Tajusin just, että mun mies saa vanhemmiltaan TOSI SURKEAN perinnön, koska miehelläni on kahdeksan sisarusta.
Vanha omakotitalo Pohjanmaalla. Siitä ei saa kun 45 000 euroa enintään :( Siis tosiaanko mun mies saa vaan 5 000 euroa perintöä!?!?!
Tuntuu ettå kaikkien muiden ukot perii maita ja mökkejä ja arvoasuntoja.
Kommentit (47)
Haahkoiksi sanotaan noita, jotka pyrkivät elämään toisen taskuista. Elämä on.
Ei kai miehesi perintö muutenkaan sulle kuulu joten mitä väliä?
Jollei rahaa, niin henkistä pääomaa.
Tuon kokoinen sisarusparvi on itsessään hieno verkosto.
Olet kauhea ihminen. Mun ukko ei perinyt mitään mutta eipä tullut mieleenkään väsätä noin opportunistista aloitusta aiheesta.
Sitten toivotaan appivanhemmille lukuisia elinvuosia, ettei sinun tarvitse murehtia perinnöstä vielä vuosikausiin!
Vierailija kirjoitti:
Sama edessä.
Äkkiäkös noista pääsette ja samalla surkeasta perinnöstä, vaihtakaa rikkaisiin miehiin.
Eikö teitä muuten hävetä lainkaan?
Voithan lohduttautua sillä, että tuskin hän kestää sinua niin kauan, että ehtii perimään vanhempiaan.
Mun mies peri 2 asuntoa ja mökin, uuden auton, purjeveneen ja 100 000 euroa osakesijoituksina mutta perijä oli HÄN, EN minä. Toki mies on käyttänyt perintöä koko perheemme ja etenkin lasten hyväksi, mutta olisi voinut tehdä toisinkin enkä olisi mahtanut sille mitään, koska en ollut kuolinpesän osakas.
Miehet eivät koskaan ajattelisi noin.
Asutteko nykyään kenties porvoossa?
Näinhän se on.
Ei täällä kenenkään pidä elää vain siksi, että kartuttaa toisen omaisuutta.
Tuskin sitä omakotitaloa kukaan ostaa.
Olisko ap:n aika kerätä kimpsut ja kattella varakkaampi mies, niin kauan kun alapäässä vielä moukku napsaa.
Kyllähän perinnöillä voi kartuttaa mukavasti varallisuttaa mutta siihen ei päde tasa-arvo eikä oikeudenmukaisuus. Raha tulee rahan luo ja rikkaat periyttävät eteen päin omaisuuttaan mahdollisimman pienin veroseuraamuksin. Tavikset saavat kulahtaneita tönöjä ja vielä syrjäseudulta, joiden arvo on lähes negatiivinen. Lisäksi testamentilla voidaan myös ohjata varallisuutta tietyille henkilöille, jolloin jää vain lakiosa perillisille eli vielä vähemmän kuin perintölaissa normaalisti.
Millaisen perinnön sinä ap olet saamassa?
Vähän on ankeeta koska jotkut naiset menevät naimisiin nimenomaan rahan takia.
Vierailija kirjoitti:
Haahkoiksi sanotaan noita, jotka pyrkivät elämään toisen taskuista. Elämä on.
Ei niitä kyllä haahkoiksi sanota.
Sama edessä.