Ovikello soi kuinka pitkään pitää olla hiljaa ja liikkumatta jos ei halua aukaista ovea
Harmi kun ei ole pihan puolelle ikkunoita että näkisi kun joku poistuu rapusta.
Kommentit (48)
Jatkan elämistä normaalisti. Jos on oikeaa asiaa niin pimpottaa uusiksi tai koputtaa. Silloin tietää mennä avaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse huudan että täällä ei ole ketään kotona. Jos soittavat vielä sen jälkeen uudestaan niin huudan että johan se nyt on perkele ja teen haulikon latausäänen. Yleensä tuon jälkeen saa olla rauhassa.
Kuulostaa hyvältä niksiltä uskonnontuputtajille. :)
Missä jehovat muuten nykyään kiertää? Ainakaan Helsingissä eivät ole käyneet ovella vuosiin, mutta todennäköisesti eivät vaan pääse rappuun koska koodilukot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin olen hiljaa ja pistän musiikin hiljaiselle. Noin puoli tuntia.
Kuvitteletko että joku nyhjöttää ovesi takana puoli tuntia kuuntelemassa oletko kotosalla?
Sellainen ihminen joka näin tekee, luulee muidenkin toimivan samalla tavalla
Varkaaat voivat hyvinkin odotella kavereita keikalle.
Mä en välitä "suojautua" ovikellon soitolta ollenkaan, jatkan normaalia touhuani. Kyllä jokaisen soittelijan pitäisi ymmärtää, että jos kotona ollaan eikä ovea avata, siihen on asukkaalla omat syynsä.
Mulla on ainakin syynä se oma rauha. Kotona saa kulkea vaikka koko päivän kylpytakissa. Jos en ole varautunut vieraisiin, niin silloin mulla on oikeus olla omassa kodissani eikä hiipiä "kusi sukassa" peläten että joku kuulee että olen paikalla.
Postiluukusta voi vaivihkaa sujauttaa lappua jos asiaa.
Desinfioituna.
Vierailija kirjoitti:
Mä en välitä "suojautua" ovikellon soitolta ollenkaan, jatkan normaalia touhuani. Kyllä jokaisen soittelijan pitäisi ymmärtää, että jos kotona ollaan eikä ovea avata, siihen on asukkaalla omat syynsä.
Mä olen hihkaissut ei täällä ole ketään kotona. Jotain se höpötti takaisin mutta en saanut sanoista selvää. Tajusi kuitenkin häipyä häiriköimään muita talon asukkaita.
Mä ainakin säpsähdän ja laitan television äänettömälle. Sitten olen tosi hiljaa kunnes kuulen että soittelija poistuu. Lapsuudesta asti ollut tapa, että ovea ei avata jos ei erikseen ole sovittu. Ja päätös on pitänyt, kyllä sen verran levotonta tämä nykyaika. Välillä tekisi mieli ruuvata ovikello irti.