Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän lapset selkeästi jommankumman vanhemman näköisiä?

Vierailija
30.09.2006 |

Poikani on nyt asunut sisäoppilaitoksessa elokuusta ja olen herännyt siihen että hän on aivan kammottavasti samannäköinen kuin ex-mieheni. Väliinsä aivan säikähdän kun poika tulee kotiin että exä tuli. En näe lapsessani mitään omia piirteitäni. Koko olemus on isältään.

Sitten taas mieheni aikuinen poika, jonka olen tavannut livenä vain kahdesti. Näemme (myös isänsä) häntä enemmän televisoista kuin oikeasti. Ja hänkin on kuin isänsä. Poika on minulle jotenkin niin tuttu, aivan kuin tuntisin hänet oikeasti. Pojan kasvot ovat kuin nuorennettu versio isästään. Ja kroppa (ainakin vaatteet päällä) kuin samasta muotista.

Sama pätee myös veljeeni, ihan kuin isäni nuorena.

Mutta minä en ole oikein kenenkään näköinen, eniten ehkä muistutan isäni äitiä. Tyttäreni on myös tätä sorttia, ei kenenkään näköinen. Tulee mieleen että ovatko pojat enemmän isiensä näköisiä kuin tytöt äitiensä?

Oletteko muut huomanneet samanlaista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän yhden perheen jossa poika on aivan kuin isänsä ja tyttö ihan äitinsä kopio, ruumiinrakenne ja kaikki aivan samanlaiset, aika veikeää!

Vierailija
2/4 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ja siskoni ollaan kuten isämme ja veljemme selkeästi äidin näköinen.

Mun pojista vanhempi on kuin isänsä. Miehen vanhat tuttavat, jos eivät tunne häntä, arvaavat, sillä poika on kuin isänsä pienenä. Pienempi poika on taas kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan äitini ja isäni välimuoto, kovasti molempien näköinen mutta rumempi kuin kumpikaan, mieheni on kuin ilmetty isänsä.

Vierailija
4/4 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on ilmetty appiukko ja tyttö ihan minikopio anopista! Mieheni on sellainen " sekanäköinen" vanhemmistaan, minä olen isäni näköinen niin kasvonpiirteiltä kuin kropalta (no, naisversio tietysti ;-D).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän