36,8 lämpöä ja olen puolikuollut
Joo, tiedän, ettei tätä laskettaisi kuumeeksi ja joillekin normaalilämpö..
Mies ollut viikon flunsassa, minulle iski eilen. En ole edes kunnolla nuhainen, kurkku on kipeä ja punottaa. Olo on kuumeinen ja hikoilen ja palelen vuorotellen. Kuumetta mittarin lukeman mukaan ei ole, mutta en pysy pystyssä.. Pitääkö huomenna mennä töihin?
Kommentit (12)
Mene lääkäriin. Itse juuri kotiuduin lääkäristä, on angiina, ei kuumetta kuin 37,5. Ekan antibiootin jo otin,nyt kipulääke ja peiton alle.
Paranemisia
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:18"]Tottakai pitää mennä töihin.
[/quote]
Niin, että sinäkin saisit tartunnan ja saikkua.
Mun siskolla on normaali lämpö monesti all alle 35 ja se on kans lähempänä 37 ihan tosi kipeänä.
Sulla voi hyvinkin huomiseksi nousta se kuumekin. Minä en menisi töihin tuossa tilassa, tai ainakin harkitsisin vielä aamulla tarkkaan senhetkisen voinnin perusteella.
Mun miehellä on samanlainen manflu, 36.8 "kuumetta" ja "hutera olo" -> ei voi tehdä muuta kuin maata ja valittaa. Arfg!
Moi! Jos aito mennä lääkäriin "kuumeesi" takia, mene yksityiselle eli maksa itse. Älä ruuhkauta tk:n ajanvarausta pikkuflunssallasi äläkä ainakaan mene päivystykseen.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:28"]Moi! Jos aito mennä lääkäriin "kuumeesi" takia, mene yksityiselle eli maksa itse. Älä ruuhkauta tk:n ajanvarausta pikkuflunssallasi äläkä ainakaan mene päivystykseen.
[/quote]
Kävin yksityisellä, sen verran kehno olokin etten olisi jaksanut jonotella.
Miksi miinuspeukut? Otettiin pikaviljely joka oli positiivinen. Eli hyvä kun menin. Ai niin, ja serppi oli 75
Sama mulla. Vedet valuu silmistä ja yököttää tuon lisäksi. Ilmoitin jo etten mene töihin.
Lapseni sairastui torstaina ja edelleen veto pois. Mulla alkoi viime yönä, tiistaina visdiin tippuu seuraava.