin Uuno Turhapurolta.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:41"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:57"]
En ymmärrä ihmisiä, jotka takertuu yhden kirjaimen kirjoitusvirheeseen niin, että tekevät oikein ketjujakin aiheesta.
[/quote]
Ei muuten ole kirjoitusvirhe. Sana on röi. Lähtöisin Uuno Turhapurolta.
[/quote]
Jep.
Ihmisen pitää olla röissä tai roulussa, ellei sitten ole päälle 50v irtisanottu.
Mä oon ryötön. Siksi mä en oo röissä! Mutta ethän sä rampio tajuu.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:09"]Ren!
[/quote]
Miksi?!?