Mies ottaa kaiken kritiikkinä
Mitä tehdä kun mies ottaa kaiken sanomani kritiikkinä?
On ollut pahalla tuulella nyt enemmän tai vähemmän kaksi vuotta. Ajattelin ensin, että miesten vaihdevuodet. Mutta tilanne vain kärjistyy.
Mies on puolustuskannalla ja huutaa pienistä asioista. Esimerkki : hän sanoi, katso vaan sitä ohjelmaa mitä haluat. Minä sanoin, en katsokaan sitä tänään, en katso nyt telkkaria joten katso sinä mitä haluat, eikös se ollut se elokuva X minkä halusit nähdä? Siinä luen kirjaa ja mies selailee telkkaria ja alkaa katsoa jotain. Kysyin että no mitäs katsot ? Vastaus : ” NO SITÄ ELOKUVAA X SITÄHÄN SINÄ HALUSIT KATSOA!!” Seuraa huuto että minä en kuuntele, vaadin katsomaan elokuvaa X enkä olekaan sitten kiinnostunut, ja 10minuutin monologi siitä miten keskustelu meni ennen sitä. Jos sanon selvä, anteeksi käsitin väärin jatkuu huuto KAI VÄÄRIN KÄSITÄT KUN ET KUUNTELE! Jne.
Toinen tilanne tänään. Mies lähdössä ulos lapsen kanssa. Lapsella ei sukkia. Mies on ulkovaatteissa jo ja vein lapselle sukat. Kysyin onko lattialla olevat vaatteet puhtaita vai likaisia . Vastaus NO PUHTAITA MUTTA KUN TULET SIIHEN TIELLE KUN YRITÄN JÄRJESTÄÄ NÄMÄ PYYKIT .. jne huutaen.
Ja sitten perään huusi vielä että minulla on asenneongelma ja kritisoin häntä kokoajan että se kun annoin lapselle sukat ja kysyin onko pyykit puhtaita vai likaisia oli kritiikkiä.
Tuntuu että sanon mitä tahansa mies sanoittaa tilanteen niin jälkeen päin minulle, että minä olen kritisoinut häntä niin ja näin. Vaikka en olisi sanonut mitään. Mies myös hokee että minä en selvästi halua olla hänen kanssaan ja olen hänen kanssa vain pakosta , vitsailee asialla koko ajan. Se on todella outoa ja vaivaannuttavaa. Jos vaikka olemme lenkillä, vitsailee yhtäkkiä ihan puun takaa että niin, kun sinun elämäsi on niin kamalaa kun olet jumissa kanssani.
Olen yrittänyt saada miestä avautumaan ja keskustelemaan, ei onnistu. Olen yrittänyt kysyä sovitaanko kirjallisia sääntöjä asioista ja kodinhoitovastuista, ei suostu. Sitten kun niitä sääntöjä ei ole niin helppo hänen taas syyttää että minä kritisoin/ en tee jotain asiaa kun mitään ei ole sovittu.
Hän suoraan sanottuna tuntuu keksivän päästään asioita. Olemme keskustelleet hamsterin hankinnasta lapselle. Ehdotin että tehtäisiin hoitokalenteri niin pysytään kartalla kumpi hoitanut eläimen milloin- ei suostu. Kommentoi vaan että turha tehdä kalenteria koska minä kuulema joka tapauksesa valitan, kritisoin enkä pidä omaa osaani vastuusta . Mikä ei pidä paikkansa ! Hän maalaa aivan outoja kuvia asioista.
Olisiko täällä ketään samantyyppistä ihmistä paikalla, joka käyttäytyy kuin mieheni ja osaisi selittää mistä kiikastaa? Mikä on paras toimintamalli tällaisen ihmisen kanssa? Vetäytyminen / hiljaisuus/ rehellisyys… mitä.
Antakaa vinkkejä. En haluaisi erota kun meillä on hyvä elämä yhdessä silloin kun on. Viime aikoina vaan on tuntunut että olen todella huono kumppani ja teen puolisoni onnettomaksi. Koitan jaksaa yrittää mutta en voi sille mitään että alkaa turhauttaa ja masentaa, kuunnella jatkuvaa valitusta.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä sun ukollasi on toinen ja yrittää mahdottomaksi heittäytymällä saada sinut kyllästymään ja hakemaan eroa. Pääsee sen toisen suhteensa kanssa yhteen ilman, että täytyy selitellä sukulaisille että miksi erositte ja sinua aletaan pitämään tarinan pahiksena kun tuolla lailla menit hyvän liiton rikkomaan. Myhäilee sitten tyytyväisenä uuden muijan kanssa, kunnes kyllästyy siihenkin, hankkii seuraavan sivusuhteen ja aloittaa draamailun taas alusta. Näin se käy. Tää on näin minäminäminä-miehiä.
Juuri tämä on hyvin looginen selitys tuollaiselle, muuttuneelle käytökselle.
Myönnän että olen kysynyt tätä mieheltä suoraan. Koska välillä hän on vain niin outo. Ja hän on vannonut ettei ikinä pettäisi eikä ole suhdetta. Kysyin tätä aivan vastikään kun mies sai ihmeellisen kohtauksen siitä kun minun ja lasten reissu meinasi peruuntua. Hänen oma viikonloppunsa meinasi peruuntua siis myös. Mies käytännössä omalla oikuttelullaan pakotti meidät lähtemään silti koska olin luvannut hänelle sen vlopun. Vaikka oli myös oikeita syitä olla lähtemättä. Silloin nousi minulla jokin epäilys ja aavistus ja kysyin. Ja vannoi ettei ole suhdetta. Ei suuttunut tosin ja sanoi että yhtä hyvin voisi epäillä minua suhteesta koska työni on eri paikkakunnalla. Ap
Mun ex- mies ja lasten isä muuttui aivan samanlaiseksi. Kylmät väreet meni selässä kun luin ap:n kirjoituksia. Ja taustalla oli miehen salasuhde työkaveriin. Eikä myöntänyt pettämistä ennen kuin itse tein salapoliisin työn ja sain pettämisen selville.
Sano mun sanoneen, että miehelläsi on toinen nainen. Mun ex petti minua työpäiviensä aikana.
Mä olen jotenkin luullut että tämä ihmisen muuttuminen inhottavaksi on urbaani legenda eikä totta.
Miten sait selville ? Ap
Lopetin kysymisen mahdollisesta pettämisestä, jotta mies ei olisi liian varovainen ja peittelisi jälkiä.
Aloin tutkimaan joka päivä salaa miehen takkien ja housujen taskut. Lisäksi tutkin miehen läppärilaukun joka päivä. Ja löysin todisteet.
Taskuista löytyi lounasravintolakuitteja, hän oli ostanut aina kaksi annosta. Läppärilaukusta löytyi salarakastajalta saatuja kortteja. Lisäksi löysin miehen tulostamaan avioerohakemuksen hänen repusta, mies ei ollut puhunut mulle erosta mitään.
Mitä mies sanoi kun kohtasit hänet näiden kanssa ? Karmeaa.
Vierailija kirjoitti:
Andropaussi. Lääkäriin.
Mitä tälle voi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä sun ukollasi on toinen ja yrittää mahdottomaksi heittäytymällä saada sinut kyllästymään ja hakemaan eroa. Pääsee sen toisen suhteensa kanssa yhteen ilman, että täytyy selitellä sukulaisille että miksi erositte ja sinua aletaan pitämään tarinan pahiksena kun tuolla lailla menit hyvän liiton rikkomaan. Myhäilee sitten tyytyväisenä uuden muijan kanssa, kunnes kyllästyy siihenkin, hankkii seuraavan sivusuhteen ja aloittaa draamailun taas alusta. Näin se käy. Tää on näin minäminäminä-miehiä.
Myönnän että olen kysynyt tätä mieheltä suoraan. Koska välillä hän on vain niin outo. Ja hän on vannonut ettei ikinä pettäisi eikä ole suhdetta. Kysyin tätä aivan vastikään kun mies sai ihmeellisen kohtauksen siitä kun minun ja lasten reissu meinasi peruuntua. Hänen oma viikonloppunsa meinasi peruuntua siis myös. Mies käytännössä omalla oikuttelullaan pakotti meidät lähtemään silti koska olin luvannut hänelle sen vlopun. Vaikka oli myös oikeita syitä olla lähtemättä. Silloin nousi minulla jokin epäilys ja aavistus ja kysyin. Ja vannoi ettei ole suhdetta. Ei suuttunut tosin ja sanoi että yhtä hyvin voisi epäillä minua suhteesta koska työni on eri paikkakunnalla. Ap
Mun ex- mies ja lasten isä muuttui aivan samanlaiseksi. Kylmät väreet meni selässä kun luin ap:n kirjoituksia. Ja taustalla oli miehen salasuhde työkaveriin. Eikä myöntänyt pettämistä ennen kuin itse tein salapoliisin työn ja sain pettämisen selville.
Sano mun sanoneen, että miehelläsi on toinen nainen. Mun ex petti minua työpäiviensä aikana.
Mä olen jotenkin luullut että tämä ihmisen muuttuminen inhottavaksi on urbaani legenda eikä totta.
Miten sait selville ? Ap
Lopetin kysymisen mahdollisesta pettämisestä, jotta mies ei olisi liian varovainen ja peittelisi jälkiä.
Aloin tutkimaan joka päivä salaa miehen takkien ja housujen taskut. Lisäksi tutkin miehen läppärilaukun joka päivä. Ja löysin todisteet.
Taskuista löytyi lounasravintolakuitteja, hän oli ostanut aina kaksi annosta. Läppärilaukusta löytyi salarakastajalta saatuja kortteja. Lisäksi löysin miehen tulostamaan avioerohakemuksen hänen repusta, mies ei ollut puhunut mulle erosta mitään.
Tämän innoittamana menin tutkimaan mieheni tietokonetta. Löysin hyväksyttyjä lainoja viime lokakuulta , toinen 8500 euroa ja toinen 5000 euroa . Molemmat myönnetty samana päivänä .
Ja olemassaoleva yksi laina vajaa 3000 euroa.
Meillä on omat tilit ja erilliset rahat. S-tiliä käytetään taloustilinä, meillä ei ole muuten yhteisiä arkipäivän tilejä että pääsisin näkemään miehen pankkitilin tilannetta tms.
Siis ensimmäinen ajatus on että mies pelaa. Mihin ihmeeseen muuhun tuollaiset rahat ? Mies ei ole yhtään pelaajatyyppiä.
Mihin muuhun voi tarvita yllättäen 13500 kuin peleihin tai huumeisiin . Nyt olen kyllä todella ymmälläni.
Ap
Eksäni oli todella räjähdysherkkä silloin, kun oli hävinnyt paljon rahaa peleihin. Salaa hänkin pelasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sait selville ? Ap
Tämän innoittamana menin tutkimaan mieheni tietokonetta. Löysin hyväksyttyjä lainoja viime lokakuulta , toinen 8500 euroa ja toinen 5000 euroa . Molemmat myönnetty samana päivänä .
Ja olemassaoleva yksi laina vajaa 3000 euroa.
Meillä on omat tilit ja erilliset rahat. S-tiliä käytetään taloustilinä, meillä ei ole muuten yhteisiä arkipäivän tilejä että pääsisin näkemään miehen pankkitilin tilannetta tms.Siis ensimmäinen ajatus on että mies pelaa. Mihin ihmeeseen muuhun tuollaiset rahat ? Mies ei ole yhtään pelaajatyyppiä.
Mihin muuhun voi tarvita yllättäen 13500 kuin peleihin tai huumeisiin . Nyt olen kyllä todella ymmälläni.
Ap
Hän on velkaa jollekin ihmiselle jostain ja maksoi velan pois.
Tai maksoi salarakkaan kuluja (salarakkaan auto, verovelat ym).
Tai on haksahtanut netissä nigerialaiseen romanssihuijariin, joka lypsänyt rahaa. Nyt mies tajunnut että häntä on huijattu.
Tsekkaa miehen sähköposti, jos pääset sinne.
Mun suositus on että pistät nyt miehen seinää vasten todisteiden kanssa. Sanot, että tiedät näistä lainoista ja että sulla on vahva käsitys siitä mihin rahat käytetty (vaikka ei oikeasti olekaan). Sitten kysyt mieheltä, että miksi hän on toiminut näin.
Sieltä se totuus tulee kun jää kiinni ja on paniikissa.
T. Se jonka miehellä oli avioerohakemus printattuna reppuun
Outoa. Kallistuisin kyllä valitettavasti myös tuohon uskottomuusepäilyslinjalle. Omakin eksä muuttui sivusuhteen myötä ilman mitään selitystä äkillisesti murrosikäisen tasolle. Syytteli minua vain koko ajan ja keksi ihan päästä kaikkea, mitä minä olisin muka tehnyt tai jättänyt tekemättä. Jälkikäteen huomasin, että hän projektoi omia tekojaan ja sen toisen naisen mielenterveysongelmia minuun. Ei suostunut puhumaan enää mistään, ja oli kiinnostunut tietämään vain sen milloin olen lähdössä työreissuun ja tulossa takaisin kotiin.
Varjeleeko mies puhelintaan? Vastaako hän puheluihisi ja viesteihisi viiveellä? Onko puhelin aina äänettömällä? Itse tekisin niin, että esimerkiksi yöllä piilottaisin miehen puhelimen johonkin, mihin signaali ei yllä (vaikka peltirasiaan oman auton vararengastilaan), ja hän huomaisi puhelimen poissaolon vasta aamulla töihin lähtiessään. Katsoisin, reagoisiko hän ylimitoitetusti puhelimen poissaoloon.
Lainoihin en osaa sanoa mitään. Voiko olla mahdollista, että hän olisi pettämispäissänsä ostanut toiselle naiselle rakkaudenosoituksena vaikka auton?
Jos tuota velka-asiaa ei olisi, minusta kuulostaa vaan elämäänsä pettyneen keski-ikäisen miehen kiukuttelulta. Siihen parasta on että suhtautuu kuin söpön mutta kiukkuisen gerbiilin sähinään: painaa nenästä ja sanoo "puppiduu söpöliini, onko taas mennyt möksöpulveria pöksyyn" tai jotain vastaavaa. Mutta kun on nuo oudot lainat niin lienee jotain vakavampaa kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Outoa. Kallistuisin kyllä valitettavasti myös tuohon uskottomuusepäilyslinjalle. Omakin eksä muuttui sivusuhteen myötä ilman mitään selitystä äkillisesti murrosikäisen tasolle. Syytteli minua vain koko ajan ja keksi ihan päästä kaikkea, mitä minä olisin muka tehnyt tai jättänyt tekemättä. Jälkikäteen huomasin, että hän projektoi omia tekojaan ja sen toisen naisen mielenterveysongelmia minuun. Ei suostunut puhumaan enää mistään, ja oli kiinnostunut tietämään vain sen milloin olen lähdössä työreissuun ja tulossa takaisin kotiin.
Varjeleeko mies puhelintaan? Vastaako hän puheluihisi ja viesteihisi viiveellä? Onko puhelin aina äänettömällä? Itse tekisin niin, että esimerkiksi yöllä piilottaisin miehen puhelimen johonkin, mihin signaali ei yllä (vaikka peltirasiaan oman auton vararengastilaan), ja hän huomaisi puhelimen poissaolon vasta aamulla töihin lähtiessään. Katsoisin, reagoisiko hän ylimitoitetusti puhelimen poissaoloon.
Lainoihin en osaa sanoa mitään. Voiko olla mahdollista, että hän olisi pettämispäissänsä ostanut toiselle naiselle rakkaudenosoituksena vaikka auton?
Siis eih… miehen vanhalle eksälle, jonka tiedän muuta kautta (pieni paikkakunta) , ilmeistyi uusi auto juuri noihin aikoihin. Muistan nähneeni hänet uuden auton kanssa loka/marraskuussa. Ja tunnen ihmisen muuta kautta. Jostain syystä minullekin tuli intuitiivisesti mieleen auto tuosta rahamäärästä. Muistan nähneeni auton ja miehen eksän ja kiinnittäneeni siihen huomiota koska se oli sen tyyppinen, minkä itse haluaisin. Onkohan tämä juttu nyt lähdössä vainoharhan puolelle 😅😬 en ymmärrä miten se auto pälkähti mieleeni kun mietin, mikä voisi maksaa tuon verran.
Yritin keskustella miehen kanssa hänen taloudellisesta tilanteesta,kierrellen onko pelannut tms. en saanut mitään irti. Lainat sain selville hänen sähköpostista. En voi myöntää lukeneeni hänen sähköposteja. Mies ei luottaisi minuun enää yhtään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eih… miehen vanhalle eksälle, jonka tiedän muuta kautta (pieni paikkakunta) , ilmeistyi uusi auto juuri noihin aikoihin. Muistan nähneeni hänet uuden auton kanssa loka/marraskuussa. Ja tunnen ihmisen muuta kautta. Jostain syystä minullekin tuli intuitiivisesti mieleen auto tuosta rahamäärästä. Muistan nähneeni auton ja miehen eksän ja kiinnittäneeni siihen huomiota koska se oli sen tyyppinen, minkä itse haluaisin. Onkohan tämä juttu nyt lähdössä vainoharhan puolelle 😅😬 en ymmärrä miten se auto pälkähti mieleeni kun mietin, mikä voisi maksaa tuon verran.
Yritin keskustella miehen kanssa hänen taloudellisesta tilanteesta,kierrellen onko pelannut tms. en saanut mitään irti. Lainat sain selville hänen sähköpostista. En voi myöntää lukeneeni hänen sähköposteja. Mies ei luottaisi minuun enää yhtään. Ap
Mutta onhan tämä helvetin outoa mihin perheellinen mies on tarvinnut tuollaiset rahat ?
Säästöjä on osakerahastoissa, sen verran tiedän. Mutta mihin hän on tarvinnut nuo rahat . Meille kotiin ei ole tehty mitään hankintoja. Ei ole ollut remppaa ei mitään mihin menisi edes murto-osa. Minulle mies vaan puhuu miten rahat on tiukilla ja täytyy säästää.
Mutta jos otan sähköpostista todisteet lainoista on kyllä helvetti irti koska sähköpostin lukeminen on paha luottamuksen rikkomus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nythän se luottamus on jo mennyt. Mies on ottanut tietämättäsi lainoja, ei kerro mitä tarkoitusta varten ja hänen maksukykynsä oman perheen menoihin on heikentynyt salalainan vuoksi.
Ei sulla ole mitään menetettävää enää. Tää on lopun alkua teidän suhteelle. Ei se salalaina katoa vaikka et puhuisi siitä.
Nyt ehdotan toista tulokulmaa. Nimittäin rehellisyys maan perii.
Sanot miehelle, että koska olet käyttäytynyt todella oudosti ja vihamielisesti minua kohtaan , minulla oli vahva epäilys että jotain normaalista poikkeavaa on tekeillä. Ja että katsoin sähköpostisi koska koin että salaat puolisoltasi jotain. Ja että näit lainat ja että sulla on vahva käsitys siitä mihin raha on käytetty (vaikka ei olekaan) ja haluat että mies kertoi totuuden siitä mihin raha on käytetty.
Lapsiperheen isä ei todellakaan voi maksaa eksänsä autoja. Ehkä niillä on vielä seksisuhde ja exä kiristi maksamaan autonsa tai paljastaa sulle heidän salasuhteen. Tai jotain vastaavaa.
Kuten joku tuolla edellä hyvin selkeästi ilmaisi: jos se näyttää paskalta ja haisee paskalta, se todennäköisesti on paskaa.
Itse en vielä suoraan alkaisi tenttaamaan miestä, koska noin vähäisillä todisteilla hän vain kieltäisi kaiken. Yrittäisin ehkä selvittää jotain kautta, että missä päin se eksä asuu. Sitten kun mies on taas oudolta kuulostaviin syihin vedoten poissa, käväisisin katsomassa, onko miehesi auto hänen eksän asuinpaikassa.
Itsekin luulin olevani vain vainoharhainen, koska mieheni käyttäytyi niin oudosti. Vaikka kaikki merkit viittasivat pettämiseen ja intuitioni huusi pääni sisällä jonkun olevan pahasti pielessä, niin mies pystyi silti pitämään minut vuoden pimennossa. Koko tuon ajan elin jatkuvassa ahdistuksessa ja epätietoisuudessa. Se oli todella kuluttavaa. Pahimpien epäilysten keskellä luulin, että olen tulossa hulluksi. Luotin mieheen loppuun asti, koska hän oli aina ollut niin rehellisen ja luotettavan miehen maineessa, ja tuominnut pettämisen jyrkästi. Ilman minun sokeaa luottamistani hän ei varmasti olisi voinut jatkaa pettämistään noin kauaa.
Olen luvamnut itselleni, että jatkossa kuuntelen itseäni herkemmin enkä anna enää kenenkään kohdella itseäni huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Kuten joku tuolla edellä hyvin selkeästi ilmaisi: jos se näyttää paskalta ja haisee paskalta, se todennäköisesti on paskaa.
Itse en vielä suoraan alkaisi tenttaamaan miestä, koska noin vähäisillä todisteilla hän vain kieltäisi kaiken. Yrittäisin ehkä selvittää jotain kautta, että missä päin se eksä asuu. Sitten kun mies on taas oudolta kuulostaviin syihin vedoten poissa, käväisisin katsomassa, onko miehesi auto hänen eksän asuinpaikassa.
Itsekin luulin olevani vain vainoharhainen, koska mieheni käyttäytyi niin oudosti. Vaikka kaikki merkit viittasivat pettämiseen ja intuitioni huusi pääni sisällä jonkun olevan pahasti pielessä, niin mies pystyi silti pitämään minut vuoden pimennossa. Koko tuon ajan elin jatkuvassa ahdistuksessa ja epätietoisuudessa. Se oli todella kuluttavaa. Pahimpien epäilysten keskellä luulin, että olen tulossa hulluksi. Luotin mieheen loppuun asti, koska hän oli aina ollut niin rehellisen ja luotettavan miehen maineessa, ja tuominnut pettämisen jyrkästi. Ilman minun sokeaa luottamistani hän ei varmasti olisi voinut jatkaa pettämistään noin kauaa.
Olen luvamnut itselleni, että jatkossa kuuntelen itseäni herkemmin enkä anna enää kenenkään kohdella itseäni huonosti.
Mieheni on samanlainen, hyvin jyrkästi tuomitsee pettämisen. Aina ollut sellainen ja vannonut että koskaan hän ei pettäisi. Ahdistaa kyllä nyt tämä tilanne. Tutkin sähköpostit tarkemmin ja otan kuvakaappaukset. Ja jos vain pääsisin jotenkin miehen puhelimelle mutta sitä tosiaan varjelee aivan totaalisesti, en saa ottaa edes kuvia miehen puhelimella. Sanoo että ei siksi anna ettei mene asetukset sekaisin.
Nyt menen nukkumaan tältä päivää, mutta tulen tänne kertomaan kun asia edistyy mihinkään suuntaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Samat kokemukset täälläkin. Siitä, että luulee tulevansa hulluksi, ahdistus, kaikki.
Mutta tärkeimpänä sanon minäkin, että kuunnelkaa intuitiotanne. Heh, tämä oli vinkki jonka sain naiselta, jonka kanssa exäni minua petti. Kummankin intuitio sanoi että nyt ei ole kaikki ihan kunnossa eikä ollutkaan. Terkkuja vaan jos tunnistat, paskaa oli mutta se jäi onneksi taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on samanlainen, hyvin jyrkästi tuomitsee pettämisen. Aina ollut sellainen ja vannonut että koskaan hän ei pettäisi. Ahdistaa kyllä nyt tämä tilanne. Tutkin sähköpostit tarkemmin ja otan kuvakaappaukset. Ja jos vain pääsisin jotenkin miehen puhelimelle mutta sitä tosiaan varjelee aivan totaalisesti, en saa ottaa edes kuvia miehen puhelimella. Sanoo että ei siksi anna ettei mene asetukset sekaisin.
Nyt menen nukkumaan tältä päivää, mutta tulen tänne kertomaan kun asia edistyy mihinkään suuntaan.
Ap
No tuo puhelimen ylisuojelu vahvisti salasuhteen. Sillä on toinen nainen ja puhelin täynnä viestejä ja kuvia naisen kanssa. Ei siinä puhelimessa mene asetukset sekaisin kun kuvia ottaa😀
Mun ex piti myös puhelintaan koko ajan kädessä tai taskussa kun salasuhde oli menossa. Otti puhelimen suihkuun ja vessaankin. Ja mun ex oli uskovaisista kodista eli en olisi ikinä uskonut että pettää.
Voi siskoseni, meitä petettyjä on maailma valitettavasti täynnä. Nyt teet toimintasuunnitelman: sun täytyy saada tunnustus mieheltä ja sen lisäksi hoitaa eron käytännön toimet.
T. Se jonka mieheltä löytyi printattu avioerohakemus repusta
Vierailija kirjoitti:
Ja mun ex oli uskovaisista kodista eli en olisi ikinä uskonut että pettää.
Lestoissakin on paljon pettureita, koska ne lahkon miehet on p:n perään. Se ero tosin meihin syntisiin verrattuna, että antavat toisilleen myös syntinsä anteeksi, joten on helppoa jatkaa myös sitä pettämistäkin.
Kannattaa varautua myös siihen, että tunnustusta kalastellessa mies todennäköisesti valehtelee päin naamaa ja yrittää kaikkia samoja manipulointikeinoja, mitä on sinua vastaan tähänkin mennessä käyttänyt. Hän tulee tiuskimaan ja raivostumaan ja kääntämään asiat sinun syyksesi. Hän yrittää kääntää näkökulman siihen, kuinka ilkeästi sinä et ole luottanut häneen. Sitten tunnustuksen jälkeen hän tulee syyttämään teidän parisuhteen huonoutta ja haluaa saada sinut luulemaan sen olevan syy pettämiselle (mikä ei pidä paikkansa, koska ei teidän parisuhteenne pettänyt, vaan miehesi petti). Sitten hän ei tule suostumaan luopumaan eksästä ainakaan ihan heti. Lopulta hän voi pyrkiä myös poistua paikalta eksän luokse.
Itse yrittäisin järjestää lapsille etukäteen hoitopaikan pariksi päiväksi. Sitten tunnustushetkeä varten yrittäisin saada jonkun luotettavan ihmisen sinulle rinnalle, koska miehesi tulee manipuloimaan sinua. Piilottaisin etukäteen autonavaimet, jotta mies ei pääse poistumaan paikalta. Piilottaisin myös hänen puhelimensa, jotta hänen olisi pakko keskittyä täysin sinuun eikä eksäänsä. Hakisin valmiiksi Väestöliiton sivuilta tekstit "sinulle, joka olet ollut uskoton" ja "sinulle, jonka puoliso on ollut uskoton", ja kävisin ne välittömästi puolison kanssa läpi. Siinä on hyvä rautalankamalli, jolla pettämisen jälkeen on järkevää toimia.
Jätä tuo hyypiö luuseri saman tien, suurin osa miehistä Suomessa on muutenkin näissä ryhmissä:
-narsistit
-sosiopaatit
-psykopaatit
-perheväkivaltaiset ja väkivaltaiset
-alkoholistit ja narkkarit
Vien sut mielelläni syömään jokin ilta ja kirjoitan sulle omatekemän rakkausrunon ja kerron sulle miten ihana ja upea ja tärkeä nainen sä oot... :)
Pakko kommentoida. Ensin on saatava tietää miksi velat.
Onko mies masentunut kun käytös tuollaista? Mihin käyttänyt rahat niin monta vaihtoehtoa.
Pelaamiseen saadakseen jotain muutosta tai jännitystä arkeen?
Onko ollut omilla lomilla tietämättäsi? Poissa töistä ja kuitenkin kulut juoksee, joten jos on ottanut palkatonta niin jostain saatava "palkkarahat".
Joku kiristää jollain kuten joku ehdotti exää? Tee kuten tuo joku neuvoi ja katso mihin mies menee kun jää yksin. Kiristäjä saattaa olla myös joku ihan joku muukin, joka uhannut paljastaa miehen uskottomuuden johonkin ihan muuhun naiseen tai juttuun.
Oletteko kauan olleet yhdessä? Riittääkö tulot elämäänne eikä uskalla sanoa, ettei riitä ja joutunut ottamaan velkaa?
Käyttääkö huumeita?
Masennusta veikkaan vahvasti, mutta kyllä täytyy selvittää jotenkin mihin rahat käytetty eli ilmeisesti maksettu käteisellä jotain ymmärsinkö oikein ja jo se rajaa vaihtoehtoja.
Tuo vaihtoehto, että käsittääkseni ei-rikas ostaa eksälle auton niin ei ole normikauraa ilman jotain velvoitetta eli joko on suhde tai eksä kiristänyt suhteen paljastamisella. Kiristäminen on laitonta. Eksän voi saada tuosta tuomiolle.
Onko miehellä joku hyvä ystävä jolta voit luottamuksella kysyä tietääkö mikä miestä vaivaa? Onko puhunut jotain? Ei tarvi kertoa siitä mitä olet saanut tietää vaan seuraa ystävän reaktioita ja mitä kertoo.
Mikäli masennus niin hänet täytyy saada lääkäriin. Miehillä tulee 30 ja 40 vuoden taitteissa joku kriisi monella.
Auts, tuo avioerohakemus 😬 otan osaa! Mutta onneksi selvisi..